10 ابزار جهانی شگفت انگیز برای بهبود روند بین المللی جستجوگرها
نوشته شده توسط : ژان

گاهی اوقات از من سال می شد یا اینکه خودم پیدا می کردم که این س questionsالات را در مورد روند بین المللی سئو از من می پرسم. در واقع ، فرآیندهای جستجوگرها بسیار آسان ، مستقیم و رو به جلو هستند و می توان به راحتی از طریق کمک برخی از ابزارها به آنها پاسخ داد. ابزارهای زیادی برای پشتیبانی شما در سفر به دنیای وبلاگ نویسی وجود دارد ، مانند هدف قرار دادن مخاطبان بین المللی ، تبلیغ و بهینه سازی وب سایت های شما ، شناسایی پتانسیل های شما ، اندازه گیری میزان بازدید بین المللی ، دستیابی به محبوبیت بین المللی با لیست من در مورد ابزارهای پیشبرد روند بین المللی سئو.

شاید از بسیاری از ابزارهای ذکر شده مانند Google Analytics ، SEMRUSH ، UbberSuggest آگاه باشید و بسیاری از آنها برای شما جدید هستند. من به شما پیشنهاد می کنم از ابزار پیشرفته ای که می دانید صرف نظر کنید و از پست بین المللی ابزار ابزار SEO من برای کشف خدمات جدید و ناشناخته بیشترین بهره را ببرید.

بیایید با لیست شروع کنیم: -

 

1. Google Analytics - تحلیلگر ترافیک بین المللی شما

 

سئو Google Analytics

 

Google Analytics  بیشترین کاربرد را برای تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت ارائه شده توسط Google دارد. این آمار با جزئیات مربوط به ترافیک وب سایت ، منبعی که ترافیک از آن ضربه می زند ، مقیاس تبدیل ها و مقیاس های تبدیل را تولید می کند. Google Analytics می تواند بازدیدکنندگان را از هر مرجعی ، از جمله موتورهای جستجو به سایت شبکه های اجتماعی ردیابی کند. حتی بازدید کنندگان را از سایت مستقیم یا هر سایت مراجعه کننده ردیابی می کند. این بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات و وثیقه های دیجیتال را در اسناد با فرمت PDF نمایش می دهد.

2. SEMrush - برنامه ریز کلمات کلیدی بین المللی شما

 

 

SEMrush ابزاری برای یافتن کلمات کلیدی است که در آن می توانید تمام کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی خود را پیدا کنید. می توانید کلمات کلیدی را به هر زبان و کشوری که برای آن هدف قرار داده اید جستجو کنید. SEMrush یک ابزار پیشرفته بسیار مفید برای شناسایی رقبای شما و فعالیت های علامت گذاری فعلی است. فرض کنید در جستجوی محبوب ترین موتور جستجو در کشور مورد نظر خود هستید نسبت به نتیجه حاصل با جستجوی مربوطه و محتمل ترین نتیجه Google خواهد بود.

  • خواندن مرتبط:  بررسی SEMrush - ابزار SEM برای تحقیق در مورد وب سایت رقیب
  • کوپن SEMRUSh: حساب آزمایشی رایگان به مدت 14 روز

3. فشار سنج مصرف کننده Google - ابزاری برای هدف قرار دادن مخاطبان بین المللی شما

فشار سنج گوگل-مصرف کننده

منبع: oafrica.com

Consumer Barometer یک ابزار تعاملی گوگل است ، که به شما کمک می کند تا ویژگی آماری مخاطبان بین المللی و مصرف کنندگان آنلاین خرید را ترجیح دهید نه تنها تحقیق در مورد سایت شما ، بلکه در حال مرور آن نیز. این سایت ها به شما امکان تعامل و جمع آوری داده ها از تقریباً هر کشور ، صنعت و مشخصات آماری را می دهند.

4. Google Trends - ابزاری برای ایجاد محتوای وب بین المللی

 

 

ایجاد محتوای طراحی شده و بهینه شده برای مخاطبان بین المللی مهم است که فقط نباید بر اساس کلمات کلیدی باشد ، اما باید واضح باشد و مخاطب را جذب کند که در نهایت به شما در دستیابی به اهداف SEO بین المللی کمک می کند.

برای نوشتن محتوای مناسب برای وب سایت خود باید به روندهای بین المللی و موضوعات روز کاملاً آگاه باشید. می توانید از Google Trends استفاده کنید تا نگاهی به جدیدترین جستجوها در یک کشور بیندازید.

5. Link Prospector - سازنده پیوند بین المللی شما

پیوند دهنده

منبع: kaiserthesage.com

ارتقا link پیوند ایجاد وب سایت های بین المللی عامل مهمی است که باید در آن با رسانه ها و تأثیرات محلی ایجاد شود و بهترین کارها در کشور برای ایجاد حضور بین المللی شما در کشور انجام شود. Link Prospector یکی از مفیدترین لینک سازها با ویژگی Link Target Score است. به شما کمک می کند تا با شناسایی کلمه کلیدی خود بهترین پیوند را در بالای لیست خود پیدا کنید و هزاران پیوند ساز را پیدا کنید.

6. Latte را جستجو کنید - ابزاری برای سنجش قابلیت مشاهده بین المللی شما

جستجو-لاته

منبع: searchlatte.com

تأیید چگونگی مشاهده مخاطبان بین المللی از رتبه وب سایت شما بسیار آسان است ، با استفاده از Search Latte می توانید مخاطبان خود را از کشور و زبانهای مورد نظر خود بررسی کنید. برای ردیابی بازدیدکنندگان از هر کشور فقط باید کشور مورد نظر خود را تایپ کنید و می توانید مخاطبان بین المللی خود را با استفاده از Search Latte بررسی کنید. همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط و دامنه سطح بالا را از کشور مورد نظر خود جستجو کنید.

7. International SEO ROI Calculator - ابزاری برای اندازه گیری اهداف تبدیل بین المللی شما

ماشین حساب ROI

منبع: Directory-net.com

اندازه گیری اهداف تبدیل و میزان بازگشت سرمایه در فرآیند SEO بین المللی خود بسیار مهم است ، در حالیکه مراحل SEO را در نظر گرفته اید. برای اندازه گیری اهداف تبدیل شده به دست آمده و بازده بالای سرمایه گذاری می توانید از ماشین حساب SEO ROI استفاده کنید.

8. Moz Rank Tracker - ابزاری برای رتبه بندی نتایج جستجوی بین المللی شما

moz-analytics

منبع: moz.com

این یکی از مهمترین ابزارها برای سنجش رتبه بندی از کشور مربوطه بسته به بازدید و تبدیل است. مهمترین کار انجام تنظیم ارز ، بازدید از کشور و بازدید و ترافیک و ردیابی بین دامنه ای است. برای اندازه گیری برای هر نسخه وب بین المللی ، بازدیدها ، میانگین تبدیل ها ، مکان ها ، منبع ترافیک از کشور های مختلف توسط Moz Rank Tracker انجام می شود.

9. Crawlytics اجتماعی - ابزاری برای تحلیل محبوبیت بین المللی شما

تحلیل اجتماعی

منبع: boom-online.co.uk

بسیار مهم است که شما باید استراتژی های رقیب بین المللی خود ، استراتژی های ایجاد لینک و شکاف محبوبیتی که با آنها دارید را درک کنید. از طریق Crawlytics اجتماعی می توانید ترجیحات بین المللی خود را هدف قرار دهید نه اینکه بر روی روندها ، پیوندها ، منابع و غیره تمرکز کنید. نگاهی به مشخصات اجتماعی آنها ، بیشتر محتوای به اشتراک گذاشته شده ، اصطلاحات استفاده شده و بیشترین قالب ها بکشید.

10. ویژگی موقعیت جغرافیایی Google Webmaster Tools - ابزاری برای هدف قرار دادن مکان وب سایت بین المللی

google-webmaster-tool

منبع: googlewebmastercentral.blogspot.com

اگر به دنبال یافتن کشور و زبان وب سایت مورد نظر هستید ، این ابزار جهانی SEO به شما کمک خواهد کرد. می توانید دامنه سطح بالا و مکان کشور وب سایت مورد نظر خود را در یک مکان پیدا کنید. حتی می توانید دامنه ای را از طریق این برنامه geolacate کنید. حتی می توانید مکان بازدیدکنندگانی را که در وب سایت شما مشغول جست وجو هستند ردیابی کنید.

نتیجه

این لیست مفیدترین ابزار بین المللی سئو برای ایجاد هویت شما در بازار جهانی است ، اما ما نباید فراموش کنیم که مهمترین ابزار مغز ماست. این ابزارها جایگزین ایده های شما نمی شوند بلکه از شما حمایت می کنند. شما باید همه چیز را آزمایش کنید ، باید تجزیه و تحلیل کنید و مرتباً با استفاده از مغز اعتبار سنجی کنید.

 

 
 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: