آموزش فروش تلفنی
نوشته شده توسط : ژان

فناوری و روانشناسی نقش ویژه ای در فروش بازی. با کمک این دو عامل ، فروشنده برنده رقابت فروش می شود. بنابراین ما می توانیم به روش فروش مدرن با تکنولوژی دسترسی پیدا کنیم. با روانشناسی فروش ، ما آماده تحت تاثیر قرار دادن خریداران سخت هستند ، چرا که ما ارائه می دهیم شرایط روانی و عاطفی مناسب برای او. مشتریان ترجیح می دهند صحبت کردن به یک مرد واقعی به یک برنامه خودکار. از سوی دیگر ماهیت فروش تلفن موجب صرفه جویی در زمان برای مشتریان مانند بازاریابی ایمیل شما لازم نیست که صبر کنید.

طنز فروش تلفن

 

فروش تلفن به ویژه برای شرکت ها و شرکت ها مهم است. امکان از دست دادن مشتری در طول تماس تلفنی وجود دارد ، اما چگونه شرکت ها در طول تماس تلفنی باید انجام دهید? چگونه به فروش تلفن? تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای برای فروش با استفاده از نقاط شرح داده شده در این مقاله.

 

استخدام یا کار به عنوان یک متخصص فروش

1.راه اندازی یک متن برای تلفنی (اسکریپت بازاریابی)

شما نیاز به دانستن, به عنوان یک متخصص فروش, چه هدف از یک تماس تلفنی? ميخواي شرکت رو معرفي کني ؟ آیا می خواهید در مورد محصولات و خدمات اطلاع رسانی کنید ؟ آیا شما برای تایید نهایی روند فروش به دنبال?

نوشتن هر متن بازاریابی بر اساس یک هدف خاص. با این کار ، شما را تبدیل به یک متخصص فروش حرفه ای و با شرایط فروش آشنا. با توجه به موضوع بازاریابی خاص ، آن را به موضوعات دیگر رسیدگی نمی کند و بهره.از فروش تلفن رسیده است.

البته ، شما باید متن را نمی خواند. از آنجا که مشتری خسته است. من توجه به کلمات خود را پرداخت نمی, و سوالات بیشتری می پرسد. بهتر است به اطلاع نکات در متن و نگاهی به آنها را به نگه داشتن روال کلامی در هر حال حاضر و پس از آن است. فقط شما باید مانند یک انسان باشد ، خودتان باشید و مانند یک ربات رفتار نمی کنند.


2.دریافت به دانستن مخاطبان خود را

چه کسی است که در طرف دیگر از تلفن? بنابراین اطلاعات با تماس با مشتری در مورد او و کار خود را دریافت کنید. تلفظ صحیح را برای مشتری با خودتان تکرار کنید تا در ذهن خود باقی بمانید. نام خود را با دقت بنویسید و در صورت امکان کمی در اینترنت به دنبال او باشید. برداشت اول از شما و کار شما نقش مهمی در ذهن مشتری ایفا می کند از اهمیت زیادی برخوردار است.


3.احترام به کسی که میدارد تا گوشی

گاهی اوقات مشتری اصلی تلفن را انتخاب نمی کند. در این شرایط ، نویسنده یا اپراتور تلفن را می گیرد. ارزش این افراد به همان اندازه که مشتریان واقعی. این نیز به ارزش به همان اندازه که تصمیم گیرنده اصلی. آنها نقش مهمی ایفا می کنند و می توانند تماس های ناخواسته را لغو کنند. اگر شما می خواهید برای پیدا کردن زمان مناسب برای صحبت با مشتری اصلی بود محترمانه و گرم با افرادی که انتخاب کنید تا گوشی در مقابل آنها.

 

در کارلسروهه می توانید حرفه ای کارشناسان فروش (تلفنی) برای طولانی مدت استخدام و یا اگر شغل است که شما علاقه مند هستند و مهارت های لازم را برای شما به عنوان freilsruhe کارشناسان فروش مشغول کار و کسب درآمد. (حتی در خانه). با سیستم پرداخت امن کارلنسر ، بیش از حد ، شما در مورد کار و پرداخت نگران نباشید.


4.توجه به لحن صدای خود را.

در فروش تلفن ، دو طرف مکالمه نمی توانند یکدیگر را ببینند. آنها به لحن صداهای یکدیگر توجه می کنند. ملودی و سرعت صوت شاخص های مهمی از احساسات فردی هستند. خشم تن از سرعت صوت را افزایش می دهد. سعی کنید به رعایت تن طبیعی صدا در سرعت بالاتر از حد متوسط. با این شرایط, کارشناسی قابل اعتماد در زمینه فروش می شود.


5.شروع هر تماس تلفنی با نوازش کلامی

الگوی خاصی از آغوش کلامی را در نظر بگیرید. با توجه به مطالعات ، کلمات مثبت از نیروهای خدمات هتل را پاداش بیشتر است. بنابراین همیشه از نظرات مثبت استفاده کنید. صحبت از آب و هوای خوب ، برنامه های سرگرمی آخر هفته و یا تیم های ورزشی برنده بسیار مناسب است.


6.زبان بدن را جدی بگیرید

سیگنال های غیر کلامی نیز به عنوان سیگنال های کلامی مهم هستند. یکی از نکات مهم این است که لبخند در حالی که فروش تلفن. شما باید به موج گرما و نوع دوستی واقعی در صدای شما. راه دیگر این است که استفاده از حرکات دست. این حرکات نیز تحریک کلمات خود را مانند حرکات صورت و لبخند. این حرکات اضافه کردن حس بیشتر از تعامل و اقناع به گفتگو. برای موفقیت در فروش تلفن, شما نیاز به رفتار به طور معمول و مناسب.


7.Do ما در مورد رقبا صحبت نمی کنیم.

یکی از اشتباهات اصلی در طول تلفنی فسق رقبا است. با توجه به اصل صفت خود به خود در روانشناسی ، اگر صفات شیطانی دیگران از پاسخ. تماس شما با náchod از ویژگی های مشابه شما نسبت به اراده آگاه است. اگر شما می گویند که رقبای ما دارای کیفیت کمی و اعتبار از دست داده اند, مشتری بالقوه خود را به همان کیفیت به شما نسبت. بنابراین در رقبای اظهار نظر نمی کنم تا آنجا که می توانید.


8.استفاده از عناوین فوق العاده

استفاده از عناوین و ویژگی های مثبت (مانند هوشمند یا خوب) باعث می شود آنها متناسب با همان کیفیت. در یک مطالعه در جمع آوری کمک مالی, محققان داوطلبان گفت که آنها در میان بهترین بودند. در نتیجه ، این افراد بیشترین میزان مشارکت داوطلبانه را برای هماهنگی با این ویژگی ایجاد کرده اند.

 

درخواست آدرس خوب در طول فروش تلفن

 

اگر شما در برخورد با مشتریان بالقوه و یا مراجع, آنها را به عنوان خوب. این عناوین را هوشمندانه و مشخص انتخاب کنید. هرگز رفتار مصنوعی و تملق گفتن. به عنوان مثال ، "شما یکی از بهترین مشتریان ما هستید" یا "همکاری با شما بسیار خوش آمدید". مشتری با این تعرفه ها می خواهد همچنان در میان بهترین مشتریان شما باشد و از همکاری با شما لذت ببرد.


9.Be صادق.

مشتریان عشق تماس های تلفنی به دلیل جنبه های ارتباطی خود. آنها به دنبال درک و حل مشکلات خود هستند. در نتیجه ، یک متخصص فروش حرفه ای نباید شرمنده به استفاده از نام مشتری. تمرین این. این کمک خواهد کرد که برای ایجاد روابط انسانی. البته شما نباید نام مشتری را در هر جمله بیان کنید. این هم یک واکنش بیش از حد و باعث می شود مشتری عصبی. جوری حرف بزن که انگار داری با یه دوست حرف میزنی هنوز نام و نام خانوادگی مشتری بیش از سه بار در طول یک مکالمه تلفنی استفاده نمی. این شرکت خود را در پشت کسب و کار معرفی و مانند یک دوست. یک دوست می تواند در دراز مدت مورد اعتماد.


10. بپرس

هدف از تولید خدمات و محصولات پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان است. با سوالات درست ، شما به خوبی از نیازهای مشتری آگاه خواهد بود و پیدا کردن راه حل. با دقت گوش دادن به پاسخ مشتری. تا آنجا که به رسمیت شناختن این شرکت از مشتریان خود را افزایش می دهد. احتمال فروش نیز افزایش خواهد یافت. با این, شما دیگر نیازی به صرف ساعت فکر کردن در مورد چگونه به فروش تلفن.

سوالات باز است که تنها پایان بله یا خیر بسیار مناسب هستند. این پرسش ها نگه داشتن مکالمه رفتن به این دلیل که مشتری آزادانه بیان افکار خود را. هر کسب و کار نیاز به موفقیت در شناخت مخاطبان و مشتریان و برقراری ارتباط با آنها.


11. آیا اویختن فوری

معمولا هر متخصص فروش تلفن را به چند تماس در طول روز. حتی قطع تلفن به سرعت به مشتری بعدی طبیعی به نظر می رسد. اما این درست نیست. شاید مشتری اطلاعات یا سوالات مهمی داشته باشد و قطع فوری تلفن فرصت دریافت اطلاعات را از بین می برد. از سوی دیگر مشتری اشتباه گرفته و این مرحله یک نوع سوء رفتار برای خود و مراجعه به یک شرکت دیگر. هر تعامل در طول فروش مهم است و نباید برای چند ثانیه خراب شود.


12.گزینه های ساده

اگر شما به مشتری یک لیست طولانی به اشتباه. از آنجا که شما آن را دشوار است به انتخاب, استدلال و تصمیم گیری به منظور خرید. تجمع داده ها و اطلاعات سود زیادی به ارمغان بیاورد. تمرکز بر روی ویژگی های خاص و محدود در حالی که توصیف محصول. مشتریان در این راه رسیده اعتماد به نفس بالاتر و تصمیم گیری سریع تر. فقط اگر مشتریان تمایلی به خرید ، شما می توانید گزینه ها ، و ویژگی های دیگر برای جلب توجه خود را نشان می دهد.


13. استفاده از قرار دادن محصول هوشمندانه

تفاوت بین فروش موفق و ناموفق در چگونه محصول قرار است نهفته است. موقعیت محصول نشان می دهد که چگونه از نظر بسته بندی ، تخفیف و مزایای ارائه شده است. مثلا, تخفیف 10 هزار دلار برای خرید یک تی شرت و خرید یک تلفن بسیار متفاوت است. مقدار تخفیف باید با توجه به قیمت نهایی انتخاب شود. حضور بسته بندی عملکردی نیز احتمال فروش محصول در مقایسه با محصولات مشابه را افزایش می دهد. اگر شما قادر به حل مشکلات مشتری در طول فروش تلفن و همچنین فروش ، شما عملکرد بهتر و بازده به دست آورد.


14.احساسات و عواطف را جدی بگیرید.

با توجه به مطالعات در زمینه اقتصاد رفتاری ، خرید تنها بر اساس تصمیمات منطقی نیست. محرک های عاطفی و عاطفی نیز خرید که گاهی اوقات غیر منطقی را.

 

هیجان در فروش تلفن

 

عواملی مانند نوستالژی وفاداری به نام تجاری, عاطفی, وابستگی به این محصول و دیگر منافع نامشهود فقط به عنوان مهم به عنوان ویژگی های فنی محصول. توجه به نقاط عاطفی و تصمیم گیری های خود را در هنگام تعامل با مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار. توجه به دوگانگی بین درد و شادی. گاهی اوقات مشتریان خرید برای فرار از درد و یا انتظار لذت.

در نهایت ، اعتماد به نفس فردی نیز مهم است. افراد در صورتی که شما ذکر خانواده ، دوستان و یا مردم خود را برای یک محصول به آنها ارائه دهد. او آنها را می خرد. حتی فروشنده ، شما می توانید یک زنجیره قدرتمند به عنوان یک ابزار بازاریابی با اشاره به استفاده از شبکه استفاده کنید.


15.تعیین ارزش محصول

مزایای هدف و ذهنی محصول را به مشتری توصیف کنید. استفاده از داستان سرایی و یا قاب ساخت روش برای تشخیص محصولات خود را از سایر محصولات در بازار است. شما می توانید محاسبات ROI برای کمک به تعیین مزایای محصول استفاده کنید. با این حال ، مشتری باید بداند چه مقدار هنگام خرید این محصول اضافه شده است.


16.به مشتریان انرژی

اگر کارشناس فروش ارائه می دهد راه حل های خوب یا خوب برای مشکلات مخاطبان. این بسیار بهتر از اقناع و یا تقلب در فروش. از آنجا که اغلب شرکت ها به دنبال ثبت نام حق شرکت در مارک های به دنبال ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان هستند. اگر مردم احساس می کنید که شما مجبور یا فریب آنها ، روند فروش دیگر مستمر است و مشتریان وفادار برسد. بنابراین مشتریان به اندازه کافی فضا و آزادی را به تصمیم گیری خرید و نه به بالا و در آینده.

اگر شما شامل مشتری در فرایند تولید راه حل های آنها نیاز دارید ، شما را به مشتری وفادار بازگشت. توجه به بازخورد و قدرت آنها را در روند حل مشکل. البته شما همیشه باید مستقیم تفکر خود را در جهت ایجاد ارزش برای کسب و کار شما.


https://www.questionpro.com/a/TakeSurvey?tt=EZ5p7tTsazE%3D

 

 



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: