3 روند تعیین کننده آینده رسانه های اجتماعی برای تجارت
نوشته شده توسط : ژان

در یک دهه گذشته ، رسانه های اجتماعی به طرز خارق العاده ای تکامل یافته اند. آنچه که زمانی به عنوان یک کانال ارتباطی بین دوستان دیده می شد ، اکنون از سیستم عامل های چند میلیارد دلاری تشکیل شده است که تأثیر باورنکردنی بر زندگی مردم دارند.

همانطور که دیدیم اخبار فیس بوک از مکانی متشکل از دانشجویان دانشگاه می رود که تقریباً پانزده سال بعد سفر و ماجراجویی های خود را به طور معصومانه به اشتراک می گذارند ، جایی که پست IPO پلت فرم تبلیغاتی و قابلیت های رسانه ای آنها چشم انداز جهانی ما را تغییر داده است ، مهم است که در مورد رسانه های اجتماعی فکر کنید. در حال حرکت است و روندهایی که این نسل بعدی کاربران را تعریف می کند.

قبل از اینکه به آینده نگاه کنیم ، بیایید لحظه ای ببینیم که در حال حاضر منظره رسانه های اجتماعی چگونه به نظر می رسد. طبق تحقیقات پیو:

  • 88٪ از افراد 18 تا 29 ساله اظهار داشتند كه از هر نوع رسانه اجتماعی استفاده می كنند. این سهم در بین سنین 30 تا 49 سال به 78٪ ، در بین افراد 50 تا 64 سال و 64٪ در آمریکایی 65 و بالاتر به 64٪ می رسد.
  • فیس بوک و یوتیوب بر چشم انداز رسانه های اجتماعی حاکم هستند ، زیرا اکثریت قابل توجه بزرگسالان آمریکایی از هر یک از این سایت ها استفاده می کنند.
  • 35٪ از بزرگسالان آمریکایی اکنون می گویند که از اینستاگرام استفاده می کنند ، یعنی افزایش هفت درصدی از 28٪ آنها که گفته اند در سال 2016 انجام داده اند.
  • تقریباً سه چهارم از کاربران فیس بوک - و حدود شش در ده کاربر اسنپ چت و اینستاگرام - روزانه از هر سایت بازدید می کنند

داده ها دروغ نیستند؛ همه ما به هویت دیجیتالی و استفاده از رسانه های اجتماعی معتاد می شویم. از آنجا که درصد جوانانی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند بیشترین میزان را دارند ، این مهم است که چگونه آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، به این ترتیب آینده تولید و مصرف محتوا را تعیین می کند.

فیلم جلو و مرکز است

فیلم جلو و مرکز است

طبق ادوبی ، 52٪ از متخصصان بازاریابی ، ویدئو را به عنوان محتوا با بهترین ROI معرفی می کنند. این درصد فقط با افزایش فیلم در هر جنبه از محتوا و رسانه افزایش می یابد.

از آنجا که مشتریان وقت خود را صرف تماشای ویدیو در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می کنند که آیا این یک فیلم توضیح دهنده ، توصیفات محصول ، محتوای پشت پرده یا مصاحبه های رهبری فکری است - کاربران برای ارتباط با مارک ها و شرکت هایی که به آنها علاقه دارند به ویدیوها چسبیده اند. .

برای شرکت ها ، آنها واقعاً می توانند درک کنند که کدام کانال ها برای مخاطبان خود بهینه شده و محتوا را از این معیارها خلق می کنند. علاوه بر این ، تیم بازاریابی باید بفهمد کدام کانالها روی این کانال ها بهتر کار می کنند.

راهبردی که برای تیم ها به بهترین وجه کار می کند ، ایجاد محتوای طولانی و سپس توزیع آن در سکوهای مناسب رسانه های اجتماعی است.

شرکت GoPro ، شرکتی را که برای شیوه زندگی مبتنی بر عمل اقدام به تولید دوربین می کند ، بگیرید. آنها به هنر فیلم های مارک دار و تولید شده توسط کاربر تسلط پیدا کرده اند. کانال YouTube آنها تقریباً 6 میلیون مشترک دارد که شامل فیلم های باورنکردنی جهانی در اسکی ، اسنوبورد ، پیاده روی و موارد دیگر است که در دوربین هایشان ضبط شده است. این فیلم ها می توانند به طول 1.5 تا 30 دقیقه در کنار محتوای تولید شده توسط کاربر اجرا شوند ، زیرا GoPro دارای تأکید بر جامعه است

GoPro با استراتژی YouTube خود مطابقت دارد ، حضور پررنگی در اینستاگرام دارد. آنها با تمرکز بر مصرف کننده ، آنها را به ارسال پست های ایجاد شده توسط کاربر در اینستاگرام تشویق می کنند وGoPro را روی حساب ها نشان می دهند. استراتژی جامع آنها برای ارسال محتوای با کیفیت ، به GoPro اجازه می دهد تا یکی از رهبران فضای محتوای ویدیو باشد.

همانطور که می بینید ارسال محتوای در جایی که بهترین بازی را دارد ضروری است. با انجام این کار ، شرکت ها می توانند از این واقعه جهانی که محوری است برای فیلمبرداری سرمایه گذاری کنند و روابط طولانی مدت با جوامع خود ایجاد کنند.

داستان نویسی محتوا و اثرگذار

با بازگشت 60٪ کاربران اسنپ چت و اینستاگرام هر روز به سایت ، این یک آمار جذاب برای این پرونده برای ناپدید شدن یا داستان پردازی محتوا است.

این شکل جدید قصه گویی مورد استقبال کاربران ، تأثیر گذاران و برندها قرار گرفته است. با محتویات اثرگذار که تنها 24 ساعت طول می کشد ، این امر باعث می شود تا مارک ها آزمایش و کشف بسیاری از آنها را پیدا کنند تا آنچه را که برای آنها مفید است پیدا کند. مارک های مصرف کننده مانند Everlane و Away Luggage برای ایجاد محصولات مداوم در کانال های خود کارهایی خارق العاده انجام داده اند تا محصولات خود را در سراسر جهان بگیرند و آنها را از طریق قصه گویی محتوای زودگذر به شیوه ای استراتژیک و پیشرفته به نمایش بگذارند.

Everlane فیلمسازان هزاره ای را استخدام كرد تا به یك غار یخی در كانادا بروند تا ژاكت پفری جدید را امتحان كنند. تأثیر گذاران محتوا Stories اینستاگرام را ایجاد کردند تا با وجود اینکه در دمای سرد قرار دارند ، گرمای خود را همچنان گرم نشان دهند و با این کار توانستند محصول را با سبکی سرگرم کننده و قانع کننده که با مصرف کنندگان در ارتباط است ترویج دهند.

پست اینستاگرام Everlane

شرکت هایی که به دنبال سرمایه گذاری در داستان نویسی محتوای زودگذر هستند ، می توانند به رقبای خود یا برندهای دیگری که تولید کننده مطالب قانع کننده هستند ، توجه کنند. هر صنعت دارای شرکت هایی است که در این شکل داستان پردازی سرآمد هستند.

آنها می توانند بهترین شیوه ها را برای مشارکت مخاطبان خود یاد بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان کل داستان را مشاهده می کنند و با محتوا تعامل دارند. این می تواند شامل گپ زدن با مشتریان در پیام مستقیم / ویژگی های گپ سیستم عامل ها باشد. این چت ها می توانند به واسطه ی انسانی سازی برند و ایجاد مشتری در خرید یا حمایت از این برند به دلیل داشتن توانایی در ایجاد احساس مشتری در بخشی از جامعه ، به ایجاد روابط قوی تر کمک کنند.

علاوه بر این ، شکل داستان پردازی با این سیستم عامل ها با رسانه های اجتماعی سنتی متفاوت است. محتوای کمتری مورد بررسی قرار می گیرد و برخی ادغام ها باعث جذاب تر شدن محتوا از جمله لنزهای صورت Snapchat ، ادغام GIF های اینستاگرام ، امکان ترسیم و نوشتن روی مطالب و موارد دیگر می شود.

استوری ها مشغول فعالیت منظم شبکه در اینستاگرام هستند و سیستم عامل هایی مانند LinkedIn ، WhatsApp ، Skype و دیگران در حال ادغام داستان در مجموعه خود هستند ، بازاریابان باید یاد بگیرند که چگونه به اجرای محتوای زودگذر بپردازند.

 

بازاریابی آنفلوآنزا در حال قوی است

بازاریابی آنفلوآنزا در حال قوی است

تا سال 2020 بازاریابی آنفلوانزر به یک صنعت 10 میلیارد دلاری تبدیل شده است. افزایش تأثیرگذار در همه شبکه های اجتماعی ، به ویژه یوتیوب ، اینستاگرام و اسنپ چت نشان می دهد که چگونه نسل هزاره و ژنرال Z از صمیم قلب پذیرای تأثیر گذاران است.

در هر صنعتی تأثیرگذار وجود دارد که از داستانهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد جوامع استفاده می کند. به همین دلیل ، مارک ها می توانند با تأثیرگذار همکاری کنند تا بتوانند دسترسی و مشارکت بیشتری را گسترش دهند.

اینفلوئنسرها در ایجاد محتوا فوق العاده ماهر هستند و سیستم عامل ها را کاملاً درک می کنند. این امر باعث می شود تا مارک های تجاری دست به دست هم دهند تا تأثیرگذار بتوانند برای هر یک از اهداف و اهداف برندها محتوا تولید کنند.

علاوه بر این ، تأثیرگذار شناخته شده است که ویدیوهای بدون بوکسینگ را در YouTube تولید می کند و در آنجا محصول جدید ، مد و زیبایی را نشان می دهد که تأثیرگذار در آن تلاش می کند یا محصولات جدیدی را در ولاگوهای بلند آزمایش می کند ، و در اینستاگرام خود عکسهای سبک زندگی را منتشر می کند و این محصول را برجسته می کند. و Instagram یا Snapchat Stories برای به اشتراک گذاشتن یک تجربه منحصر به فرد همهجانبه.

با وجود بسیاری از ایده های محتوا ، ایجاد روابط با تأثیرگذار برای آینده تجارت و جامعه شما بسیار مهم است - زیرا بازاریابی تأثیرگذار برای ماندن در اینجا است.

محتوا باعث تصمیم گیری در مورد مصرف و خرید روزانه ما می شود. برای اینکه بازاریابان موفق شوند ، باید شرایط و روند رسانه های اجتماعی را درک کنند.

با دانستن اینکه این ویدئو در حال تبدیل شدن به افراد در حال هضم محتوا به داستانهای محتوای زودگذر است که می تواند نیروی بیشتری برای رشد بیشتر کاربران در اسنپ چت و اینستاگرام باشد و بازاریابی تأثیرگذار تبدیل به ابزاری ضروری برای برندها برای مشارکت جوامع و ایجاد محتوای ارزشمند می شود. بر اساس یک استراتژی بازاریابی جامع و با ارزش تولید و اجرای کنید.

کیت تالبوت یک بازاریاب ، نویسنده و کارآفرین آزاد و با محتوا است ، با محوریت کمک به برندها برای مشارکت هزاره ها. او که در سن فرانسیسکو مستقر است ، یک ستون ماهانه در Forbes می نویسد ، و نویسنده کتاب پرفروش 'او اسنپ! شما می توانید Snapchat for Business استفاده کنید ، که IBM آن را به عنوان کتاب ماه نامگذاری کرده است. وی در NBC News ، CNBC ، هافینگتون پست ، Newsday ، TechCrunch ، VentureBeat به نمایش درآمده و یک کارشناس بازاریابی اینستاگرام را از مجله Founder و مجله رسانه های اجتماعی معرفی کرده است.




:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: