هزینه تبلیغات رسانه های اجتماعی: ارزش کجاست؟
نوشته شده توسط : ژان

اگر تاکنون آرزو داشته باشید که یک پرواز روی دیوار باشید تا ببینید رقبای شما چه ربطی دارند ، در اینجا بینشی که شاید بخواهید بشنوید وجود دارد: احتمال خوبی وجود دارد که آنها سرمایه گذاری بیشتری را در تبلیغات رسانه های اجتماعی انجام دهند.

براساس گزارش CMO ، بودجه تبلیغات رسانه های اجتماعی تا سال 2023 تقریباً دو برابر می شود. دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. سال گذشته ، افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند ، 13 درصد افزایش یافته است . این 3.196 میلیارد نفر است و مطالعات نشان می دهد که 70٪ آمریکای شمالی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. علاقه به سیستم عامل های دیجیتال همچنان رو به افزایش است.

بررسی آمار به شما کمک می کند فواید رسانه های اجتماعی را کشف کنید و ارزش آن را برای چند دقیقه وقت شما می گذارد. در اینجا اعداد چشمگیر وجود دارد که به شما کمک می کنند در تبلیغات رسانه های اجتماعی قطعاً ارزش قائل شوید.

چه کسی به دنبال رسانه های اجتماعی است؟

وقتی فکر می کنید چه کسی به دنبال تبلیغات در رسانه های اجتماعی است ، جوانان غالب هستند. آیا می دانید که 50٪ Gen Z و 42٪ هزاره معتقدند اجتماعی مناسب ترین مکان برای تبلیغات است؟ اگرچه افراد بالای 37 سال هنوز فکر می کنند تلویزیون اهمیت بیشتری دارد ، اما در واقع آنها رسانه های اجتماعی را در رتبه دوم قرار می دهند. در همه گروه های سنی ، زنان بیشتر از مردان رسانه های اجتماعی را انتخاب می کنند که به ترتیب 35٪ و 27٪ در آن حضور دارند. مناسب بودن یعنی مردم به جای اینکه اذیتشان کنند ، به تبلیغات گوش می دهند.

 

مشارکت مشتری در زمینه اجتماعی بسیار زیاد است

بسترهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل مردم با یکدیگر ساخته شده اند. برای تجارت شما تفاوت چندانی ندارد. به دلیل ماهیت تعاملی ، رسانه های اجتماعی بهترین کانال برای ایجاد گزارش با طرفداران هستند. شما می توانید با قرار دادن چهره به افراد و بهبود تلاش های مشتری خدمات خود بسیار شخصی شوید. تعامل و حتی فروش در زمینه های اجتماعی به شما امکان می دهد وقتی افراد مستقیم صحبت می کنید با آنها احساس خاصی داشته باشید و بر اساس نظرات آنها از مکالمه لذت ببرید. این یک فرصت عالی برای ارتباط مستقیم افراد با پیشنهادات ، مسابقات و اطلاعاتی است که فقط از طریق پست های شما به اشتراک گذاشته می شود. این می تواند منجر به تعامل بیشتر با پیروان جدید شود.

البته همه اینها فکر و برنامه ریزی می کند تا اطمینان حاصل شود که مطالب شما از ابتدا جذاب است. پست ها ، فیلم ها و تصاویر مربوطه واکنش های مثبتی را به دست می آورند که به تشویق تعامل و همچنین اشتراک گذاری کمک می کند.

اگرچه ممکن است شرکت های کوچکتر به دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان روشی اضافی برای ارتباط مستقیم مشتریان با تیم شما ، خاموش شوند ، رسانه های اجتماعی روشی واقعی را برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم می کنند. این امکان را به شما می دهد تا کنترل صدمات را برای شکایات مشتری یا حتی رویدادهای مهم که ممکن است بر تجارت شما تأثیر منفی بگذارد یا مشتری های شما را نگران کند ، مدیریت کنید. اگر به اندازه کافی پاسخگو باشید ، تماس با رسانه های اجتماعی می تواند خدمات را سرعت بخشد.

اجتماعی برای رضایت مشتری خوب است

اجتماعی برای رضایت مشتری خوب است

همه چیز به تجربه مشتری می افزاید. همانطور که قبلاً گفته شد ، رسانه های اجتماعی روشی در زمان واقعی برای پاسخ به سؤالات برای مشتریان خود ارائه می دهند . این روابط باعث می شود تا ضمن ایجاد اتصالات واقعی ، بلافاصله به نظرات آنها پاسخ دهید. باز هم ، این ممکن است یک چشم انداز ترسناک باشد ، اما بهترین راه برای نشان دادن مراقبت است.

رسانه های اجتماعی همچنین با تبدیل شدن به سؤالات متداول در فید شما به یک منبع پرسش متداول تبدیل می شوند. Social روشی بی ارزش برای یافتن چیزهایی است که مشتریان واقعاً می خواهند بدانند تا بتوانید با اطمینان آن را به وب سایت خود اضافه کنید. به جای تولید همان سؤالات متداول قدیمی که فرض می کنید افراد از شما سؤال می کنند ، سؤالات واقعی را خواهید دید که مرتباً در فید شما ظاهر می شوند.

رسانه های اجتماعی همچنین بهترین روش برای اعلامیه برای مقابله با وقایع منفی مانند نیاز به فراخوان یا پاسخ مستقیم به مطبوعات منفی است که ممکن است کسب و کار شما دریافت کند. این امکان را به شما می دهد تا رویکردی پیشگیرانه داشته باشید ، بنابراین مردم می دانند که شما از مسائل آگاه هستید و به سرعت روی آنها عمل می کنید.

پیشنهادات ویژه همچنین می تواند از طریق پست های رسانه های اجتماعی سریعتر به مردم برسد ، که به نوبه خود باعث ایجاد رضایت بیشتر مشتریان می شود. شما می توانید مردم را ترغیب كنید كه از رسانه های اجتماعی خود پیروی كنند تا از بهترین پیشنهادات قبل از اینكه عموم مردم درباره آنها بشنوند ، تبعیت كنند.

آخر اینکه ، رسانه های اجتماعی کانال تهویه را فراهم می کنند که در نگاه اول ممکن است چیزی باشد که مکث شما را ایجاد می کند. با این حال ، اگر افرادی دارید که با مارک تجاری خود در رسانه های اجتماعی مشکلی ندارند ، شانس این را دارید که به طور عمومی پیشنهاد دهید تا در مقایسه با کانالهایی که یک بررسی بد ممکن است دشوارتر باشد ، امور را بهتر کنید. این روش همیشه از دیدگاه خدمات مشتری ترجیح داده می شود.

آگاهی از نام تجاری را در سراسر حساب ایجاد کنید

آگاهی از برند همیشه برای حضور آنلاین شما مهم است. در نظر بگیرید که 50٪ از مصرف کنندگان آمریکایی محتوای تولید شده توسط کاربر ، مانند فیلم ها و تصاویر ارسال شده توسط خریداران خوشحال را احساس می کنند ، احتمالاً روی تصمیم گیری در مورد خرید آنها از طریق کانال های رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد. رسانه های اجتماعی اجازه می دهند تا مارک شما به شکلی صادقانه در معرض نور قرار بگیرد و افراد واقعی در پشت محصول شما بایستند و اعلام کنند که آن را دوست دارند.

اینستاگرام

طبق اعلام اینستاگرام ، حساب های تجاری نمایانگر یک سوم از Stories های برتر آنها هستند. جالبتر اینکه ، این استوری ها تمایل دارند پیام های بینندگان را یک بار در پنج بار دریافت کنند ، و 60٪ Stories با تبلیغات ویدیویی با صدای روشن مشاهده می شوند. این مهم است به این معنی که بینندگان در واقع فقط منتظر اجرای آگهی دوره خود نیستند. آنها با آن درگیر هستند.

توییتر

توییتر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در ضربات کوچک قابل هضم به نام توییت ایجاد شده است. شرکتها می توانند از ایجاد برند در توییتر سود زیادی ببرند زیرا 64٪ از کاربران مورد بررسی گفتند که تجارت جدیدی از کوچک و متوسط را از طریق توییتر کشف کرده اند. از این گروه ، 78٪ اظهار داشتند كه در مورد آن تجارت توئیت كرده اند ، 93.3٪ اظهار داشتند كه می خواهند از شركت هایی كه آنها دنبال می كنند چیزی بخرند. این اکتشافات به تبلیغاتی که در فیدهایشان ظاهر می شوند ، منتهی می شوند که 73٪ تبلیغات را آموزنده می دانند و 67٪ تبلیغات را غیر حضوری و حتی مرتبط می دانند.

اسنپ چت

برخی از شرکت ها ممکن است از Snapchat به عنوان یک کانال تبلیغاتی بالقوه غافل شوند ، اما طبق آزمایشات انجام شده توسط Mediascience ، تبلیغات ویدیویی در اسنپ چت دو برابر بیشتر از فیس بوک و 1.3 برابر بیشتر از YouTube جلب توجه می کنند. این تبلیغات در مقایسه با یوتیوب و تلویزیون نیز قصد خرید را دو برابر می کند.

لینکدین

اگر متقاعد نشده اید که رسانه اجتماعی ضروری است زیرا پایگاه مشتری شما مشاغل است ، LinkedIn به نجات می رسد. به گفته DemandWave ، LinkedIn به عنوان بستر تولید سرب در نظر گرفته شده است . LinkedIn فقط یک بستر ارسال شغل نیست. افرادی که از LinkedIn استفاده می کنند 15 برابر بیشتر برای مشاهده مطالب از آنچه برای مشاهده مشاغل استفاده می کنند استفاده می کنند .

YouTube

YouTube به طور خاص برای اشتراک گذاری فیلم ایجاد شده است. تبلیغات YouTube با پرداخت 83٪ بیشتر از 45٪ برای تلویزیون توجه بیشتری را به خود می گیرند و 95٪ از این تبلیغات با پخش صدا تماشا می شوند. وقتی آگاهی از برند می آید ، آن را 1.6 برابر بلند می کند ، با فراخوان نام تجاری 1.4 برابر افزایش می یابد. YouTube گزارش کرده است که اگر شخصی تبلیغی را روی پلتفرم خود تماشا کند ، افراد 10 برابر بیشتر از این کانال قصد دارند از این کانال بازدید کنند و قصد دارند ویدیوهای بیشتری را مشاهده کنند.

بیشتر مرجع برند

بیشتر مرجع برند

اقتدار با آگاهی از برند متفاوت است. برای ایجاد مشاغل خود به عنوان یک متخصص در صنعت خود ، باید اقتدار تجاری را ایجاد کنید. ارسال در رسانه های اجتماعی با اطلاعات مرتبط ، آموزشی و معتبر بهترین روش برای نشان دادن مردم به دانستن موارد شماست. این یک تصویر مثبت را تغذیه می کند در حالی که می توانید یک فروم که مشتریان و بازدید کنندگان بتوانند در آن تعامل داشته باشند ، پرورش می دهد. این امر به ویژه برای پاسخگویی به سؤالات و پاسخگو بودن در افزایش و نشان دادن رضایت مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اقتدار برند به ایجاد وفاداری به برند کمک می کند. به نوبه خود ، آنطور که مردم اظهار نظر می کنند و دوست دارند آنچه شما باید برای گفتن یا ارائه ارائه دهید ، می تواند تبلیغات رایگان را برای تجارت شما فراهم کند. این تعامل عمومی با مشتریان نشان می دهد که شما واقعاً به آنها اهمیت می دهید و مشتری را متمرکز می کنید. شما همچنین مشتریان را ترغیب می کنید تا صداقت بیشتری داشته باشند و به ارتقاء مشخصات شما در ذهن پیروان جدید کمک کنند.

به گفته مجله رسانه اجتماعی ، مصرف کنندگان هنگام یافتن محصولات ، شرکت ها و خدماتی که از آنها استفاده می کنند به رسانه های اجتماعی متکی هستند. این تنها ارزش استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اقتدار برند را نشان می دهد. بازاریابی دانش شما در مورد محصولات و خدمات نیاز به روشهای سنتی در کنار محتوای دیجیتال دارد. مطمئناً می توانید از وب سایت خود برای ساخت محتوا استفاده کنید ، اما برای مصرف کننده امروزی یا مشتری B2B کافی نخواهد بود.

وب سایت شما مانند یک شریک خاموش است که مکالمه ایجاد نمی کند. اگرچه می توانید یک جریان تفسیر به وبلاگ خود اضافه کنید ، اما رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند مکالمه هایی را که پیروان مشاهده می کنند و پیروان جدید پیدا می کنند به دست آورید. اجتماعی مکالمات را به صورت عمومی آغاز می کند و تبلیغ محصولات و خدمات شما را از افرادی که از آنها استفاده کرده اند و دوست داشته اند ، توسعه می دهد. در آن بازخورد برای شما نیز ارزش دارد. شما می توانید با ایده هایی که فکر نمی کنید مستقیم از مهمترین منبع به دست بیایند ، پیشنهادات قابل استفاده پیدا کنید: افرادی که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند.

تا زمانی که متعهد به ماندن محتوای ارزشمند و فعال باشید ، همچنان به جنبش خود ادامه خواهید داد. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که برای ادامه گفتگوها سریع عمل می کنید و به خصوص برای تفسیر نظرات منفی بالقوه به شما نشان می دهد که به بازخورد چه خوب و چه بد اهمیت می دهید.

کسب مقام در صنعت شما در رسانه های اجتماعی همچنین می تواند منجر به فرصت های همکاری در همه بخش ها شود. که شامل تاثیرگذاران مانند سخنگویان مد صحبت کردن در مورد خلاق، مرسوم، مد روز تی شرت خود را در پست های خود را، برای مثال. این باشگاه هوادار متقابل در معرض دید بیشتر قرار می دهد و توافق نامه را برای اختیار شما امضا می کند.

اجتماعی SEO خود را به یک دست انداز تبدیل می کند

اگر از شنیدن سئو مریض هستید و وسوسه شده اید که از این بخش بگذرید ، این کار را نکنید! رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار مهم برای بهبود سئو شما است. این محتوا را در بسیاری از کانال ها تقویت می کند. شما می توانید از بهترین مطالب موجود خود استفاده کرده و آن را در پست های رسانه های اجتماعی خود گنجانده باشید ، و صدای بیشتری به شما می دهد.

رسانه های اجتماعی می توانند بر نرخ گزاف گویی تأثیر بگذارند و همچنین لینک های ورودی بیشتری را ارائه دهند ، که موتورهای جستجو عاشق آن هستند. آنها همچنین می توانند مدت زمان صرف شده در صفحات را افزایش دهند ، یک آمار مهم دیگر. هرچه افراد طولانی تر در یک صفحه بازدید و درگیر شوند ، موتورهای جستجوگر برای شما ارزش بیشتری دارند. شما همچنین با بدست آوردن مسافت پیموده شده بیشتر از وبلاگ های خود ، دو پرنده را با یک سنگ می کشید که به نوبه خود باعث ترافیک سایت شما می شود.

رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری مطالب و موارد دلخواه شما کمک می کنند. همانطور که بیشتر به اشتراک می گذارید ، همچنین به اقتدار بیشتری در برند خواهید رسید و شهرت خود را بهبود خواهید بخشید. همه این موارد با هم کار می کنند تا موتورهای جستجو را متقاعد کنیم که جستجوگرها مطالب شما را شایسته بررسی قرار داده اند ، که شما را در رتبه بندی قرار می دهد.

جنبه مشترک رسانه های اجتماعی نیز به ایجاد پیوند کمک می کند. این امر به جلب توجه سایت شما کمک می کند ، که می تواند تأثیرگذار دیگری را به خود جلب کند. اگر محتوای شما در رسانه های اجتماعی قرار دارد ، راهی برای تأثیر گذاران فراهم می کند تا اطلاعاتی را در وب سایت شما پیدا کنند که ممکن است دوست داشته باشند به آنها پیوند دهند. این بالاترین پیوندهایی است که می توانید دریافت کنید و SEO را بهبود می بخشد. همچنین می توانید وب سایت های دیگری را به محتوای خود پیوند دهید ، و پیوندهای خارجی متنوعی را اضافه کنید ، و این باعث می شود موتورهای جستجو شما را به عنوان یک مقام مشاهده کنند.

از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ، شما آگاهی از برند را افزایش می دهید ، و این باعث افزایش جستجوهای مبتنی بر برند می شود. جستجوهای مبتنی بر برند همیشه از جستجویهای بدون مارک رتبه بالاتری دارند زیرا نام شما یک کلمه کلیدی در جستجو است. چه کسی دیگری ممکن است موتورهای جستجو هنگامی که درخواست مربوط به نام تجاری شما است انتخاب کنند؟

رسانه های اجتماعی و فروش

اگر هیچ کدام از این واقعیت ها را قانع نکرده اید ، آن را بیشتر به دلار و سنت در نظر بگیرید. در نیمه اول سال 2018 ، مطابق آخرین گزارش درآمد اینترنتی تبلیغات اینترنتی ، IAB درآمد آگهی رسانه های اجتماعی 13.1 میلیارد دلار ایجاد کرد . این افزایش 38 درصدی نسبت به سال 2017 است. شرکت ها نمی توانند این سرمایه گذاری را در یک روش تبلیغاتی که به آنها نتیجه نمی داد ، سرمایه گذاری کنند.

به گفته Sprout Social ، فقط با استفاده از یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی برای پاسخ به سوالات ، 48٪ از مصرف کنندگان باعث شده تا خرید کنند. همچنین ، اگر در رسانه های اجتماعی تبلیغات و یا رقابت ایجاد شود ، می تواند 46٪ از مصرف کنندگان را برای خرید تغییر دهد. آخر ، 42٪ از مصرف کنندگان می گویند که می توانند براساس محتوای آموزشی در رسانه های اجتماعی تبدیل شوند.

هنگامی که همه چیز گفته شد و تمام شد ، رسانه های اجتماعی حداقل برند شما را می سازند و بیشترین ترجمه را به تبدیل و خرید تبدیل می کنند. این یک برد برنده است!

بیاموزید که چگونه با داشتن دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال ، کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی مؤثر ایجاد کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!




:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: