گوگل ترندز چیست
نوشته شده توسط : ژان

کار حرفه ای تر از طریق تخصص پژوهشی خود را

چگونه می توانیم دستیابی به داده های پیشرفته تر و تجزیه و تحلیل بهتر? ‌

شما باید 5 گزینه, گزینه هایی که بسیاری از کاربران روند گوگل ممکن است استفاده کنید: جستجو در وب, جستجو در تصویر, جستجو در اخبار, خرید گوگل و یوتیوب جستجو.

با کلیک کردن و چک کردن نتایج هر یک از این گزینه ها ، شما می توانید بازارهای مختلف برای خودتان پیدا کنید. شما حتی می توانید گزینه های بیشتر مانند نمایش داده شد محبوب جستجو در مورد جهت خود را ببینید. در این بخش Trendz شما trendhai مرتبط با جستجوی شما که رشد را نشان می دهد و از این طریق شما است که به شما کمک trendhai امروز برای تشخیص و بهینه سازی محتوا برای بهینه trendha و صبر کنید ... چه بهتر ?

نتایج جستجو ممکن است و با استفاده از همه این گزینه ها نترس, شما هرگز نمی دانید چه ممکن است در آینده و شاید یک محل است که از ذهن نیست که ایده شما را پیدا خواهد کرد که برای شما نرم افزار بسیار ،
هدف قرار دادن جغرافیایی کمک زیادی می کند
هدف قرار دادن جغرافیایی در google trands
سعی کنید به استفاده از سایت به عنوان آنجا که ممکن است به نفع خود محدود کردن آن با توجه به دامنه کسب و کار شما

ستون اصلی استفاده از روند گوگل بر کیوردها تمرکز دارد. برای بهترین نتایج ، آن را نیز پیشنهاد کرد که شما محل اضافه کردن به فیلتر خود را. سعی کنید به استفاده از سایت تا حد امکان به نفع خود محدود کردن آن با توجه به دامنه کسب و کار شما. یک مثال از یک کشتی کروز در دریای کارائیب زودتر از ما متوجه این فراخوان اگر نامزد سایت اضافه کردن به آن ما می توانید ببینید که ساکنان فلوریدا در ایالات متحده آمریکا بیش از بقیه مردم به این موضوع علاقه مند ، این در واقع کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن مخاطبان. اگر جستجوی خود را برای این محدودتر شما می توانید آن را در فلوریدا, میزان علاقه مندی در اورلاندو همه چیز خیلی بیشتر به ترتیب در شهرهای میامی و ناپل قرار داده شده است در رتبه های بعدی.
برگهای پیشبینی

ورود ، شناسایی و تجزیه و تحلیل Google trández موجود و زیر ، شناسایی و تجزیه و تحلیل trández ساده ترین چیز در زمین است! چرا؟ از آنجا که همه بازاریابان موتور جستجو انجام می دهند همان چیزی که!

اگر می خواهید از بقیه جلوتر باشید ، سعی کنید جهت آینده را با تجزیه و تحلیل داده های موجود پیش بینی کنید. جالب است بدانید که این تقریبا یک شغل در نظر گرفته می شود و بسیاری از مردم هستند که با توجه به تحلیل های امروز, اخبار و منابع دیگر در تلاش برای پیش بینی روند آن. شما همچنین می توانید این کار را با استفاده از برخی از تکنیک ها و عمل.

سعی کنید روند را با فیلتر کردن بر اساس کشور یا طبقه بندی تعیین کنید.به عنوان مثال ، فرض کنید در سلامت ، به دنبال وجود دارد ، اخبار ، سلامت امروز ، شاید تیتر گوگل روند بسیار محبوب است اما شما مقدار زیادی از اطلاعات به شما بدهد. سعی کنید به مقایسه 2 شرایط جهت در یک جهت. مثلا," رای به X" بالاتر از "رای به yggrg" روند است? در این مورد ، شما تقریبا می توانید پیش بینی تجربه روند.
استفاده از کلمات کلیدی دم بلند برای مطالب خود را
استفاده از کلمات کلیدی دم بلند برای مطالب خود را
با استفاده از تجزیه و تحلیل در حال رشد کلاهبرداری برای پیدا کردن که سوالات عمومی بیشتر کنجکاو در مورد

گرفتن مقام اول در جستجوی گوگل برای "کشتی کروز کارائیب" به نظر نمی رسد به کار سخت. اما مطمئن شوید که میتوانید این زمان مهم را برای دم بلند کیورد به دست آورید.

بیایید می گویند یکی از عمده موسیقی مراسم صدور مجوز مانند مراسم گرمی به زودی در حال اجرا است و شما می خواهید به استفاده از این نگرش به خودتان بالا بردن. با توجه به تکنیک های گفت: در موارد 2 و 3 اول سعی کنید trendhai رو به رشد در مورد گرمی نقد و بررسی و تجزیه و تحلیل برای مثال معمولا گزینه های چنین به عنوان بهترین خواننده رشد بنابراین شما خواهد شد سوال در مورد میزبان این برنامه نیز مانند " جیمز کوردن چند سال ، "روند در حال رشد است. سعی کنید با استفاده از تجزیه و تحلیل پایان من رو به رشد و تغییر دیدگاه خود را در مورد موضوعات شما پیدا کنید که مشتریان و بیشتر از همه کنجکاو هستند که چه پاسخ سوالات را به آدرس و سعی کنید مطالب خود را به منظور پاسخ به این پرسش رو به جلو است.
استفاده از نمودار بالا برای تجزیه و تحلیل حرفه ای تر

نمودار بالا بخش دیگری است که می توانید آن را در google trández ببینید. اما نمودار بالا چیست ؟ همانطور که گوگل توضیح می دهد ، نمودار اول بخش جداگانه ای از روند است که اکثر کاربران بررسی می کنند. احتمالا تا به حال 100 آهنگ نمودار بیلبورد بالا از گوشت خورده بر روی آن. این نمودار شامل 100 آهنگ از شورش است که در حال حاضر تحت تاثیر عوامل مختلف در جهان طبقه بندی می شوند بنابراین مراقب باشید که استانداردهای تنها محبوبیت آنها در همان لحظه نمی مانند روند یک. در این بخش شما می توانید بهترین trands های مختلف دسته بندی موضوعی.

یک نکته جالب , و در حال حاضر حیوانات با اعتماد به نفس ترین در جهان "گوزن" است, است آن را زیبا نیست?!

برای استفاده بیشتر از این بخش ، نتایج خود را بر اساس روند و بر اساس اکثر جستجوها برای تجزیه و تحلیل بهتر دریافت کنید. فقط به این ترتیب آنها به طور موثر شما را به پیشنهاد خود هدایت می کنند و می توانند جهت گوزن را درک کنند ، شاید به این دلیل که فصل شکار گوزن در ایالات متحده است. یک بار دیگر ، ما تاکید می کنیم که چشم انداز همه چیز است.
با استفاده از داده ها برای بهینه سازی فیلم ها

با استفاده از داده ها برای بهینه سازی فیلم ها برای درک بهتر این بخش ، بیایید به کشتی های کارائیب ما بازگردیم. فرض کنید شما می خواهید بدانید که چگونه برای دریافت یک کشتی کروز تخفیف در کارائیب. ابتدا باید جستجوی خود را وارد کنید ، سپس از جستجوی وب به جستجوی YouTube تغییر دهید و پرس و جو های مربوط به جستجو و موضوعات مرتبط را بررسی کنید. در صورت لزوم, همچنین استفاده از گزینه حمل و نقل در حال رشد را.

اگر شما این کارها, شما متوجه است که مردم نه تنها برای کشتی های خود را به دنبال, آنها بیشتر به دنبال کلاس های مختلف از کشتی. حالا که شما این موضوع , شما می دانید, به رشد کسب و کار خود را (اگر فرض کنیم در این زمینه) بسیار آسان تر می توانید مطالب مختلف و عناوین بهتر برای انواع کلاس های کشتی کروز تولید کند. این موضوع همچنین به شما کمک می کند تا ترافیک کانال یوتیوب را نیز افزایش دهید.
از روند فصلی و دوره ای برای ایجاد ثبات در نام تجاری خود استفاده کنید

فرض کنید شما در بوتیک برای لباس رسمی برای عروسی را بهبود بخشد. با یک جستجوی ساده با qiword عروسی شما تقریبا می توانید متوجه است که مراسم عروسی را در محل بیشتر در هر دوره از سال است. سعی کنید با توجه به این واقعیت است که شما می توانید در مناسبت های مختلف با توجه به نتایج Google Trends را تشخیص شما از این ویژگی روند قبل از رقبای خود استفاده کنید, ایجاد اعتماد و علامت های تجاری از آن را انجام دهد به طوری که زمان وعده داده شده می رسد به جای این که مانند رقبای خود سعی کنید مارک های, کاهش یافت و به یاد داشته باشید به طور کامل آماده شده و مشتریان در کنار شما جذب کنید.
بدانید نقاط کور خود را و کلاهبرداری اشتباه تفسیر نیست!

بیایید به یکی از ترفندهای محبوب که قبلا ذکر شد ، یعنی گرمی ها بازگردیم. اگر شما نگاه گرمی, شما می توانید ببینید که روند در حال افزایش است. اما اگر شما یک جستجو جدول زمانی کمی بزرگتر و قدیمی تر, شما متوجه خواهید شد که این تنها در زمان مراسم نزدیک اتفاق می افتد.

استفاده جعلی گوگل trandes بدان معنی است که شما را یک گام بالاتر از هر چیزی احساس شما در حال حاضر شما باید توانایی تجزیه و تحلیل نقاط کور کنید و سعی کنید به شناسایی. به عنوان مثال ، هرگز در یک جدول زمانی تکیه می کنند ، همیشه جدول زمانی بزرگتر برای دیدن آنچه اتفاق افتاده است و یا می تواند رخ دهد را بررسی کنید. اگر کیوردی اگر می بینید که سرعت بالا در روند همیشه به خاطر داشته باشید که شاید یکی دیگر کیورد از همان خانواده رشد بیشتری وجود داشته باشد. بنابراین همه از گروه ترکان و مغولان مربوط به در نظر گرفتن.
روند گوگل
اگر کووردی با سرعت بالا روند داشته باشد ، همیشه به خاطر داشته باشید که شاید کوورد دیگری از همان خانواده در حال رشد بالاتر باشد

توجه داشته باشید: به یاد داشته باشید که تحقیقات بازار نقش رنگی در رشد کسب و کار شما ایفا می کند ، بنابراین از سوالات مربوطه برای پیدا کردن رقبا استفاده کنید و سپس اقلام خود را ایجاد کنید. و همچنین به یاد داشته باشید که رقبای اغلب ارسال پست به ربودن کسب و کار از شما, و این به رشد کسب و کار خود منجر شود.

اغلب مردم جستجو برای نام تجاری خود را, اما هر یک از رقبای خود را به دنبال نام تجاری خود را? در این بخش ، شما باید در مورد نظارت بر نام تجاری خود ، چقدر نام تجاری خود را در معرض ، که دقیقا به دنبال آن ، مردم و یا شرکت های رقیب فکر می کنم ؟ یکی از راه های شما می توانید این را متوجه: نام تجاری خود را در روند گوگل را وارد کنید و سپس در سوالات مربوطه نگاه کنید. به این ترتیب شما می توانید ببینید که چگونه بسیاری از مردم به دنبال رقبای خود را بیش از حد.

جمعبندی

برای کسانی که آماده فراتر از جستجوی ساده هستند ، همیشه تجزیه و تحلیل منحصر به فرد و نتایج وجود دارد. مهم این است که به چوب به نمایش داده شد خود را ، بنابراین شما می توانید یک نتیجه بزرگ دست یابد ، حتی اگر آن را در نگاه اول آشکار نیست. فراموش نکنید که برای استفاده از روند گوگل برای هر marketeri یکی از بزرگترین مقاله برنده است اگر در زمینه پیش بینی روند. نظارت بر نام تجاری و تجزیه و تحلیل داده ها از تجربه, به حداکثر رساندن خود را قطعا می تواند bizenistan یکی از توجه داشته باشید فروشنده پیشرو است.

https://r7b5do4us74q.blog.fc2.com/blog-entry-7.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: