بهبود کاهش الکسا
نوشته شده توسط : ژان

رقبا و کلمات کلیدی آنها را تجزیه و تحلیل کنید یکی از موارد مورد علاقه کاهش رتبه الکسا ، توانایی دیدن آمار رقبای شما است. باز هم ، اگرچه این آمار ممکن است 100 درصد دقیق نباشد ، به خصوص اگر معیارهای خود را تأیید نکرده باشند ، اما یک عکس فوری از آنچه در صنعت شما می گذرد ارائه می دهند. نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، کلمات کلیدی رقیب شماست ، زیرا این واقعاً به شما کمک می کند تا از رقابت خود جلو بروید.

وقتی می توانید کلمات کلیدی رقیب خود را مشاهده کنید ، به شما امکان می دهد بدانید کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدید را دارند. هنگامی که این اطلاعات را در اختیار دارید ، می توانید سایت خود را برای این کلمات کلیدی بهینه کرده و برای تسلط بر صنعت خود شتاب ایجاد کنید.

این به شما کمک می کند تا علاوه بر افزایش رتبه سئو سایت ، به شما کمک می کند تا رقابت خود را از آب خارج کنید و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی پرترافیک جستجو را در اختیار بگیرید.

به منظور بالا بردن سریع رتبه بندی جستجوی خود ، از کلمات کلیدی شروع کنید که کمترین رقابت را دارند و سپس پیشرفت خود را ادامه دهید. اگر بودجه یک گزینه باشد ، این نیز یک استراتژی عالی است.

برای انتخاب یک عکس فوری و واضح در کلمات کلیدی مناسب ، از الکسا به همراه برنامه ریز کلمات کلیدی Google استفاده کنید.

در حالی که الکسا به شما کمک می کند رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می کنید ، Google’s Keyword Planner به شما کمک می کند تا ببینید رقابت در کل چیست و چگونه می توانید با استفاده از کلمه کلیدی به عنوان بخشی از استراتژی خود بهترین روش را داشته باشید.

اگر یکی از بسته های پولی را در الکسا دارید ، می توانید از ابزار کلمات کلیدی آنها استفاده کنید که به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود نیز پیدا کنید.

ابزار کلمات کلیدی الکسا "ابزار دشواری کلمات کلیدی" نام دارد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی را به راحتی رتبه بندی کنید.

طبق وب سایت الکسا-

"ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی ما از قدرت رقابتی سایت شما برای یافتن بهترین ایده های کلمات کلیدی برای وب سایت شما استفاده می کند ... پیشنهادهای کلمات کلیدی الکسا متناسب با توانایی سایت شما در رتبه بندی و ارتباط با تجارت شما است ..."

این به شما کمک می کند تا علاوه بر بهبود رتبه بندی ، در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای نام تجاری خود در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

5.) یک Alexa Rank Toolbar و / یا ابزارک نصب کنید

روش دیگر برای افزایش رتبه الکسا ، نصب ابزارک یا نوار ابزار آنها بر روی سایت شما است. در اینجا نحوه نصب هر ویژگی وجود دارد -

نوار ابزار الکسا

داشتن نوار ابزار الکسا می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند ، به خصوص اگر سایت شما در حال حاضر به صورت میلیونی رتبه بندی شده باشد.

نصب نوار ابزار آسان است - به سادگی از صفحه نصب Alexa Toolbar بازدید کرده و بر روی پسوند کلیک کنید. نوار ابزار با بارگیری در مرورگر مورد نظر خود.

نوار ابزار همچنین به شما امکان دسترسی به ویژگی های خاص مانند رتبه بندی ترافیک ، پیوندهای مرتبط ، نحوه مشاهده سایت در گذشته و سایر تجزیه و تحلیل های جستجو را می دهد.

ابزارک الکسا (یا کد)

یکی از بهترین راه های رتبه بندی دقیق در الکسا نصب یکی از ابزارک های آنها در وب سایت شما است. الکسا همچنین افزونه هایی برای wordpress و کد دارد که می توانید به صورت دستی در سایت خود وارد کنید.

این یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن سرعت رتبه الکسا است و اگر آمار رتبه الکسا شما با Google Analytics همسو نباشد ، می تواند یک راه حل عالی باشد.

حتی اگر رتبه الکسا شما همیشه کمی با Google Analytics متفاوت باشد ، این یک روش عالی برای بدست آوردن اعداد در مقیاس زوج با یکدیگر است.

نصب ویجت نیز یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش سریع رتبه سایت شما است.

6.) محتوای خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

همانطور که قبلاً مشاهده کردید ، فیس بوک در میان سه وب سایت پر بازدید جهان قرار دارد. طبق الکسا ، یک کاربر متوسط ​​نیز در هر زمان بیش از 15 دقیقه را در سایت می گذراند.

همه ما می دانیم که چگونه از فیس بوک بازدید می کنیم - فقط برای یک مرور سریع و در نهایت پیمایش در مدت زمان نزدیک به یک ساعت!

فیس بوک قطعاً محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است ، اما بسیاری از سیستم عامل های دیگر مانند توییتر و اینستاگرام و LinkedIn نیز توسط الکسا رتبه خوبی دارند.

هنگامی که محتوای خود را در سیستم عامل هایی از این دست به اشتراک می گذارید ، به افزایش رتبه و اقتدار شما کمک می کند و الکسا این را ثبت می کند.

ارسال پست در شبکه های اجتماعی همچنین احتمال ویروسی شدن مقاله شما را افزایش می دهد و میزان تعامل و بازدید سایت شما را افزایش می دهد.

الکسا به شدت ترافیک اجتماعی را ردیابی می کند ، بنابراین هرچه میزان بازدید شما بیشتر باشد ، احتمالاً رتبه شما بالاتر خواهد بود.

ارسال پیام در شبکه های اجتماعی نیز برای سئو شما و به دست آوردن مشتریان جدید و مشتری مناسب است ، بنابراین در واقع یک پیروزی است.




:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: