راهنمای ضروری برای هدفگذاری رسانه های اجتماعی
نوشته شده توسط : ژان

رسانه های اجتماعی سرگرم کننده ، آسان و یک راه عالی برای خلاق بودن در حالی که می توانید نگاهی اجمالی به زندگی شخصی و فعالیتهای تجاری خود داشته باشید اما برای انجام این کار خوب ، در واقع شما نیاز به تدوین استراتژی دارید.

در اینجا نکات و ترفندهای عملی قابل استفاده است که می توانید برای افزایش استراتژی رسانه های اجتماعی خود برای افزایش تبدیل و فروش استفاده کنید

بدانید چه روند

شاید تعجب کنید که انتظار می رود چند سیستم عامل به عنوان محبوب ترین در چند سال آینده بپیوندد. انتظار می رود ویدئوی اینستاگرام (محتوای زودگذر) ، مانند LinkedIn و Facebook ، بزرگ باشد.

SlideShare ، متعلق به LinkedIn ، غالباً در سایت مورد استفاده قرار می گیرد و ابزاری بسیار سودمند است به این دلیل که روشی حرفه ای ، کاربر پسند و بصری را برای کاربران در هر سنی ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی با LinkedIn همگام سازی شوند و در گوگل نیز پیدا شوند.

در اینجا شما یک فرصت عالی برای "ارائه" حرفه ای در هر کس که از لینکدین استفاده می کند آماده است.

از نرم افزار و برنامه های ویژه استفاده کنید

یک برنامه جدید وجود دارد که به طور خاص برای کمک به مدیران رسانه های اجتماعی برنامه ریزی ، سازماندهی ، برنامه ریزی و هدفمند کردن محتوای آنها طراحی شده است. اینها ابزاری هستند که می توانید خودتان از آنها استفاده کنید ، اما اگر به عنوان مشاور در پروژه های یک طرفه فعالیت می کنید ، به مشتریان نیز توصیه می کنید.

چند نمونه از برنامه های جدید نوآورانه عبارتند از:

  • Sprinkles : یک برنامه سرگرم کننده است که عکس های شما را می گیرد و در واقع زیرنویس هایی را برای شما ایجاد می کند.
  • Planoly : این برنامه به شما کمک می کند تا با پیش نمایش نشان دادن اینکه چگونه هر پست به عنوان یک شبکه جمع به نظر می رسد ، از صدای زیبایی شناختی و برند در Instagram اطمینان حاصل کنید.
  • Adobe Premiere Clip : از این روش برای ویرایش سریع ویدیو و حتی موسیقی متن فیلم بر روی دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.
  • Canva : این یکی از محبوب ترین ابزارها برای ایجاد گرافیک شگفت انگیز است. از آن برای ساخت اینفوگرافیک ، تصویر سازی تصاویر ، توده ها و موارد دیگر استفاده کنید.

از آزمونها و نظرسنجی ها استفاده کنید

سوالات ، سوالات ، سوالات. این یک روش عالی برای جذب مخاطبان برای آشکار کردن ترجیحات و رفتار خود است که اساساً اساس استراتژی تحقیق بازار شماست. و ابزارهای زیادی برای کمک به شما در شناخت مخاطبان خود وجود دارد. در اینجا چند مورد محبوب تر وجود دارد.

فیس بوک و توییتر: این سیستم عامل ها گزینه های نظرسنجی با کاربردی آسان دارند که به منظور مشارکت در تحقیقات بازار در گروه های فعلی فیس بوک شما قرار دارند. آنها نه تنها ابزارهای بسیار خوبی برای تعامل هستند ، بلکه در واقع فرصتهای تحقیق بازار آزاد نیز هستند که به راحتی می توانند شما را برای ساختن شخصیت های خریدار برای تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال سوق دهند. هرچه محصول شما یا شخصیت موردعلاقه تردد شما خلاق تر باشد ، می توانید با این کار خلاقیت بیشتری کسب کنید.

Typeform : این یک پلت فرم مسابقه ساخت همه کاره است که بسیار کاربر پسند است. اگر از آن به عنوان یک بازاریاب دیجیتال استفاده کنید ، متوجه می شوید که مردم از پاسخگویی به سوالات در مورد خودشان هیجان زده هستند. می توانید از آن در پلتفرم های مختلف استفاده کنید و علاوه بر این ، این یک ابزار رایگان است.

Survey Monkey : تقریباً و به دلایل بسیار خوبی وجود دارد: این کار همه کاره ، کاربرپسند و ارزان است. اگر در بازاریابی رسانه های اجتماعی تازه کار هستید و می خواهید تمرین کنید ، می توانید از چنین ابزارهایی برای نظرسنجی های فقط برای سرگرمی در گروه مورد علاقه فیس بوک خود یا به عنوان بخشی از استراتژی مارک شخصی خود استفاده کنید.

درک کنید که چگونه محصول شما با بسترهای مختلف ارتباط دارد

شما می خواهید از سکویی استفاده کنید که واقعاً نیازهای انواع خاصی از کالاهایی را که ارائه می دهید ، برآورده کند. این ایده خوبی است که دو یا سه نفر برتر را انتخاب کنید و روی آن ها تمرکز کنید. یک نمونه از چگونگی پی بردن به این موضوع با بررسی جمعیت واقعی هر پلتفرم نیز هست.

بخشی از درک چگونگی توسعه یک استراتژی اجتماعی خوب قادر به ارزیابی ، توصیه و پیاده سازی پروفایل رسانه ای اجتماعی ایده آل بر اساس محصول ، صنعت ، بازار هدف و سایر فاکتورهای موجود در استراتژی کلی تجارت آنها است. و بیشتر و بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای انتخاب وجود دارد.

آیا محصول فوق العاده بصری است؟ ممکن است پینترست و اینستاگرام مورد توجه شما قرار بگیرند. آیا مطالب زیادی دارید که به طور مؤثر به صدا تبدیل و ارائه می شود؟ برنامه ای مانند Anchor را در نظر بگیرید که یک بستر رسانه اجتماعی است که به طور خاص برای صدا طراحی شده است و به کاربران امکان می دهد محتوای صوتی و تصویری ایجاد کنند تا در سیستم عامل های مختلف به اشتراک گذاشته شود.

تبلیغات فیس بوک برای برد

البته تبلیغات فیس بوک یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه های هدفمند کردن تبلیغات است زیرا آنها طیف عظیمی از مکانیسم های هدفمند داخلی را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند به شما در درک ، درک و حتی ایجاد personas خریدار بر اساس داده های واقعی کمک کند. به راحتی در دسترس است بیشتر کمپین ها کمی آزمایشی و خطا را درگیر می کنند. این اشکالی ندارد ، اگرچه ، این نوع آزمایش و حل مسئله بخشی از کار مدیر یا مدیر رسانه های اجتماعی است.

بنابراین ، همانطور که در حال یادگیری نحوه ایجاد یک تبلیغ فیس بوک قاتل هستید ، موارد خاص بسیاری وجود دارد که باید آنها را بررسی و کشف کنید. شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه به طور موثر پارامترهای رفتار خرید را در تبلیغات خود بگنجانید. شما همچنین می خواهید هدف گذاری را بر اساس رویدادهای زندگی در نظر بگیرید که فیس بوک همچنین داده های زیادی را در اختیار دارد.

شما می توانید به روش های مختلف تبلیغات خود را برای مشتریان موجود و جدید هدف قرار داده و از آنها برای ساخت لیست اشتراک استفاده کنید. تبلیغات فیس بوک همچنین دارای ویژگی ای به نام "ایجاد یک مخاطب ظاهری" است که به شما امکان می دهد مخاطبان جدیدی با علاقه یا اولویت های مشابه به عنوان مورد فعلی خود پیدا کنید.

یک قبیله بسازید

دست در دست ، گروه های تعاملی هنوز یک راه کلیدی برای جست و جو در تحقیقات بازار ، درگیر کردن مخاطبان خود ، ایجاد موارد زیر و استراتژی شما هستند. هنگامی که شما یک جامعه از افراد در یک مکان دارید ، مخاطبان شما در حال حاضر تقسیم شده اند و وقتی اعضای آن مشغول فعالیت هستند ، آنها هر روز از طریق مکالمات با موضوع مورد علاقه به شما اطلاعات می دهند.

با استفاده از ابزارهای آسان (به فیس بوک یا Slack فکر کنید ) اگر گروه ها مثلاً بخشی از یک دوره دوره نخبگان باشند ، می توانید گروه هایی را باز ، بسته یا حتی با هزینه پرداخت کنید. اگر هدف خود را هدف قرار داده اید ، باز نگه داشتن گروه می تواند ایده خوبی باشد ، اما این نیز می تواند کمی فریبنده باشد زیرا شما نیاز دارید که مکالمات خود را با آنچه می خواهید بدانید و همچنین نگه داشتن ترول ها انجام دهید ، دنبال کنید. هرزنامه ها و کلاهبرداران خارج از گروه هستند.

از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید

اکنون بیشتر ما می دانیم که Google Analytics چقدر شگفت انگیز است ، اما ابزارهای شسته و رفته دیگری نیز در آنجا وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند در مکان شما ایستاده باشید. Social Crawlytics و BuzzSumo ابزاری نابغه ای هستند که به شما کمک می کنند مخاطبان خود را فقط با وارد کردن URL یا اصطلاح جستجو در یافتن مخاطب خود پیدا کنید. آنها به شما این امکان را می دهند تا دریابید که مخاطبان شما در کجا قرار دارد و همچنین چقدر فعال است. با استفاده از BuzzSumo می توانید یک عبارت جستجو را وارد کنید و بلافاصله جزئیات اشتراک گذاری و نامزدی را در محبوب ترین مقالات مربوط به آن موضوع خاص پیدا خواهید کرد.

همیشه به آزمایش مستمر نیاز خواهید بود ، بنابراین برخی از ابزارهای جدید تجزیه و تحلیل را دنبال کنید تا به کمپین بازاریابی دیجیتال فعلی یا آینده خود کمک کنید. برخی از آنها حتی توانایی ردیابی فعالیت رقبا را نیز ارائه می دهند.

به صورت معتبر درگیر شوید

هنگامی که با رسانه های اجتماعی کار می کنید و سعی در حفظ و ایجاد مخاطب دارید ، مهم است که در مورد نحوه کار با مخاطبان خود براساس ترجیحات آنها دقت کنید. و در بسیاری از موارد ، کمتر بیشتر است.

لازم نیست این کار را اغلب ، ضرورتاً ارسال کنید - شاید روزی یک بار در فیس بوک ، دو بار در توییتر ، و میان انواع مختلف محتوا متناوب باشید. البته این به صنعت و بستر شما بستگی دارد. اما نکته این است که شما باید به آنچه که واقعاً مفید هستند ، توجه کنید. چقدر احتمال دارد که آنها در وسط یک روز پر مشغله متوقف شوند تا پست های شما را دوست داشته یا اظهار نظر کنند؟ چرا آنها پستهای شما را نمی بینند؟ آیا آنها به خوبی به مضامین طنز یا الهام بخش پاسخ می دهند؟ در مورد اختلاف نظر چطور؟

اینها فقط برخی از ایده های بسیاری در مورد هدف قرار دادن مخاطبان خود برای کمپین بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی است. روابط همه چیز است و با هر استراتژی اجتماعی یا بازاریابی ، این کاری خواهد بود که باعث می شود مشتریان یک تجارت را به خاطر بسپارند ، به هم بچسبند و در مورد آن صحبت کنند.

ویژگی های اصلی دیجیتال را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!




:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: