تکنیک های بازایابی اینترتی
نوشته شده توسط : ژان

برای کسانی از شما که به فکر نوشتن پست وبلاگ یا مقاله عمیق یا مطالعه موردی می افتند ، وسواس محتوای شما وجود دارد.

پادکست ها بسیار بزرگ هستند. آنها شبیه به داستان های داستان و نمایش های رادیویی خبری از yore هستند ، به جز مردم می توانند آنها را بارگیری کنند و به هر حال و هر زمان که بخواهند به اپیزودها گوش دهند. اگر سخنران یا مصاحبه گر خوبی هستید ، این قالب محتوا آموزش بازاریابی اینترنتی می تواند یک فرم عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با مخاطبان شما باشد. به عنوان مثال ، در مورد جستجوگر موتور جستجوگر مجله Nerds ، در مورد سئو ، جستجوی پرداخت شده ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مراجعه کنید.

5. فیلم ها

ویدیوها در حال حاضر داغترین نوع محتوا هستند.

آمار حیرت انگیز است. به گزارش رسانه اجتماعی امروز:

  • تا سال 2021 ، فیلم ها 82 درصد از کل ترافیک اینترنت را بدست می آورند
  • هر روز ، بیش از 500 میلیون ساعت فیلم در YouTube مصرف می شود


ادامه خواندن در زیر

درک اینکه چرا فیلم ها غالب هستند آسان است.

مصرف ویدیوها ساده است ، سرگرم کننده هستند و به کسری توجه فعلی توجه می کنند که هنگام وبگردی از آن رنج می بریم.

برای مثال عالی بازاریاب در استفاده بیشتر از محتوای ویدئویی ، به کانال YouTube نیل پاتل بروید :

آنچه برای بازاریابی اینترنتی نیاز دارید

بنابراین ، شما کاملاً درگیر این چیزهای بازاریابی اینترنتی هستید.



ادامه خواندن در زیر

شما عاشق ایده خلاقیت ، به اشتراک گذاشتن ارزش با چشم انداز / مخاطبان و ایجاد وفاداری به مارک تجاری و ارتباطات مشتری به صورت ارگانیک هستید.

یک ثانیه نگه دارید ، هر چند.

شما نمی توانید فقط به این کورکورانه پرش کنید.

ابتدا باید بخش های اصلی بازاریابی موفق اینترنتی را درک کنید.

آنها شامل موارد زیر هستند:

استراتژی بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بدون استراتژی در نهایت شکست خواهد خورد - این حقیقت غم انگیز است.

اگر انتظار دارید به جایی برسید ، باید جهت ، برنامه ، ابزار مناسب و روش هایی برای سنجش پیشرفت خود داشته باشید.

در اینجا اصول اصلی استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد :

  • اهداف این امر حیاتی است. قبل از رفتن به جاده برای رسیدن به آنجا ، باید بدانید که کجا می خواهید بروید و موفقیت شما (و شما به تنهایی) چگونه خواهد بود .
  • برند شخصی شما و مخاطب هدف. هنگامی که سرانجام شروع به تولید محتوا کردید ، باید بدانید با چه کسی صحبت می کنید و صدای برند خود را متناسب می کنید تا به طور خاص به آنها متوسل شوید. اگر مخاطب مناسبی را هدف قرار ندهید (افرادی که لاغر می شوند تا آنچه را که می گویید بشنوند) ، موفق نخواهید شد. و اگر نمی توانید راهی برای استراحت بیابید ، بسیاری از مارک های دیگر را که برای جلب توجه در صنعت شما رقابت می کنند ، ترکیب می کنید.
  • کلید واژه ها و تحقیقات. هنگامی که می دانید چرا و چه کسی ، باید به چگونگی رسیدگی بپردازید. چگونه به مخاطبان خود خواهید رسید؟ آنها چه می خواهند بیاموزند ، چه مشکلی برای حل آنها نیاز دارند؟ برای یافتن نتایج در موتورهای جستجو ، کلمات کلیدی را جستجو کنید و قبل از ایجاد هرگونه محتوا ، موضوعاتی را پیدا کنید که علاقه ذاتی برای مخاطبان شما دارند.
  • تمرکز محتوا و تعهدات. چه نوع محتوا ایجاد خواهید کرد؟ چند بار ارسال خواهید کرد؟ کجا پست خواهید کرد؟ شما باید این پایه ها را ناخن بزنید تا بتوانید با ثبات و کیفیت محتوا ایجاد کنید.
  • تولید محتوا. هنگامی که مباحث ، کلمات کلیدی ، صدای متمایز و مخاطب هدف را دارید می توانید محتوا ایجاد کنید. اما اگر محتوای شما خوب نیست ، وقت خود را تلف می کنید. اگر به آن نیاز دارید ، کمک بگیرید ، وقت خود را صرف تغییر نیرو کنید و همیشه بهترین محتوای ممکن را ارائه دهید.
  • تبلیغ محتوا اگر مطالب خود را به روش های صحیح تبلیغ کنید ، بسیار دورتر می رود. اگر برنامه ریزی کنید وقتی قطعات خود را منتشر می کنید ، تبلیغ کنید ، در مورد انتشار در وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، استراتژی ایجاد کنید و جامعه ای از پیروان ایجاد کنید که می تواند به بالا بردن تعامل شما کمک کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

وقتی از SEO با بازاریابی محتوا استفاده می کنید ، می تواند طولانی تر و طولانی تر شود.

این دو قطعه در کنار هم باعث می شوند تا دسترسی و دید آلی ( بخوانید رایگان ) در اینترنت به شما کمک کند.



ادامه خواندن در زیر

SEO شامل تکنیک های مختلفی است که به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به نقاط مهم برسید. این بدان معناست که افراد می توانند فقط با جستجوی موضوعی که به آن علاقه دارند یا نیاز به کمک دارند ، شما را پیدا کنند.

هدف اصلی SEO خوب این است که صفحات سایت خود را در صفحه اول Google رتبه بندی کنید. (به هر حال ، بیشتر افراد به ندرت ، حتی اگر هرگز ، برای جستجوی اطلاعات برای کلیک در صفحه 2).

در اینجا چند روش اساسی SEO وجود دارد که به شما کمک می کند تا محتوای شما در نتایج جستجو فهرست بندی و رتبه بندی شود:

  • کلمات کلیدی با استراتژیک قرار داده شده - شما باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان ، زیر عنوان ها ، محتوا و توضیحات متا قرار دهید تا به Google کمک کنید بلافاصله موضوع را مشخص کند.
  • یک سایت خوب طراحی شده و منظم - Google به بررسی میزان استفاده از سایت شما می پردازد یا اینکه به راحتی افراد می توانند روی آن کلیک کنند ، آنچه را که می خواهند پیدا کنند و محتوای شما را بخوانند.
  • URL های پاک صفحه - ساختار URL برای صفحات شما نباید دست و پاچه باشد (به عنوان مثال http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla ). خواندن آنها باید ساده و آسان باشد (به عنوان مثال http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo ).

البته ، این فقط SEO استخوان دار است. برای داشتن نگاهی بهتر و عمیق ، به کتاب الکترونیکی SEJ  SEO 101 مراجعه کنید: با اصول بهینه سازی موتور جستجو آشنا شوید .

تقویت روشهای پرداختی

جستجوی ارگانیک می تواند نرخ کلیک عالی به شما بدهد. همچنین به شما اعتماد ذاتی مردم به نتایج Google را می دهد.



ادامه خواندن در زیر

با این حال ، گاهی اوقات سرمایه گذاری در جستجوی پرداخت شده می تواند به شما کمک کند.

در اینجا چند نمونه خوب از Search Engine Land آورده شده است:

  • برای بازاریابی مجدد به بازدیدکنندگانی که سایت شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کرده اند ، از جستجوی پولی استفاده کنید و براساس تجربه آنها ، تبلیغات را برای آنها تنظیم کنید.
  • نسخه های مختلف کپی آگهی (تست A / B) را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارد - سپس از آنچه آموخته اید برای صفحات فرود خود در سایت خود استفاده کنید.
  • جستجوی پولی می تواند از طریق روشهایی که جستجوی ارگانیک نمی تواند باعث افزایش دید شما شود ، مانند زمان مناسب برای کلمات کلیدی با حجم زیاد که برای رتبه بندی آلی برای آنها مشکل است.

ترکیبی از جستجوی پرداخت شده و بازاریابی محتوا به شما یک کل بازاریابی اینترنتی منسجم می دهد.

ترافیک ارگانیک و پولی می تواند ادغام شود تا باعث افزایش دید و نتایج بهتر برای رانندگی در ترافیک شود ، که می تواند منجر به افزایش فروش و فروش شما شود.

 

https://webnet.starblog.ir/Post/4/Internet-marketing.html

https://neilpatel.com/

 




:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: