ایده تولید محتوا
نوشته شده توسط : ژان

تولید محتوا و یا به زبان ساده تر به "نوشتن" به هیچ وجه کار آسانی نیست و در این زمان به خوبی شما متوجه خواهد شد که شما درخواست یک ماه مداوم در یک زمینه خاص یک نظر است. شما به زودی پیدا کردن که شما نیاز به اضافه کردن به شما دانش شما نیاز به صحبت کردن با دیگران در مورد موضوعات مختلف در این منطقه و خواندن و خواندن و خواندن به تحریک ایده های جدید در ذهن شما. اما قبل از آن ، بازاریابان محتوا تلاش زیادی کردند و راه هایی را پیدا کردند که در آن کلیشه های کوتاه مدت می توان از آن اجتناب کرد. بنابراین ما می خواهیم به شما ارائه 20 موضوعات جالب و ایده هایی برای تولید محتوا.

1) نوشتن مطالب عمیق و تخصصی
حتی اگر هزاران محتوا داشته باشید ، اما محتوای شما عالی است ، خوانندگان هرگز از آن خسته نخواهند شد. علاوه بر این ، موتورهای جستجو محتوای طولانی را دوست دارند.

سهم محتوای متوسط شما
ایجاد محتوا ، نسبت ارزش محتوا به تعداد کلمات موجود در آن به اشتراک بگذارید
هنگامی که شما نوشتن مطالب متفاوت از وبلاگ های دیگر است که شما فقط مخاطبان دوستانه خواهد بود. شما باید قادر به حفر کردن عمیق تر به موضوع مورد تجربه خود را و به طور کامل دیدار با نیاز مخاطبان.

كن) خبرنگار باش
اگر روزنامه نگاری حرفه ای شما نیست ; اما شما می توانید یک عملکرد مشابه برای روزنامه نگاران, ارسال در مورد اخبار مهم در مورد صنعت در اطراف شما. در حالت ایده آل ، در مورد رویدادهایی که در آن حضور داشتید بنویسید.

قطعا نوشته های روزنامه نگار با نوشتن یک وبلاگ متفاوت است ، اما در جهان ، شما می توانید اخبار را کمی به فرمت انتشار ، یک وبلاگ تغییر دهید.

برای مثال در یکی از پست های وبلاگ در مورد تجارت نشان می دهد به تازگی است که شما باید نوشتن شده است; در مورد yadashtai می شود که شما و یا افراد با نفوذ که شما را دیدم و عکس های شخصی که در حال گرفته شده در یکی دیگر از مطالب فقط با قرار دادن خود را.

3) دیدگاه های مختلف در مورد موضوع انتخاب
یکی از بخش های زیادی از وبلاگ نویسی است که نظرات زیر پست پس از خواندن دیدگاه های مختلف فکر می کنم در مورد آن را از طرف های مختلف و اطلاع نظر خود را در مورد این موضوع. انجام این کار باعث می شود برخی از رویکرد; اول از همه, آن را به شما درگیر با مسائل جامعه. در مرحله دوم, علت شما را به محتوای اصلی پیوند و شما یک لینک در نظرات را.

به اشتراک گذاشتن اسرار خود ۴
این به این معنا نیست های تمام اسرار خود را اما تماشای شیوه های کسب و کار خود را بهتر از زبان خود, در یک رابطه قوی تر با خوانندگان خود را.

در حقیقت, اغلب ما در مورد شفافیت و صحت صحبت; اما بیشتر از همه, لذت بردن از مردم به تماشای احساسات واقعی خود را در مورد این موضوع.

۵) با توجه به متخصصان صنعت شما تولید محتوا
در تماس با بازیگران کلیدی در این زمینه خود را به طور مداوم از طریق فعالیت های اطلاعاتی. هر بار که شما یک فرصت به او را می دانم ، به دعوت رهبران صنعت خود را ارائه دیدگاه خود را در یک موضوع خاص است.

جمع آوری تمام نظرات خود را با اجازه قبلی و سپس پست یک وبلاگ با موضوع مورد کارشناسان صنعت و نظرات خود را با لینک دادن به وبلاگ شخصی هر یک از آنها. این نیز ممکن است باعث توجه خود را.

۶) استفاده از اینفوگرافی در وبلاگ شما
شاید شما اطلاعات, ضربه بسیاری از تجارب صنعت مختلف, شما را به ... از این رو, شما می توانید اطلاعات مربوط به یکدیگر شامل, اینفوگرافی مناسب و جذاب برای خوانندگان در ذهن. در صورت لزوم, استخدام یک هنرمند گرافیک. تشویق خوانندگان برای به اشتراک گذاشتن یک لینک دادهنمایی با قرار دادن infographics مختلف در پست های وبلاگ و یا بین محتوا.

7) نگاهی به افراد از زوایای مختلف
در پست وبلاگ خود ، هر دو جنبه مثبت و منفی ، تم ها ، خدمات ، و یا سازمان هایی که ، در مقایسه با آنها ، عثمان به نظر وجود دارد. نوشتن در مورد طوفان مغزی و گرایش نسبت به معایب و مزایای آن مهم و مورد بحث است.

دریافت مقدار زیادی از اطلاعات در مورد این موضوع در طول جستجوی خود را بر روی یکی از این موضوعات و صحبت می کنند به طور مستقیم به خوانندگان ما در مورد این موضوعات در وبلاگ خود پست.

سوال در مورد برداشتن خوانندگان در مورد این مسائل بپرسید ، شما می توانید پانوشت جذاب تر به وبلاگ خود داشته باشد.

8) شرکت خود را در پشت صحنه به اشتراک بگذارید
تعداد پست های آموزشی و تجاری برای مخاطبان بسیار جذاب نخواهد بود. گاهی اوقات لازم است به آنها را سرگرم ، و همچنین به یک دیدگاه انسانی تر از کار خود را.

این پست, زمان و دیگر محتوای پیش نویس ادامه برای دیدن, مثلا, موضوعاتی مانند: لوازم مورد نیاز برای حضور و آماده شدن در یک نمایشگاه تجاری و یا معرفی یک کارمند جدید.

9) توضیح دهید که چگونه به انجام کاری
امروزه مردم بیش از همیشه در اینترنت به دنبال راهنمایی های مختلف و دستور بنابراین وبلاگ ها که به اشتراک گذاری مقالات مختلف تمایل به دریافت بهتر و نوشتن موضوعات مختلف. بنابراین بسیار مفید خواهد بود اگر شما در مورد چگونگی ارسال یکی از محصولات خود بنویسید.

برای مثال روش های ویژه و یا جهت ارائه بهترین راه حل است که در آن مردم کمتر آشنا با یکی از محصولات خود را به طور کلی به اشتراک گذاری ویدئوها و عکس هایی از نحوه استفاده از آنها را قطعا سرگرم کننده خواهد بود

10) مصاحبه
برای بار دوم من می خواهم شما را به نگاه مانند یک تولید گزارشگر; در موارد قبلی آیا شما به یاد داشته باشید صحبت کردن در مورد رهبران فکری و صنعتی پیشگامان? مصاحبه یکی از رهبران صنعت خود را تا آنجا که یک کار کامل.

خوشبختانه, تنها نگرش به صحبت و مصاحبه لازم نیست که ... اما همچنین لیست سوالات است که مخاطبان خود را در مورد آنها کنجکاو به آماده شدن برای یکی از رهبران صنعت در ایمیل شما. شما همچنین می توانید پست های خود را در توییتر و یا دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

11) سوالات و پاسخ ها را به اشتراک بگذارید
از آنجا که فرد فعال و متعهد نسبت به نگرش صنعتی و اجتماعی در شبکه های اجتماعی است. شما به راحتی می توانید انجام خواسته های atlafiantan و, در حقیقت, نبض جامعه, برای مطمئن. روزانه دور از رسانه های اجتماعی و پرسشهایی که مردم به طور مداوم در مورد موقعیت های مختلف را به یک نتیجه مثبت با به اشتراک گذاری به اشتراک گذاری پرسش و پاسخ.

12) خوانندگان چالش با حقیقت
بحث پست را نمی تواند مفید باشد و به اصطلاح آبدار برای وبلاگ شما; اما آنها قطعا قادر خواهد بود برای علاقه خوانندگان در شرایط مناسب. در وبلاگ خود ، گاهی اوقات از محتوایی استفاده کنید که خوانندگان را شگفت زده می کند و آنها را دعوت می کند تا به چالش بکشند.

به عنوان مثال ، استالمن می نویسد که اپل نباید به این دلایل مورد استفاده قرار گیرد؛

برای مشاهده و همچنین به نظر می رسد همه چیز حق است و بحثی نیست اما مشتریان وفادار اپل مانند موضوع را از زاویه دیگر " استالمن طرفداران نیز به آسیب پذیر تر به آنها.

13) به اشتراک گذاشتن برخی از نقاط مطالعه خود را
لازم است برای ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری آن با مخاطبان خود را برای هر موضوع جدید رو اما ما توصیه می کنیم به تماشای بهترین. معمولا مردم می خواهم به دانستن اکتشافات جدید و یافته های دیگران. بنابراین اختصاص یک پست ماهانه به بهترین موضوعی که در آن ماه آموخته اید می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند.

14) نوشتن یک سری از مطالب با ویژگی های مربوطه و طبیعی
برخی از موضوعات بسیار گسترده ای است که نه تنها می تواند در یک پست در مورد آنها رخ می دهد و هر اندازه این یک پست طولانی باشد ؛ در هر زمان شما باید یک سری از این نوشته ها ظاهر خواهد شد ... شما می توانید آنها را به طور منظم و به اشتراک گذاری پست که مربوط به تعدادی از خوانندگان به آنها را بررسی بارها و بارها به وب سایت خود را برای تشویق.

فرضا شما می توانید برنامه هفتگی یا ماهانه برای وبلاگ خود را در حساب به عنوان مثال از موارد و یا موقعیت های مختلف و یا خود سیستم عامل رسانه های اجتماعی هر روز دو یا خدمات جدید ارائه شده توسط هر ماه یک داستان در ذهن است.

15) منوها را فراموش نکنید
ما همه با منوها آشنا هستیم و شاید این روزها فقط آنها هستند که ما با برنامه منظم و در حال حرکت هستیم. نگاهی به برنامه های شما استفاده به طور منظم ، اگر شما یک فرد به طور منظم ، شما ممکن است یکی از سه pomodoro ، تسکولو و یا برنامه های Trello استفاده کنید. این برنامه ها در زندگی ما بسیار تاثیر گذار هستند زیرا از منوها استفاده می کنند.

یک لیست از آنچه شما در یک ماه کشف خواهید کرد. این لیست به شما کمک می کند تراکم مناسب محتوا را با موضوعات مختلف بنویسید.

16) انتشار یک داستان بحث برانگیز
همیشه نظرات مختلف در مورد این موضوع وجود دارد, بنابراین نوع نشریات همچنان برای به چالش کشیدن نظرات خود را در این موارد. این کار چیزی شبیه به یک دعوت به یک بحث بحث بسیار مراقب باشید و مطمئن شوید که شما نظارت بر نجابت از همه چیز و نوع و کسی را مورد حمله قرار ندهید ، .. اما فقط به خاطر مخالفت خود را با وضع موجود ، بیان خود را به عنوان نسبت به نظرات خود را به شما را متقاعد به غذا خوردن. ایجاد محتوا در مورد موضوعات بحث ساز به علاوه آنها می توانند به شما شهرت و عزت به ارمغان بیاورد ، و آنها فورا می تواند به شما را نادیده بگیرد ، به طوری که به هیچ وجه عجله به تولید محتوای بحث برانگیز است.

17) معرفی اسطوره ها
چه نظریه های تغییر ناپذیر اساطیری در مورد صنعت یا وضعیتی که در آن وجود دارد وجود دارد ؟ یک لیست از آنها و به اشتراک گذاری این مسائل با خوانندگان در کار جذاب.

اول ، چون خوانندگان از دست دادن علاقه به چیزی نویسنده خوب نمی دانم که شما دلایل کافی برای ادعای خود مطمئن شوید. بنابراین نوشتن در مورد موضوعاتی که به اندازه کافی مفید هستند و ارائه اطلاعات مفید است که به نفع خوانندگان.

18) ایجاد محتوا در مورد داستان های به یاد ماندنی از مشتریان
مهم نیست که اگر شما خوش شانس یا بدشانس هستند, چون مشتریان راضی قطعا شما را به هیچ وجه آنها می توانند با شما تماس خواهد و شما را درک. هر زمان که این اتفاق می افتد, از آنها بخواهید به ترک نظرات, ایجاد پست های وبلاگ که از نظرات مشتریان خود تشکیل شده است.

در این پست این آغاز مشکلات مواجه توسط مشتری تایید شده است; در مورد محصولات است که آنها با استفاده از و یا خدمات آنها بهره مند شوند و در پایان در مورد چگونه به استفاده از محصول یا خدمات خود را برای حل مشکلات آنها بنویسید. در صورت امکان, اضافه کردن مکالمات مشتری و توضیحات به آنها که به صورت یک نقل قول مستقیم برای جذابیت متن بیشتر.

19) اضافه کردن اعداد به نوشته های خود را
در یک نقطه خاص شما خسته با اشاره به قبلی خود را از منابع اطلاعات در وضعیت فعلی خود را; سعی کنید برای جلوگیری از تکثیر مطالب خود را و شروع یک جستجو کامل برای این کار است.

این می تواند بسیار ساده و تنها با ارسال درخواست و نظرسنجی از خوانندگان و به اشتراک گذاری نتایج به راحتی.

https://ello.co/melina654/post/2qitdiz-fwdhhgoowitnna

 

 



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: