10 واقعیت قابل فروش فروش دیجیتال و اجتماعی
نوشته شده توسط : ژان

همانطور که نحوه تعامل با دنیای ما تغییر می کند ، عادات مصرف کنندگان را نیز تغییر دهید. اینترنت بازی را با ارائه اطلاعات فوری در دسترس کاربران تغییر داد. بیست سال پیش برای اطلاع از تصمیمات خرید به روشهای آنالوگ مانند تماسهای تلفنی و تحقیقات از طریق دهان تکیه کردیم. اکنون ، ما به شدت در فضای دیجیتال تکیه می کنیم ، که می تواند مشخصات دقیق ، قیمت ها و بررسی های مشتری را ارائه دهد.

عادات خرید در حال تحول هستند و رفتارهای فروش نیز از این دست پیروی می کنند. آخرین و بهترین تکنیک برای جذب مصرف کنندگان از طریق فروش اجتماعی است. این راهی است که بازاریاب ها بتوانند از شبکه های اجتماعی برای ایجاد اتصالات جدید ، پیدا کردن راهبردهای بیشتر و پرورش چشم انداز بهره ببرند. فروش اجتماعی مصرف کنندگان بالقوه را به دستگاه فروش دیجیتال شما سوق می دهد.

فروش اجتماعی در هنگام فروش چقدر قانع کننده است ؟ ما چندین واقعیت را در زیر جمع آوری کرده ایم تا تصوری از تأثیر آن در بازار دیجیتال ارائه دهیم.

1. فروشندگان اجتماعی از فرصت های فروش بیشتری برخوردار می شوند

فروش اجتماعی مبتنی بر ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان قبل از خرید محصول یا خدمات شما است. این در مورد ایجاد خود به عنوان یک منبع اطلاعاتی مطمئن نه تنها در مورد آنچه می فروشید بلکه اخبار صنعت ، روندها و آموزش عمومی مصرف کننده است. حضور خود را در این محافل با ایفای نقش رهبری فکری مشخص کنید. با جذاب کردن مطالب ، چشم اندازها را شناسایی و جذب کنید .

کسانی که بازی فروش اجتماعی را هدایت می کنند ، فروش بیشتری کسب می کنند و در کل نتایج بهتری می گیرند. رهبران فروش اجتماعی می توانند 45٪ فرصت شغلی بیشتری نسبت به همسالان خود داشته باشند که در همان سطح فعالیت شرکت نمی کنند. آنها همچنین 51٪ بیشتر احتمال دارد به سهمیه ها برسند. مطابق لینکدین ، 78 درصد از زمان فروشندگان اجتماعی که در رسانه های اجتماعی حضور ندارند ، فروشندگان اجتماعی را به فروش می رسانند .

 

2. فروش اجتماعی مداوم به اهداف فروش کمک می کند

فروش مداوم اجتماعی به اهداف فروش کمک می کند

شرکت هایی که اختصاصی و مطابق با مراحل فروش اجتماعی خود هستند ، 40٪ بیشتر از فروشندگان غیر اجتماعی در معرض اهداف درآمد هستند . با ایجاد یک جریان ثابت از مطالب مرتبط و مفید برای مخاطبان خود ، به خصوص در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که بیشتر آنها با آنها درگیر هستند ، می توانید در طول چرخه فروش با خریداران بالقوه در ارتباط باشید. این می تواند فرآیند فروش را به همراه تصمیم خرید بسیار آسانتر کند.

همچنین می تواند بر تصمیمات کسانی که ممکن است در خارج از کشور به دنبال محصولات و خدمات باشند تأثیر بگذارد. قوام و اتصال توسط مصرف کنندگان بی توجه نیست. اگر جریان مداوم از تعامل با رسانه های اجتماعی را به نمایش بگذارید ، می تواند دسترسی شما را به مخاطبان جدید گسترش دهد و استعداد چشم انداز شما را گسترش دهد.

3. فروش اجتماعی منجر به روابط عمیق تر می شود

رسانه های اجتماعی هر دو راه بین خریداران و فروشندگان را قطع می کنند. این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا اطلاعات بهتری راجع به شرکتهایی که تحقیق می کنند ، داشته باشد ، اما همچنین می تواند در اختیار مصرف کنندگان اطلاعات عمیق و شخصی در مورد مصرف کنندگان قرار دهد. رسانه های اجتماعی به وسیله طبیعت ساخته شده بودند تا مردم اطلاعات بیشتری در مورد یکدیگر کسب کنند. بسته به تنظیمات اشتراک و حریم خصوصی کاربر ، یادگیری علایق شخص حتی بدون صحبت با آنها امکان پذیر است. فروشندگان اجتماعی می توانند در مورد سرگرمی های چشم انداز ، رسانه های مورد علاقه ، مدرسه ای که در آن شرکت کرده اند و چه شبکه هایی در آن فعال هستند اطلاعات کسب کنند. این اطلاعات می تواند به شما بینشی را در رابطه با شخصی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و شاید مبنایی را برای ایجاد رابطه فراهم کند.

4- تقریباً همه برندهای برتر در فروش اجتماعی شرکت می کنند

تقریباً همه برندهای برتر در فروش اجتماعی مشغول هستند

مطالعه 100 برند برتر نشان داد تقریبا همه از آنها به حضور در رسانه های اجتماعی. همه حداقل یک کانال یوتیوب داشتند ، در حالی که 98٪ در توییتر ، 96٪ در فیس بوک و 85٪ در اینستاگرام بودند. این بازتابی است که داشتن چهره یک شرکت در شبکه های اجتماعی چقدر ارزشمند است.

علاوه بر این ، در بین این مارک ها ، 42 نفر دارای CMO یا مدیر بازاریابی سطح بالا با حساب های توییتر بودند ، اما فقط 31 نفر فعال بودند. فقط شش مارک در زمان مطالعه دارای CMO با 10،000 یا بیشتر دنبال کننده بودند. در اصل ، زمین حاصلخیز زیادی برای کاشت بذر فروش اجتماعی خود در دسترس شما است.

5- خریداران می خواهند با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند

خریداران احساس راحتی بیشتری می کنند با شرکت هایی که دانش و اعتبار دارند ، تجارت کنند. چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ اگر در صنعت خود اعتماد به نفس خود را نشان دهید و خرد خود را با چشم انداز و پیروان خود به اشتراک بگذارید ، می تواند در ساختن برند شما و برقراری جایگاه رهبری گام های بلندی بردارد .

این چیزی است که فروش اجتماعی همه چیز در مورد آن است. حتی اگر آنها با رهبران فکری درگیر نشوند ، خریداران کمترین فعالیت خود را دنبال می کنند. فروش اجتماعی کمک می کند تا شما را به عنوان یک مقام در زمینه خود ایجاد کنید که می تواند بینش و اطلاعاتی را برای کمک به دیگران در توسعه تجارت خود فراهم کند. با قرار دادن خود در آنجا می توانید توجه بیشتر خریداران را جلب کرده و اتصالات بیشتری برقرار کنید.

6. بسیاری از مصرف کنندگان تماس از طریق رسانه های اجتماعی و تلفن را ترجیح می دهند

برای بسیاری از افراد ، ورود به سیستم در رسانه های اجتماعی روال عادی شده است. ما پست های فیس بوک را برای به روزرسانی در مورد خانواده و دوستان خود ، توییتر برای اخبار روزانه و یوتیوب برای سرگرمی و فیلم های آموزشی می خوانیم. حتی کسانی که کاربران سنگین نیستند به احتمال زیاد روزانه به یکی از این سیستم عاملها دسترسی پیدا می کنند. در حقیقت ، هرچه فعالیت طبیعی انسان پیش می رود ، میانگین زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی فقط به تماشای تلویزیون در مقام دوم قرار می گیرد.

درمورد بازاریابی ، فروش اجتماعی برای جذب خریداران در کلیه نقاط سفر مشتری ، از مراحل اولیه تحقیق تا زمان خرید ، طراحی شده است. براساس یک تحقیق ، 33٪ از کاربران ترجیح می دهند از طریق رسانه های اجتماعی و نه از طریق تلفن با مارکها ارتباط برقرار کنند. شما باید شرکت خود را در این سیستم عاملها در دسترس قرار دهید ، و باید یک استراتژی ارتباطی برقرار کنید و در پاسخگویی به سوالات در این رسانه راحت باشید. امکان هماهنگی فرایند فروش شما با فروش اجتماعی برای افزایش فروش بسیار مهم است.

7. مجریان سطح بالا اعتماد بیشتری به رسانه های اجتماعی دارند

جمع آوری اطلاعات هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مهم است. این تصمیم گیری را آگاه می کند ، روابط بهتری ایجاد می کند و منجر به فروش سریع تر می شود. تحقیقات خوب می تواند به مصرف کنندگان در تصمیم گیری صحیح کمک کند ، در حالی که به شرکت ها فرصتی می دهد تا پیام خود را برای تحقق الزامات چشم انداز تنظیم کنند. بیشتر و بیشتر ، رسانه های اجتماعی به عنوان منبعی برای این نوع داده ها مورد استفاده قرار می گیرند ، و فروشندگان می توانند یک حضور آنلاین را ایجاد کنند تا امکان این مبادله فراهم شود.

حتی مدیران بزرگ زمان به رسانه های اجتماعی توجه می کنند. مطالعات نشان می دهد 84٪ از مدیران سطح C ، این بدان معناست که افراد دارای "رئیس" در عناوین خود مانند مدیرعامل و COO ها ، از رسانه های اجتماعی برای ایجاد انتخاب استفاده می کنند. با توجه به این داده ها ، چشم انداز بالقوه واضح است و خریداران علاقه مند در زمینه رسانه های اجتماعی تحقیقات قابل توجهی انجام می دهند. از این اطلاعات استفاده کنید.

8- افزایش نرخ پاسخگویی به فروش اجتماعی از چشم انداز

میزان افزایش پاسخ به فروش اجتماعی از چشم اندازها

یکی از بزرگترین ویژگی هایی که با تحول رسانه آنلاین به وجود آمده ظهور ارتباطات الکترونیکی است. پیام ها می توانند بلافاصله و در حجم زیاد ارسال و دریافت شوند. این بدان معناست که می توانید به سرعت مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرید. متأسفانه به دلیل افزایش فروش دیجیتال ، این روش دستیابی به مشتریان تأثیر منفی در بازار داشته است. چشم اندازها و مشتریان هر روز با متن و ایمیل غرق می شوند و نسبت به پاسخگویی آنها بیش از این نادیده می گیرند. در حقیقت ، 38٪ فروشندگان می گویند دریافت پاسخ از چشم انداز سخت تر می شود.

خوشبختانه ، این مشکلی است که فروش اجتماعی خوب می تواند به طور بالقوه برطرف کند. به جای تلاش برای شکستن درهم و برهمی از صندوق ورودی و ایستادگی در میان صدها یا هزاران پیام ، فعال بودن و درگیر شدن بر روی سیستم عامل ها فرار از هرج و مرج است. بسیاری از کاربران برای سرگرمی ، آموزش و خرید اقدام به ورود به رسانه های اجتماعی می کنند. فروش اجتماعی می تواند چشم اندازها و خریداران را در مواقعی که برای انجام کار آماده هستند جذاب کند.

9. تعداد صنفی که از فروش اجتماعی سود می برد در حال رشد است

تجزیه و تحلیل توسط LinkedIn از 14 صنعت رایج ، از جمله نرم افزار رایانه ، مراقبت های بهداشتی و بازاریابی و تبلیغات ، نشان داد که بیش از نیمی از درآمد آنها تحت تأثیر ابزار فروش اجتماعی شخصی این پلتفرم قرار دارد. از صنایع مرتبط با فناوری و بازاریابی انتظار می رود چنین تعدادى را داشته باشد ، اما سایرین در رابطه با آموزش و تأمین مالی نیز شاهد رشد شدید بودند.

داستان در اینجا بیشتر در مورد آنچه مطالعه به شما نشان نمی دهد است. فروش اجتماعی تأثیر مثبتی در سراسر تابلو داشت. حجم نمونه اندک بود ، اما اگر فروش اجتماعی می تواند به تعداد کمی از صنایع غیرفنی کمک کند ، احتمالاً در بسیاری دیگر نیز تأثیر می گذارد. این امر به فروشندگان شواهد بیشتری می دهد كه فروش اجتماعی بدون در نظر گرفتن صنعت می تواند به هر شغلی كمك كند. هیچ دلیلی وجود ندارد که هیچ شرکتی آن را به عنوان یک تاکتیک معتبر بازاریابی رد کند.

10. فرصتی برای پیشروی از منحنی وجود دارد

فرصتی برای پیشروی از منحنی وجود دارد

حتی اگر دیر به مهمانی بروید ، هنوز زمان آن رسیده است که هنگام فروش اجتماعی نقش اصلی را بر عهده بگیرید. اگرچه 61٪ سازمانهای درگیر در فروش اجتماعی تأثیر مثبتی بر رشد درآمد دارند ، 72٪ از متخصصان فروش احساس می کنند که در این امر مهارت ندارند. از آنجا که هنوز هم یک مفهوم نسبتاً تازه است ، شما فرصتی دارید که بتوانید از این رشته پرده برداری کنید و به هنر و صنعت تسلط پیدا کنید. اگر وقت و انرژی قابل توجهی را برای یادگیری و ایجاد رفتارهای فروش اجتماعی خوب به دست بیاورید ، ممکن است در نهایت پرداخت شود .

امروز از صلیب فروش فروش اجتماعی خود شروع کنید

فروش اجتماعی یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که می تواند به درآمد قابل توجهی منجر شود. استقرار خود به عنوان مرجع صنعت خود از طریق بازاریابی دیجیتال یا به سادگی اعمال شبکه اجتماعی خود به یک تجارت جدید می تواند تأثیر بزرگی در روند فروش داشته باشد. ترکیب فروش های اجتماعی به استراتژی بازاریابی خود را کمک می کند تا نفوذ افزایش و اعتبار، که می تواند در ارتباط بیشتر، منجر می شود و در نهایت نتیجه فروش.

ابزار و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فروش در عصر دیجیتال با یک دیپلم حرفه ای در فروش دیجیتال و اجتماعی بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!




:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: