افزایش فاللور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ژان

این مقاله توسط الکس سیکس ، کارآفرین NEXT که توسط متخصص Assemble ساخته شده است ، نوشته شده است. اگر می خواهید قدم بعدی در تجارت خود بردارید ، بنابراین ما شما را تشویق می کنیم تا از کارآفرینی NEXT پشتیبانی شده توسط Assemble استفاده کنید.

زمان آن است که با حقیقت روبرو شوید: دستیابی به تعداد بیشتری از پیروان اینستاگرام به آسانی مانند گذشته نبود. مدتها گذشته است روزهایی که ارسال عکسی با چند هشتگ در اینستاگرام کافی بود تا حداقل صد دنبال کننده دیگر کسب کنید. اما روند رسانه های اجتماعی به سرعت پیش می رود و پیروان رو به رشد آن چیزی نیست که قبلاً بوده است. هنوز تکنیک هایی وجود دارد که می توانید برای افزایش چشمگیر پیروان اینستاگرام برند خود در سنی که به نظر غیرممکن است ، وجود داشته

با وجود رقابت زیاد در اینستاگرام و الگوریتم های در حال تغییر آن ، کسب و کارها باید یاد بگیرند که چگونه توجه کاربر را به اندازه کافی جلب کنند تا از پیمایش گذشته جلوگیری کند. ما لیستی از بهترین نکات برای افزایش پیروان اینستاگرام خود و جلب توجه برند مورد نظر خود را گردآوری کرده ایم و شما را در هر زمان دیگری به یک طرفدار اینستاگرام تبدیل می کنید.

1. زمان مناسب برای ارسال را پیدا کنید.
باور کنید یا نه (اما باید) ، زمانی که تصمیم به ارسال محتوای اینستاگرام خود دارید می تواند تا حد زیادی در نحوه عملکرد آن تأثیر بگذارد. با این حال ، با 24 ساعت شبانه روز و هفت روز در هفته ، تصمیم گیری برای ارسال مطالب شما می تواند کاملاً چشمگیر به نظر برسد. برای جلوگیری از سردرد اجتناب ناپذیر از تلاش برای فهمیدن آن ، یک جستجوی ساده آنلاین می تواند به شما در ساخت پایه و اساس برنامه محتوای اینستاگرام کمک کند.

بسیاری از وبلاگ های رسانه های اجتماعی و ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی قبلاً اقدام به انجام حفاری کرده اند تا بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام را تعیین کنند ، ضمن اینکه در ساعات تحقیق خود صرفه جویی می کنید ، امکان ارسال پست با اطمینان را به شما می دهد. اما با زمانهای استاندارد توصیه شده مطابقت نداشته باشید. همه مخاطبان متفاوت هستند و ممکن است در ساعاتی که اندکی از زمان "محبوب ترین" انحراف دارند ، در اینستاگرام فعال باشند. از داده های کلی به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی خود استفاده کنید ، و زمان شروع ارسال را برای تعیین بهترین زمان برای موارد خاص زیر تنظیم کنید.

2. در مورد هشتگ ها باهوش باشید.
اگر به دنبال دستیابی به مخاطبان جدید در اینستاگرام هستید ، هشتگ ها راه حل هستند. اما کافی نیست فقط چند مورد هشتگ محبوب را انتخاب کنید و یک روز آنرا صدا کنید. به همان اندازه جذاب ، هشتگ های معروف فقط می توانند پست شما را تا کنون بگیرند. خوشبختانه نوع دیگری از هشتگ وجود دارد که به رشد پیروان اینستاگرام شما کمک می کند.

آن را "هشتگ طاقچه" می نامند. یک هشتگ طاقچه روی یک علاقه بسیار خاص متمرکز شده است: برای مثال ، یک عکاس در نیویورک باید علاوه بر گسترده #photographer (که قبلاً در بیش از 168 میلیون پست و تعداد استفاده از آن استفاده شده است) باید از #newyorkphotographer استفاده کند. با قرار دادن هشتگ های طاقچه برای کار در پست های اینستاگرام خود ، دنبال کننده هایی را پیدا خواهید کرد که از قبل به صنعت شما علاقه مند هستند و آگاهی از برند شما را در جامعه Instagram افزایش دهند.

3. فراتر از پست معمولی.
مراقب باشید که خود را فقط به عکس محدود کنید. اینستاگرام از ویژگی های مختلفی برای کمک به ایجاد تجربه ای برای پیروان شما برخوردار است. با استفاده از امکاناتی مانند فیلم یا IGTV ، می توانید راه های بیشتری برای تعامل با نام تجاری خود برای دنبال کنندگان ارائه دهید.

IGTV می تواند راهی عالی برای آزمایش محتوای طولانی در اینستاگرام باشد و می تواند به شما در درک چگونگی پیگیری طرفداران شما با برند شما کمک کند. با این حال ، احساس واجب نمی کنید که مستقیماً شیرجه بزنید و یک فیلم هفت دقیقه ای ارسال کنید. با ارسال یک فیلم در هفته به آن سهولت دهید و تماشا کنید که چگونه طرفداران شما در مقایسه با یک پست معمولی با آن تعامل دارند. از این یافته ها برای به روزرسانی استراتژی اینستاگرام خود و به روز ماندن درمورد نوع محتوای کاربران مورد علاقه خود استفاده کنید.

4- از جغرافیایی استفاده کنید.
آیا تا به حال جمله "مکان ، مکان ، مکان" را شنیده اید؟ اگرچه ممکن است در مورد املاک و مستغلات مورد استفاده قرار گیرد ، قطعاً در مورد اینستاگرام نیز صدق می کند. این جایی است که ویژگی جغرافیایی در آن وارد می شود: این امکان را به کاربران می دهد تا محتوای خود را در یک مکان خاص ذخیره کنند و برچسب ها را در آن مختصات نشان دهند. با استفاده از یک geotag ، ارسالهای اینستاگرام شما فوراً برای کاربرانی که در آن مکان خاص جستجو می کنند قابل مشاهده تر است.

روشهای دیگری وجود دارد که بتوان از ویژگی جغرافیایی خارج از پستهای استاندارد استفاده کرد. اینستاگرام همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق Stickers on Stories یا از طریق هشتگ مکان مکان جغرافیایی را انجام دهند. کنجکاوی در مورد اینکه کجا مردم بیشتر در مورد مارک شما صحبت می کنند؟ در صورت وجود ، از صفحه کاوش اینستاگرام خود برای جستجوی نام تجاری یا فروشگاه فیزیکی خود استفاده کنید و گزینه "مکان" را انتخاب کنید. این می تواند به شما کمک کند درک بهتری از پیروان خود در مورد نام تجاری شما و اینکه تا چه اندازه از نام تجاری شما از نظر جغرافیایی به دست می آید ، بدست آورید.

5. عکسهای خود را ارتقا دهید.
اینستاگرام یک برنامه رسانه بصری مبتنی بر دیداری است ، به این معنی که برای رقابت با مارک های دیگر و جذب دنبال کننده جدید ، عکس های شما باید از کیفیت عالی برخوردار باشند. آیا فقط یک گوشی هوشمند با خود دارید؟ مشکلی نیست! در صورت استفاده صحیح ، تلفن های هوشمند قادر به گرفتن عکس هایی با ارزش در اینستاگرام هستند ، و نیازی نیست که شما یک دکتر حرفه ای باشید




:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: