نوشته شده توسط : ژان

هیچ چیز کاملاً شبیه به روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل وجود ندارد تا بازاریابان بتوانند احساس کنند که قسمتهای برابر دچار سردرگمی و نگرانی هستند. به نظر می رسد که آنها منتظر هستند تا همه اردک های خود را به صورت متوالی بدست آورید و سپس یک به روزرسانی را منتشر کنید که تلاش های شما فوراً منسوخ شود.

مطمئناً ، آنها نسبت به این واقعیت که این کار را به نفع هر کس انجام می دهند ، بسیار باز هستند - از این گذشته ، هر ترفند الگوریتمی ما را یک قدم به نتایج جستجوی مناسب تر نزدیک می کند. با این وجود ، هنوز هم راز دقیقی از چگونگی ارزیابی گوگل یک وب سایت در رابطه با رازداری وجود دارد و در نهایت مشخص می کند که کدام سایت ها برای کدام یک از جستجوهای جستجو نشان دهند.

هم اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [کیت رایگان]

گفته می شود ، تعدادی ابزار وجود دارد - برخی از آنها رایگان ، برخی از آنها با پرداخت هزینه - که به شما کمک می کند به روشی که گوگل می بیند به سایت خود نگاه کنید.

این ابزارها برای استراتژی جستجوی ارگانیک شما بسیار مهم هستند زیرا به شما اجازه می دهد تا روی عناصر سایت خود که Google را مهم می دانید متمرکز شوید. در این پست، ما 15 ابزار به طوری که همه به کمک شما یک تجزیه و تحلیل سایت مانند یک بازاریاب ... از طریق راه رفتن و یک ربات گوگل.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ژان

آیا سایت شما بازدید کنندگان را تشویق می کند که به اطراف خود بپردازند؟

اگر اینگونه نباشد ، نه تنها مشتریان خود را از دست می دهد بلکه به طور بالقوه به SEO شما نیز آسیب می زند (بهینه سازی موتور جستجو).

تجربه کاربر همیشه بخش مهمی از SEO بوده است ... اما اهمیت آن بسیار مهم می شود. از این گذشته ، Google (و سایر موتورهای جستجو) می خواهند محتوا را متناسب با نیاز کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال ، الگوریتم RankBrain ، از AI برای درک هدف در جستجوی کاربر استفاده می کند تا Google بتواند مناسب ترین نتایج را ارائه دهد.

قابلیت استفاده خوب برای بازدید کنندگان انجام کارهایی را که می خواهند انجام دهند آسانتر است (به عنوان مثال یک محصول را پیدا کنید و خریداری کنید) ... خط اصلی خود را بهبود بخشید ، و به طور بالقوه به سئوی شما کمک شایانی می کند.

در اینجا برای توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال ، پنج اصل قابلیت استفاده اساسی وجود دارد :

 


:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ژان

تغییر دامنه سایت

انتقال سایت به دامنه جدید یکی از اتفاقات رایج در فضای اینترنت است که به دلایل مختلفی انجام میشود. این انتقال شامل حالت های بسیاری میشود که در این بخش تلاش میکنیم همه شرایط ممکن را بررسی کرده و نکات مهم در هر یک را بررسی کنیم.

مهمترین نکته ای که در انتقال دامنه یا تغییر آدرس سایت باید به آن توجه کنیم حفظ جایگاه در نتایج گوگل و انتقال سئو دامنه قدیمی به آدرس جدید است. در صورتیکه فرآیند انتقال به درستی انجام نشود شما با کاهش چشمگیر بازدیدکننده و در مواردی از دست رفتن جایگاه خود در نتایج گوگل مواجه خواهید شد.

کاهش بازدیدکننده و از دست رفتن جایگاه پس از تغییر دامنه

اگر تاکنون فرآیند انتقال دامنه را انجام داده باشید به خوبی میدانید که این کار معمولا با کمی افت جایگاه همراه خواهد بود. میزان افت سئو سایت بستگی مستقیم به عملکرد شما هنگام انتقال و رعایت استانداردهای لازم دارد.

به طور معمول با گذشت مدتی از زمان انتقال این افت جایگاه برطرف شده و سایت به شرایط عادی خود بازمیگردد. به طور مثال تصویر زیر نمونه از تغییر آدرس سایت از http به https را نشان میدهد که در دو هفته اول با 35 درصد کاهش بازدید کننده همراه بوده و پس از تقریبا 6 ماه به شرایط عادی خود بازگشته است.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()