چجوری حجم عکس رو کم کنیم
نوشته شده توسط : ژان

فرارو-پس از ظهور کامپیوتر و محیط اطراف آن ، مشکل کمبود حافظه به یکی از نگرانی های اصلی کاربران تبدیل شد. اگر چه فن آوری های ذخیره سازی نیز در این سال ها پیشرفت زیادی داشته اند و حجم تجهیزات ذخیره سازی افزایش یافته است ، مشکل حافظه همچنان ادامه دارد. تصاویر با حجم بالا به سرعت پر کردن حافظه. از سوی دیگر ، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در دنیای اینترنت منجر به مصرف پهنای باند بالا می شود و بنابراین سرعت بارگیری سایت ها را کاهش می دهد. این نگرانی های پایدار برای کاربران و مدیران سایت است که می تواند کیفیت آپلود ایجاد کرده است, اما تصاویر حجمی کمتر. اگر شما یکی از این افراد هستید ، با ما بیایید ، راه های ساده و متنوع را ارائه دهید که می توانید اندازه عکس های خود را بدون افت کیفیت کاهش دهید.

ابزارهای مختلف برای کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت
همانطور که ذکر شد در حال حاضر کاهش حجم تصویر بدون تاثیر منفی بر کیفیت به غلغلک دادن کاربران جهان به دیجیتال تبدیل شده اما خوشبختانه تکنولوژی نیز در این abzarihai کار متفاوت بود به منظور کاهش اضطراب از طراحی و عرضه شده است. به طور کلی ، ابزارهای کاهش اندازه تصویر را می توان به سه گروه اصلی تقسیم کرد که ما می توانیم به سادگی از هر یک از این ابزارها استفاده کنیم. سه ابزار کلیدی برای کاهش حجم تصویر بدون افت کیفیت را می توان در ابزار مانند فتوشاپ و Paint (نقاشي) و نرم افزار فشرده سازی برای کاهش حجم تصویر آنلاین با استفاده از سایت های مربوطه به دسته تقسیم شده است که می توانید در چگونه به استفاده از هر یک از این ابزار آشنا خواهید شد.

 

کاهش اندازه تصویر در برنامه فتوشاپ یک کار ساده و آسان است. اولین, راست کلیک بر روی تصویر شما می خواهید برای کاهش اندازه آن, و از منوی باز با گزینه فتوشاپ, برنامه فتوشاپ را انتخاب کنید برای بارگذاری. سپس در منوی فایل ، کلیک کنید ذخیره برای وب و یا مطبوعات 4 کلیدهای Ctrl + Shift+Alt + s کلید به طور همزمان به منوی ذخیره عکس به نظر می رسد به شما.

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت

ذخیره برای گزینههای پنجره وب

1. در حالت فرمت JPEG
از پیش تعیین شده: درست بالای پنجره باز ، یک گزینه به نام از پیش تعیین شده وجود دارد ، بر روی آن کلیک کنید و نوع خروجی فایل را انتخاب کنید. 3 گزینه با دستور العمل های مختلف در این هیئت مدیره شما می توانید با توجه به نیازهای خود را انتخاب کنید وجود دارد.
کیفیت: تست کیفیت اغلب استفاده می شود ، شما می توانید اندازه تصویر خود را تا حد زیادی با تغییر این گزینه را کاهش دهد. شما می توانید تغییراتی که با تغییر این گزینه در پیش نمایش تصویر ساخته شده است را ببینید. این گزینه را تغییر دهید تا احساس کنید که تصویر شما کیفیت آن را از دست نداده است. شما همچنین می توانید اندازه فایل جدید در پایین ، گوشه سمت چپ تصویر را ببینید.
بهینه سازی: فعال کردن این گزینه تصویر را برای شما بهبود می بخشد.
تاری: این گزینه حذف سر و صدا از عکس های خود را و به شما می دهد حالت کریستال. با تغییر این گزینه نیز تا حد زیادی اندازه تصویر را کاهش می دهد.
تبدیل به sRGB: اگر این گزینه فعال باشد ، نرمافزار ، مد و رنگ تصویر شما به تغییرات rgb ، اگر این مورد باشد ، لازم نیست آن را غیرفعال کنید تا اندازه تصویر پایین تر باشد.
اندازه تصویر: در این بخش شما می توانید اندازه و ابعاد تصویر را تغییر دهید. شما می توانید عرض و ارتفاع لینک با کلیک کردن بر روی آیکون به طور جداگانه و یا با هم تغییر دهید.

2. در حالت فرمت GIF و png
این گزینه عمدتا تصویر متحرک مانند انواع آگهی های وب یا تصاویر متحرک دیگر استفاده می شود و توسط JPEG توصیه می شود.

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت
با انتخاب گزینه هایی که از پنجره های بالا می خواهید ، می توانید به راحتی اندازه تصویر خود را بدون از دست دادن کیفیت بتن کاهش دهید.
ب) رنگ)
رنگ یکی از محبوب ترین برنامه های مایکروسافت است. یک ویرایشگر عکس ساده و زیبا که بسیاری از کاربران قدیمی ویندوز به یاد داشته باشید. این سرویس قرار بود توسط مایکروسافت بازنشسته شود ، که به دلیل اعتراض و مخالفت کاربران این تصمیم لغو شد. اگر هنوز از این برنامه استفاده می کنید ، بهتر است اندازه تصاویر را از همان برنامه کاهش دهید. رنگ یک الگوریتم خاص و یا حق بیمه برای تغییر اندازه تصویر و فشرده سازی تصویر با کم کردن پیکسل و یا کم کردن ابعاد ندارد. طبیعی است که وجود خواهد داشت افت کمی در کیفیت در این راه است. اما کار به سرعت انجام می شود. مراحل کار شبیه به این:

1. تصویر خود را در رنگ برنامه باز کنید. برای این کار ، راست کلیک بر روی تصویر مورد نظر را انتخاب کنید و باز با پاینت برنامه برای مشاهده عکس خود را در این برنامه است. (شما همچنین می توانید راست کلیک بر روی تصویر مورد نظر و ویرایش)
2. صفحه اصلی را از لیست انتخاب کنید و تغییر اندازه بخش را وارد کنید.
3. در اینجا دو حالت تغییر اندازه تصویر ، یک درصد (درصد) گزینه است و از سوی دیگر پیکسل (پیکسل) که به شما اجازه افزایش ابعاد تصویر یا در پیکسل و یا در درصد است. این به طور مستقیم بر اندازه تصویر تاثیر می گذارد.
4. پس از ایجاد تغییرات در گزینه های دلخواه و انتخاب حجم دلخواه ، عکس خود را ذخیره کنید تا عکس خود را به اندازه دلخواه ذخیره کنید.

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت

2. نرم افزار برای کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت
انواع برنامه های طراحی شده برای کاهش اندازه تصویر که در آن شما بر روی تصویر خود را با حداقل از دست دادن کیفیت کلیک کنید. در زیر ، ما تعدادی از برنامه ها را برای کاهش اندازه تصویر کامپیوتر ارائه می دهیم.

Genericname
این برنامه طراحی شده است برای کاهش اندازه تصاویر که شما می توانید بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. برای کار با این نرم افزار و تنها شما باید اقدام به انتخاب و قرار دادن تصاویر مورد نظر به برنامه فوق شما و سپس بهینه سازی آن برای گرفتن عکس, بهینه سازی, برای شما آماده خواهد شد به سادگی. البته ، توجه داشته باشید که این برنامه با هدف کاهش اندازه تصاویر در فرمت PNJ است.

 

عکسبرداری
برنامه fotosizer نیز رایگان نیست. Fotosizer مسن تر از دو برنامه قبلی است ، اما عملکرد قابل قبول برای کاهش اندازه تصویر است. شاید رابط برنامه کمی گیج کننده باشد ، بنابراین من توضیح مختصری در مورد بهبود صدا دارم. کشیدن عکس خود را برای اولین بار در داخل نرم افزار. تنظیمات مورد علاقه خود را از منوی سمت چپ در انتهای بخش تنظیم مقصد ، مسیر ذخیره تصویر را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه ای برای شروع در سمت راست پایین برنامه ، تصویر خواهد شد در مسیر شما مشخص شده را نجات داد.

 

سزیم
سزیم یک برنامه رایگان است و فشرده تصاویر بدون افت کیفیت با کمک الگوریتم های پیشرفته. در آزمایش های انجام شده توسط تیم ما ، برخی از تصاویر به 80 ٪ کاهش یافت و کیفیت آنها به طور قابل توجهی حفظ شد. این برنامه در مکان های مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال ، اندازه تصاویر اسکن شده و غیره را کاهش دهید. فشرده سازی تصاویر قبل از آپلود به سایت و یا حجم تصاویر برای ارسال به یک سایت خاص محدود کردن اندازه از این برنامه ها استفاده می شود.

 

تصویرساز JPEG
تصویرساز JPEG رایگان نیست و شما باید آن را به استفاده از خرید. این برنامه تصاویر JPG را از شما می گیرد و یک نسخه جمع و جور و کوچک از آن ارائه می دهد. ما یک نقشه راه کوچک برای استفاده از این برنامه ، که ما امیدواریم که شما را به استفاده از این برنامه کمک خواهد کرد آماده کرده ایم.

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت
1. پس از نصب برنامه ، تصویر دلخواه خود را به برنامه اضافه کنید (از قسمت فایل و گزینه باز را مخلوط کنید)
2. از منوی اصلی ، برنامه فشرده سازی را انتخاب کنید و از منوها دوباره ، گزینه فشرده سازی را فشار دهید.
3. حالا شما می توانید یک کپی از تصویر در سمت راست را ببینید. در واقع ، این نسخه یک نسخه فشرده از تصویر است که به شما اجازه می دهد تصاویر را مقایسه کنید.
4. از بخش تصویر ، می توانید با ابزارهای مختلف برنامه کار کنید و تغییرات خود را به تصویر اعمال کنید.
5. هنگامی که شما به پایان رسید ، با کلیک بر روی زبانه ذخیره به عنوان برای ذخیره تصویر در محل مشخص می کنید.

3. کاهش اندازهی تصویر آنلاین
کاهش اندازه تصاویر آنلاین ، بسیاری از سایت های که شما به سادگی می توانید اندازه عکس های خود را بدون افت کیفیت کاهش وجود دارد. برخی از وب سایت های بالا برای کاهش اندازه تصویر آنلاین عبارتند از.

فشرده سازی در حال حاضر
Compressnow سایت یکی از خدمات است که اجازه می دهد تا شما را به راحتی به فرمت های عکس JPG, JPEG, GIF, PNG و حداکثر حجم MB جالب است بدانید که پس از 30 دقیقه عکس های خود را حذف خواهد شد از سرور و شما دیگر لازم نیست به نگرانی در مورد عکس های خود را. برای استفاده از عکس آنلاین اندازه کاهنده, ورود به سیستم برای مشاهده یک صفحه مانند زیر را برای شما. حالا شما می توانید 1 تا 10 عکس در سایت و یا انتخاب سیستم بکشید.

 

پس از انتخاب تصویر کلیک بر روی دکمه آپلود تصویر, تنظیم اهرم واقع در بالا و مرکز صفحه نمایش و کلیک بر روی دکمه فشرده سازی در حال حاضر. در سمت راست شما می توانید کاهش اندازه تصویر را ببینید. بر روی لینک دانلود سیاه و سفید کلیک کنید برای دانلود تصویر.

 

کمپرسور
کمپرسور قدرتمند ابزار آنلاین به منظور کاهش حجم و فشرده سازی عکس که اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن کیفیت بالا از عکس های خود را به عنوان آن است. در این سایت ، فرمت های JPEG ، PNG ، GIF و svg پشتیبانی می شوند و اندازه فایل 10 mb پشتیبانی می شود. پس از ورود به سایت ، شما خواهد بود که صفحه بعد ، تصویر را انتخاب کنید ، و یا کشیدن آن. در بالای صفحه نمایش را انتخاب کنید تصاویر با فشرده سازی lossless یا با فشرده سازی lossless.

 

سیستم به طور خودکار تصاویر را فشرده می کند. اگر کیفیت تصویر اصلی مناسب نیست, شما ممکن است هر گونه کاهش اندازه ندارد. با کلیک کردن بر روی فایل خود را آپلود شما می توانید یک عکس در جهت ذخیره بر روی ذخیره کلیک کنید تا درایو شما می توانید تصویر را در Google Drive ذخیره کنید و کلیک کنید ذخیره به Dropbox به شما می توانید یک تصویر را در دراپ باکس ذخیره کنید را انتخاب کنید و فشرده سازی تصویر دیگر شما می توانید یک تصویر دیگر را به انتخاب اندازه.

 

اسکوشش
گوگل squoosh یکی از خدمات آنلاین رایگان است و البته شما می توانید برای کاهش اندازه تصاویر png ، JPEG ، bmp و webp استفاده کنید. چگونه به کار با این سرویس بسیار ساده است. ورود به Squoosh به صورت یک صفحه مانند زیر. در اینجا شما می توانید با کشیدن و رها کردن عکس از سیستم در سایت و یا یک عکس را انتخاب کنید و رفتن به مسیر سیستم که در آن شما عکس را انتخاب کنید و عکس خود را انتخاب کنید.

https://www.dmca.com/Protection/Status.aspx?id=93c5a1cd-727d-4276-bc0c-d83188eb8c29&refurl=https%3a%2f%2fmoomeni.com%2fhow-to-reduce-photo-size-without-compromising-quality%2f&rlo=true




:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: