آموزش کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده توسط : ژان

که در آن جامعه امروز است که بسیاری از عوامل داخلی و خارجی وجود دارد-مانند واشنگتن, مارس, یا شیوع بیماری کرونا ویروس-باعث اختلال در کسب و کارهای فیزیکی و مرگ و میر. ساخت اینترنت پول, به خصوص در نوجوانان بسیار محبوب بود.

شرکت های اینترنتی در همان ایران خودمان مقدار زیادی از رشد آنها ما را به صورت روزانه با بسیاری از این شرکت ها مانند زبیکس شکست, و غیره. ضربه محکم و ناگهانی و... معامله ما, اما تا کنون هنوز هم کسانی که پول از اینترنت کار کودکانه و قلب جذاب وجود دارد. می توان گفت که این افراد در درآمد آنلاین به عنوان یک کار دوم نگاه کنید و بر این باورند که زندگی تنها می تواند توسط همان چیزی که صرف.

واقعا؟ امکان نداره! اگر ما با آگاهی شروع, برنامه ریزی و فکر کردن در مورد بهبود خودمان و اقدامات ما هر روز.


می تواند شما را واقعا در اینترنت درآمد به حساب?
حتما! به عنوان ما گفت: امروز حتی در این ایران خودمان می بینیم بسیاری از شرکت های اینترنتی موفق هستند و برخی از شرکت ها حتی فیزیکی در رویاهای نمی تواند رسیدن به درآمد خود را.

چند ماه پیش ، DJ Kala یک ویدیو از عملکرد او در سال 98th منتشر کرد. در این ویدیو گفته شد که به طور متوسط حدود 250 هزار سفارش در روز در کالاهای dj ثبت می شود که هر کدام در حدود 418 هزار دلار آمریکا ارزش دارد! با یک محاسبه ساده و یک کتاب ، ما می توانیم پیدا کردن که محصولات dj روزانه بیش از 100 میلیارد دلار فروش!!!

البته ، هدف من این نیست که بگویم شما می توانید فردا ، مانند یک DJ ، کسب درآمد کنید ، اما من می خواهم توجه شما را به حجم زیادی از وجوه ارسالی در اینترنت جلب کنم. و شما یک پیروزی بزرگ به دست آورد حتی اگر شما یک سهم بسیار کوچک در این بازار و شما می توانید یک بخش بسیار کوچکی از پول جلو.

بنابراین من می گویم بسیار قاطعانه, به پول از پلت فرم اینترنت, نگاه به چشم کسب و کار بزرگ.


آیا کسب درآمد نیاز به تخصص از اینترنت?
آیا کسب درآمد نیاز به تخصص از اینترنت?
او قطعا می خواهد به هر چیزی تخصصی و می تواند به آب نمی شود مجبور. به من گفت: کسب و کار آنلاین می تواند بسیار سازنده ارائه شده شما کارهای خود را در دانش و تجربه و دانش و حق دارند برنامه ریزی برای کسب و کار خود را به پیشرفت.

به نظر من, همه چیز را که من قرار بود به انجام امروز و دستمزد خود را فردا سخت! من به عنوان مثال: یک دانش آموز که مطالعات و خرج یک سال خود را امتحان می کند دریافت دستمزد خود را در همان زمان, اما پس از ورود به یک دانشگاه خوب می شود درست به زحمت.

شرکت های اینترنتی در شرایط عادی دقیقا همان مدل کسب و کار هستند. به این معنا که, شما نیاز به زحمت اول, به مدت طولانی, حوصله, و سپس دریافت پاداش خود را. اما من به شما قول می دهم که پاداش خیلی شیرین و زیبا است که آن را به شما همه چیز شما انجام داده ام هزینه!

به عنوان یک نتیجه ، از آن آسان است به پول آنلاین نیست. تجربه, دانش, آگاهی و صبر. هیچ کس مادرزادی و این صفات ندارد! شما باید به کار بر روی خود.


8 راه های عملی برای پول آنلاین
در مقاله زیر 8 راه های بسیار عملی و پول سازی برای کسب درآمد از اینترنت قدیمی تر هستند. نیاز به برخی از این راه سرمایه اولیه بزرگ, و برخی نیاز به سرمایه اولیه بسیار کمی. اما نکته جالب این است که برخی از این روش ها سرمایه اولیه در همه چیز نیاز ندارد! چي داري ميگي؟ با ما در ارتباط باشید.

1. ایجاد یک فروشگاه آنلاین

من موافقم که ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای کسب درآمد از اینترنت کمی دشوار است. اما اگر شما شروع به یک فروشگاه آنلاین موفق, شما می توانید یک درآمد بسیار خوب و پایدار کسب.

سوال اول: چگونه به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین? واقعیت این است که ایجاد یک فروشگاه آنلاین به همان اندازه که تصور می کنید دشوار نیست. امروزه ، با وجود سیستم های فروشگاه مانند WooCommerce ، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بسیار آسان است.

اگر می خواهید خودتان آن را انجام دهید و فروشگاه آنلاین خود را شروع کنید ، باید موارد نامگذاری شده را در نظم بدانید:

ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس
کار با پلاگین WooCommerce برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین
نصب پلاگین ها و قالب های مورد نیاز
شما می توانید شروع به یادگیری این چیزها به صورت رایگان در سایت!

درس های رایگان:
دوره رایگان آموزش در کار با وردپرس
دوره آموزشی رایگان که با پلاگین WooCommerce کار می کند

آموزش تصویری:
دوره آموزش تصویری کار با وردپرس

البته اگر شما لازم نیست که زمان برای یادگیری این درس شما می توانید به یک شرکت و یا یک فرد خصوصی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای شما. در این مورد شما مجبور به صرف مقدار زیادی از پول.

سوال دو: چه محصولاتی را می خواهید به فروش برسانید ؟ فروشگاه آنلاین می تواند انواع محصولات فیزیکی به فروش, و شما همچنین می توانید حتی محصولات, موسیقی کاغذی, همچنین فروش, و غیره. هر کاربر پس از پرداخت تنها یک لینک برای دانلود یک فایل آن را دریافت نمی کند یک کد نه یک چیز فیزیکی برای او ارسال می شود.


2. پول از طریق همکاری فروش
پول آنلاین با همکاری در فروش
امروز ، بسیاری از شرکت ها اجازه می دهد شما را به همکاری و یا شرکت در فروش به فروش محصولات و خدمات خود را. يعني چي؟ هر آنها اجازه می دهد شما را به فروش محصولات خود و کمیسیون خود را دریافت کنید.

در واقع این را می توان توضیح داد: تعدادی از فروشندگان و تعدادی از خریداران در بازار, شما فقط نیاز به معرفی این افراد به من و نگاهی به خود کمیسیون در صد! درست مثل اون.

در حال حاضر ، شرکت های بزرگ مانند Digikala و E سیستم های همکاری در فروش خود را فعال کنید. با استفاده از این سیستم می توانید کد ارائه شده خود را از شرکت دریافت کنید و از آن استفاده کنید ، مشتریان و خریداران محصولات ، دی جی کالا تماس بگیرید. هر خرید ساخته شده توسط خود مشتری یک درصد از قیمت این محصول خواهد شد به حساب خود را به عنوان یک کمیسیون.

این روش دارای درآمد نسبتا خوب, هیچ سرمایه اولیه نیاز ندارد!


3. پول با تولید محتوا
کسب درآمد با تولید محتوا
ایجاد محتوا یکی از راه های معمول را به پول آنلاین است دوستیابی گفت خیلی! به این ترتیب شما می توانید ایجاد و سرمایه گذاری محتوا برای خودتان و یا دیگران.

سوال اول: رتبه بندی محتوا چیست ؟ نوشتن مقالات ، تولید فیلم ها و پادکست ها و یا حتی گرفتن عکس های با کیفیت بالا محتوا است. به عنوان مثال ، محتوای خبری یا محتوای آموزشی را می توان تولید کرد. چه محتوایی در این زمینه برای ما تفاوت ایجاد نمی کند.

سوال دو: چگونه محتوا برای خودمان تولید می شود ؟ اگر ما می خواهیم محتویاتی را که در رسانه های ما تولید می کنیم (مانند وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی ، IP) ارسال کنیم ، می تواند محتوای شخصی ایجاد کند. اندازه اصلی درآمد خود را در این راه در تبلیغات است. به این معنا که, یک فرد خاص و یا شرکت به شما پول در ازای ترویج محصول یا خدمات خود را در محتوای خود را.

سوال سوم: تولید محتوا برای دیگران چیست ؟ افرادی هستند که نیاز به تولید محتوا برای ارسال در رسانه های خود(مانند وب سایت یا instagram و word) دارند. شما می توانید برای آنها کار می کنند و یک مقدار مشخصی برای هر یک از مطالب شما ایجاد شده است.

در ایجاد محتوا ، راه های دیگری برای پول وجود دارد ، کافی است که اینجا بگویم. لازم به ذکر است که این روش نیازی به سرمایه اولیه برای شروع فقط در موارد خاص ندارد.


4-کسب درآمد با شبکه های اجتماعی
کسب درآمد آنلاین از شبکه های اجتماعی
متاسفانه در ایران بسیاری از شبکه های اجتماعی فیلتر شده یا جریمه می شوند. بنابراین شبکه اجتماعی ایرانی ما به طور کامل در Instagram خلاصه شده است! به عبارت دیگر ، جمعیتی که باید به چند شبکه اجتماعی تقسیم شوند ، اکنون بر Instagram متمرکز شده است. این یک فرصت خوب برای پول از این بازار شلوغ است!

روش های کسب درآمد Instagram:

ترویج محصولات یا خدمات خود را در فضای Instagram
ایجاد محتوا در Instagram و کسب درآمد از روش های تبلیغاتی و…
به عنوان یک مدیر پیچ بزرگ استخدام

5-دوره های آنلاین
کسب درآمد با برگزاری دوره های آنلاین
این روزها با توجه به گسترش coronavirus ، تقریبا همه با پلت فرم آموزش آنلاین آشنا شده اند. اگر شما تخصص را می توان تحصیل, این یک فرصت خوب برای شما برای به دست آوردن پول با استفاده از این روش این است.

دوره های آنلاین معمولا در دسترس آنلاین به دو روش:

درس های تصویری
برگزاری سمینار آموزشی آنلاین
کسب درآمد از طریق فروش آموزش های ویدئویی ، شما نیاز به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با توانایی فروش فایل دانلود. که شما می توانید فایل های آموزشی خود را با استفاده از آن به فروش برساند. چه باید بکنید برای راه اندازی فروشگاه فایل? شما نیاز به یادگیری مهارت های زیر:

ساخت یک سایت با استفاده از وردپرس
ساخت یک فروشگاه فایل با استفاده از پلاگین Edd
باز هم ، مدیران سایت ارائه آموزش رایگان برای این آموزش، که شما می توانید دنبال کنید:

درس های رایگان:
دوره رایگان آموزش در کار با وردپرس
دوره رایگان کار با پلاگین EDD

آموزش تصویری:
دوره آموزش تصویری کار با وردپرس
دوره آموزش تصویری کار با پلاگین EDD

برای آموزش وبینار ، شما نیاز به استفاده از ارائه دهنده خدمات وبینار. یکی از شرکت های خوب در این زمینه وجود دارد منار ، که شما می توانید به وب سایت رسمی خود مراجعه کنید به استفاده از خدمات خود را.

شما همچنین می توانید سایت های شبکه های اجتماعی مربوط به تبلیغات سمینارها ، سایت و فروش آنها استفاده کنید.

بنابراین می توان گفت که روش ها ، دوره ها و آموزش های آنلاین برای کسب درآمد آنلاین. شما نیاز بسیار, سرمایه اولیه بسیار کمی و گاهی اوقات حتی بدون سرمایه نیز می تواند آغاز شود.


6. فعالیت های مترجم آزاد)
پول با freenolyseng
مترجم آزاد یک فرد تخصصی مانند (برنامه نویس) که شخصا آزادانه کار می کند. این به این معنی هیچ وقت ملاقات برای هر شرکت خاص. امروزه مستقل یکی از محبوب ترین پست های برنامه نویسان ، طراحان گرافیک و سنگ است.

خوشبختانه در ایران نیز خدمات خوبی برای توسعه بازار آزاد وجود دارد. پونیکا یکی از بازارهای خود اشتغالی بسیار خوبی در ایران است که کارفرمایان و مترجمان آزاد را متصل می کند.

اگر شما علاقه به کار به عنوان یک مترجم آزاد, شما می توانید ثبت نام در وب سایت پونیشا, و غیره. پروژه های مربوط به تجربه شما و در میان آنها بهترین گزینه برای انتخاب است.


https://www.viki.com/users/zigvart_com_375/about




:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: