7 پروفایل بازاریابی عالی لینک شده برای یادگیری
نوشته شده توسط : ژان

LinkedIn احتمالاً مهمترین سایت رسانه های اجتماعی است که هنگام ایجاد شبکه و برقراری ارتباطات جدید با چشم اندازها ، مشتری ها و شرکای تجاری وجود دارد. داشتن یک پروفایل کامل اگر می خواهید یک شبکه موفق در LinkedIn باشید ، بسیار مهم است و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد.

از یک چیز ، فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا روی مشتری یا شریک بالقوه خود تأثیر بگذارید ، بنابراین نمایه شما باید تا حد فوری باشد. علاوه بر این ، نمایه شما می تواند موفقیت های شما ، تحصیلات شما و راه هایی را که به دیگران کمک کرده اید در حل مشکلات و دستیابی به موفقیت به شما نشان دهند ، نشان دهد و یک پروفایل خوب می تواند به شما در برقراری ارتباط در مورد نیاز برای رشد نام تجاری و تجارت خود کمک کند.

بنابراین چه چیزی باعث ایجاد یک پروفایل خوب LinkedIn برای بازاریاب های دیجیتال می شود؟ بهترین راه برای یادگیری با نگاه کردن به آنچه دیگران درست انجام داده اند می باشد ، بنابراین امروز ما قصد داریم هفت پروفایل بزرگ بازاریابی دیجیتال LinkedIn را که می توانید برای الهام از آنها استفاده کنید ، بررسی کنیم.

1. نیل پاتل

نیل پاتل از مشهورترین و تأثیرگذارترین بازاریاب های دیجیتال در جهان است و به دلایل خوبی: او با تأسیس KISSmetrics ، سلام بار و دیوانه تخم ، به تأسیس شرکت های بزرگ بزرگی (مانند آمازون و وییاکوم) کمک کرده است. تلاش ها ، او نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز است ، و وبلاگ بسیار مشهور او هر ماه بیش از 2 میلیون بازدیدکننده دارد. با همه چیزهایی که پاتل در طی سالها در مورد بازاریابی دیجیتال آموخته است ، جای تعجب ندارد که وی دارای یک پروفایل عالی LinkedIn باشد.

پس چه کار خوبی در اینجا انجام داده است؟ برای مبتدیان ، خلاصه مشخصات وی قابل خواندن است ، اما همچنین مملو از اطلاعات ارزشمند در مورد دستاوردهای اوست که بلافاصله هر خواننده را تحت تأثیر قرار می دهد. با چند جمله کوتاه ، می دانید که او نویسنده پرفروش ، مؤثرترین کارآفرین و کارآفرین است که با برخی از چند ملیتی مهم ارتباط برقرار کرده است ، چقدر وبلاگ وی موفقیت آمیز است و به عنوان بلندگو در جستجوی اوست. نوشتار واضح ، مختصر و از نقطه نظر است ، اما بدون اینکه زیاد مشتی باشد. او همچنین از عباراتی مانند "وال استریت ژورنال به من یک تأثیرگذار برتر" استفاده می کند ، و با قرار دادن کلمات در دهان شخص دیگر ، وی کارهای بزرگی را برای نشان دادن دستاوردهای خود بدون لاف زدن انجام می دهد.

2. آلیدا سولس

Aleyda Solis بنیانگذار شرکت Orainti و بین المللی مشاوره جستجوگرها است که بر افزایش دید جستجوی ارگانیک تمرکز دارد. او همچنین برای وب سایت های با نفوذ مانند Search Engine Land، State Digital، و Moz ، وبلاگ هایی را انجام می دهد ، و حتی كتابی به زبان اسپانیایی نیز در زمینه سئو منتشر كرده است.

آنچه شما می توانید از مشخصات LinkedIn او بیاموزید ، اهمیت استفاده از عکس های حرفه ای برای جلب توجه شرکای احتمالی و آینده نگاران است. سولیس برای عکس پروفایل خود یک هدفون حرفه ای عالی را انتخاب کرده است ، اما آنچه بیشتر است عکس عملی است که او برای تصویر زمینه دلخواه خود استفاده می کند. از آنجا که سخنرانی عمومی بخشی از کارنامه اوست ، این عکس یک انتخاب عالی بود: او در حالی که در کنفرانسی روی صحنه می رود سخنرانی میانی می کند ، و راه بهتری برای انتقال ایده "این چیزی است که شما وقتی با من شریک می شوید وجود ندارد. "

3. آویناش كاشیك

Avinash Kaushik ممکن است بیشتر برای وبلاگ خود Occam's Razor شناخته شود ، اما او همچنین یکی از بنیانگذاران شرکت دوره آموزش بازاریابی دیجیتال Market Market Motive Inc. است ، او یک متخصص بازاریابی دیجیتال برای گوگل است و او یک متخصص برجسته در زمینه کمک به مشاغل در استفاده از داده ها است. تغییر دیجیتال درایو

یکی از برجسته ترین موارد در مورد مشخصات وی در لینکدین ، عنوان است که یک عنصر بسیار مهم است. طبق عناوین وی ، كاشیچ نویسنده ، وبلاگ نویس ، دیوانگان بازاریابی دیجیتال است. این امر نه تنها به این دلیل خوب و دقیق عمل می کند بلکه به این دلیل است که توجه شما را جلب می کند و شما را با اصطلاح جدید مبانی دیجیتال مارکتینگ دیجیتال باز می کند. این اصطلاح عالی است زیرا توصیفی است ، اما همچنین عنوانی است که وی در نقش خود با گوگل به کار می برد. فراتر از آن ، با این حال ، عناوین جالب توجه است ، و این بدان معنی است که کسی خواندن را ادامه خواهد داد ، و این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. یک تیتر خوب باید بی نظیر ، توصیفی باشد و بلافاصله شما را از دیگران جدا کند.

4- رند فیشکین

رند فیشکین بیشتر به عنوان بنیانگذار ، مدیر عامل و چهره موز ، شرکت نرم افزاری بی نظیر محبوب و تأثیرگذار سئو شناخته می شود ، اما اخیراً وی نقش خود را در آنجا ترک کرد تا یک شرکت نرم افزاری و دیتای دیگری به نام SparkToro را راه اندازی کند ، که هدف آن پیوند دادن مشاغل است. با مخاطبان هدف خود. او همچنین نویسنده ، سخنران اصلی ، وبلاگ نویس موفق و مشهور در مورد همه چیز SEO است.

دلیل قابل توجه بودن مشخصات وی در LinkedIn این است که به لحاظ بهترین روشها از همه پایه ها برخورد می کند ، از جمله اینکه وی دارای یک توصیف موجز اما توصیفی است که دستاوردهای گذشته وی را برجسته می کند ، وی اتصالات زیادی را برقرار کرده است و وی به شدت درگیر سایت است. او تمام تجربه و تحصیلات خود را ذکر کرده است ، مرتباً مقالات خود را در LinkedIn منتشر می کند و تأییدها و توصیه های زیادی برای ارائه اعتبار دارد. اما یکی از نکته های جالب در مورد مشخصات وی اینست که چقدر صادقانه و شخصی است. وقتی آن را می خوانید ، تقریباً احساس می کنید که شخصاً با Fishkin صحبت می کنید. شما فقط از مشخصات وی به شخصیت او حس خوبی می دهید و این می تواند به ایجاد اعتماد و روابط با ارتباطات و آینده نگری کمک کند.

5- لری کیم

لری کیم در سال 2007 هنگام تأسیس WordStream ، که بازاریابی آنلاین و ابزار تبلیغاتی را برای بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان فراهم می کند ، وارد صحنه بازاریابی دیجیتال شد. از آن زمان ، وی همچنین مدیرعامل پلتفرم بازاریابی پیام رسان فیس بوک MobileMonkey شد و نام خود را به عنوان یکی از محبوب ترین نویسندگان Medium معرفی کرد.

یکی از راه هایی که کیم با استفاده از لینکدین با موفقیت انجام می دهد ، همراه با تصویر پس زمینه سفارشی است ، زیرا او طنز آمیز از رویکرد حرفه ای سنتی که اکثر بازاریاب های دیجیتال استفاده می کنند ، فاصله می گیرد. او به جای ارسال عکسی از خودش که در حال نوشتن یا صحبت کردن است ، عکس پروفایل حرفه ای خود را با یک انیمیشن رنگارنگ از موسیقی Gangnam Style که در Psy قرار دارد اضافه می کند ، و مطمئناً این کار برای جلب توجه شما است. فراتر از آن ، کیم از فرصت توضیحات نمایه خود استفاده می کند تا با دستاوردهای بسیار خود - بدون اینکه متکبر باشد - به خود ببالد و این کاری است که هر پروفایل خوب LinkedIn انجام خواهد داد ، زیرا شما می خواهید چشم انداز و شرکای بالقوه بدانند که می توانید چه چیزی را در جدول بیاورید.

6. هایدی کوهن

هایدی کوهن یک بازاریاب ماهر است که به عنوان مدیر ارشد محتوای راهنمای بازاریابی فعال ، انتشارات آنلاین فعالیت می کند ، که کوهن از تجربیات گسترده بازاریابی خود برای ارائه نکات و دیدگاههایی برای مشاغل که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزهایی مانند وبلاگ نویسی ، مارک تجاری و رسانه های اجتماعی هستند ، استفاده می کند. بازاریابی موبایل و محتوا.

نکته مهمی که می توان از پروفایل LinkedIn Cohen بدست آورد این است که او چگونه از توصیف پروفایل خود و هم از تجربیات خود برای تأکید بر راههایی که می تواند برای چشم اندازها و شرکا ارزش قائل شود استفاده می کند. تمرکز او همیشه نه بر آنچه انجام داده است ، بلکه بیشتر بر نحوه کمک به دیگران در پیشبرد رشد ، حل مشکلات و دستیابی به اهداف خود است. به عنوان مثال ، به جای اینکه خود را بازاریاب با تجربه و صمیمی بخواند ، در عوض توضیح می دهد که چگونه توانایی های خود با ارائه "استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی که باعث افزایش درآمد ، افزایش آگاهی از برند و تحکیم روابط مشتری می شود ، به دیگران کمک کرده است."

7. اسکات استراتن

اسکات استراتن رئیس جمهور سازمان ملل متحد بازاریابی است ، شرکتی که قصد دارد هر آنچه را که باید در مورد بازاریابی در دنیای مدرن بدانند از جمله ایجاد کمپین های ویروسی ، استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش مخاطبان و اهمیت اصالت ، به سازمانها آموزش دهد. وی همچنین به عنوان یک تأثیرگذار برتر در رسانه های اجتماعی شناخته شد ، نویسنده پرفروش است و وقتی سازمان ها می خواهند در ایجاد روابط و بازاریابی رسانه های اجتماعی به آنها کمک کنند ، مردمی پرفروش است.

دو پروفایل اساسی از مشخصات Stratten وجود دارد ، و اولین عدم ترس او وقتی صحبت از نامگذاری برخی از شرکتهای بزرگ جهانی است که وی درگیر صحبت کردن بوده است. اگر هدف LinkedIn این است که مردم را تحت تأثیر قرار داده و آنها را به همکاری با خود ترغیب کنید ، Stratten در این بخش سرآمد است و به ساخت اعتبار وی کمک کرده است. نکته دوم این که انتخاب عاقلانه وی این است که ویدئویی از وی را بیان کند که در توضیحات نمایه خود صحبت می کند زیرا هیچ راهی بهتر برای تبلیغ خود وجود ندارد تا نشان دادن توانایی شما.

LinkedIn یک منبع حیاتی برای بازاریاب های دیجیتالی است که می خواهند شبکه های خود را رشد دهند ، اتصالات جدیدی را ببینند ، مخاطبان خود را گسترش دهند و به چشم اندازهای احتمالی و شرکای تجاری دست یابند. با این وجود ، برای موفقیت در سایت ، داشتن مشخصات عالی بسیار مهم است و این بدان معناست که استفاده از بهترین روشهای امتحان شده و واقعی که برای کمک به شما در ایجاد پروفایل برنده تضمین شده اند ، درست همانطور که هفت نفر مورد بحث در اینجا هستند انجام داده اند.

ابزار و فناوری های لازم را برای رفع چالش های فردا با یک دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!




:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: