نوشته شده توسط : ژان

تاریخ جالب بازاریابی ایمیل
اگر ما می خواهیم به توضیح تاریخ دقیق بازاریابی ایمیل ، ما باید بگویم که در سال 1978 ، اولین چیزی که انجام شد. خاکستری twerk در سازمان دسامبر انجام اولین ایمیل. با این حال, در آن زمان بود اینترنت وجود ندارد, و بعد از اینترنت شد. در سال 1996 ابزار هاتمیل معرفی شد و ماکروسافت آن را خریداری یک سال بعد. این سرویس همچنین برای ارسال و دریافت ایمیل های موجود نیز استفاده می شود. (اغلب با نام چشم انداز استفاده می شود).

بازاریابی ایمیل به معنای ارسال هرزنامه نیست!
قبل از ورود به هزاره سوم. ایمیل بازاریابی اغلب ارسال ایمیل انبوه و به حمام کردن, عجیب و غریب, پایان, مشتریان, این, سوال شده است, آزار کاربران است اما در سال های اخیر بهتر شیوه های بازاریابی ایمیل معرفی شد. ابزارهای هوشمند که ما را قادر به احترام به هر دو مشتری و پیگیری بازاریابی ایمیل موثر است. با رشد و تکامل شبکه ، ابزار اینترنت ، بازاریابی ایمیل و سرورهای ایمیل یک پلت فرم قدرتمند تر و راحت برای جوامع بازاریابی ایمیل است.

لغو اشتراک و احترام کاربران بیشتر
شاید شما به یاد داشته باشید زمانی که برخی از شرکت های بزرگ و کوچک هیچ اقدامی برای بازاریابی مصرف شد. شاید ارسال برخی از ایمیل های امروز و گفت که اگر ایمیل بیشتر احتمال دارد برای دیدن بیشتر شد. اما عملا این منجر به پرواز کاربران از ایمیل های تبلیغاتی شد و بسیاری از مردم آنها را جاسوسی کردند. برای اجازه دادن به کاربران برای لغو اشتراک ، به عنوان مثال به آنها اجازه می دهد تا ایمیل های ما را در صورت تمایل دریافت کنند. دکمه لغو اشتراک و یا همان لغو معمولا در فرم از لینک در پایان ایمیل های تبلیغاتی قرار داده و اغلب اوقات از کاربر برای لغو عضویت درخواست این یادداشت ها بعد توسط مدیر سایت بررسی می شود.

مطمئن باشید به خواندن: شرکت پورتال, یک راه حل هوشمند برای شهرداری ها و سازمان

حقایق از بازاریابی ایمیل که معمولا رخ می دهد
ویکیپدیا (بخش اجتماعی) جالب آمار و اطلاعات از ایمیل بازاریابی برای انتشار که این شرایط اغلب رخ می دهد اما این موضوع نیز باید توجه داشته باشید که رفتار همه کاربران یکسان نیست. به عنوان مثال ، یک نفر ممکن است ایمیل های ناخواسته را تأیید کند ، فرد دیگری ممکن است ایمیل های ارسال شده به روش های معقول و بازاریابی ایمیل مناسب را تأیید نکند. بهتر است بگوییم حتی استفاده از ایمیل بین کاربران و توابع مختلف متفاوت است.

درصد باز کردن ایمیل ها 24٪ در 2016 بود.
بیشترین میزان خطاهای املایی در آسیا 33.5% است.
اگر کسی ایمیل باز نمی 3 بار, آنها به احتمال زیاد آن را دوباره انجام نمی.
درصد کاربران که از تلفن های همراه استفاده می کنند 10 ٪ بیشتر از رایانه شخصی است.
اکثر ایمیل ها در جهان در روز 1 باز هستند.
اکثر ایمیل ها در جهان در ساعت 15 هر روز باز هستند.
بازاریابی ایمیل

برای خرید یک لیست ایمیل, نگو
برخی از مدیران سایت لیست ایمیل طبقه بندی شده برای رسیدن به هدف خود را سریع تر خرید و ارسال ایمیل فله با استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیل. اما باید توجه داشت که بازگشت سرمایه بسیار کم ارزش است. به منظور بیان بهتر این, بهتر است به یک مثال. فرض کنید با پرداخت هزینه هر چند شما را از فایل است که در آن وجود دارد 5000 ایمیل, اما من نمی دانم که آیا این افراد از زن و یا مرد ؟ گروه های سنی چیست? تو کدوم شهر زندگي ميکني ؟ چيکار ميکنن؟ این که آیا آنها علاقه مند به کسب و کار شما هستند (یا بهتر است ، محصولات و خدمات شما به جز این محصولات مورد نیاز است). احساس رایگان به ایمیل یا نه. طبیعی است که اگر شما می خواهید یک ایمیل برای ارسال یک مشتری بالقوه و یا بالفعل دریافت بیش از حد کم به عنوان شما مطمئن نیستید که ایمیل گیرنده برای ما کسب و کار مورد علاقه و یا نیاز دارید یا نه ؟ علاوه بر این ، احتمال خود را از هرزنامه بیش از حد بالا می رود.

چگونه به لیست ایمیل خود را ?
اطمینان حاصل کنید که شما را در بسیاری از سایت های دیده می شود این است که بخشی که یک ایمیل از شما دریافت می کند و شما می فرستد همان خبرنامه اطلاعات وجود دارد. اما حقیقت این است که همه کاربران لزوما به خبرنامه ما مشترک نمی شوند. البته این یک راه حل بد نیست و استفاده از آن هنوز راه قابل قبول است ، اما نکته مهم در اینجا این است که خبرنامه فقط یکی از راه های است. خبرنامه به معنای ارسال مطالب جدید به ایمیل کاربران (به عنوان مثال هفتگی یا ماهانه).
اما راه دیگری برای گرفتن یک سرب یا یک ایده از کاربران این است که آنها را انگیزه دهید. فرض کنید ما یک کتاب رایگان تولید کرده ایم. یک راه این است که آنها را در سایت آزاد بگذارید تا مردم بتوانند آنها را دانلود کنند ، اما این لیست ایمیل را افزایش نمی دهد. یکی از بهترین راه این است که برای اولین بار بار مشروط در صفحه و ارائه به کاربر در ازای ورود به ایمیل خود, و ما را به کتاب رایگان به ایمیل خود ارسال. معمولا در این فرم نام, ایمیل و شماره تلفن همراه ... اما لازم به ذکر است که افزایش عناصر مدل ممکن است کاربران آن را پر کند. البته ، ما قصد نداریم کاربران را فریب دهیم تا فایل را فقط در ازای دریافت ایمیل ها به آنها بدهیم! این فقط یک راه حل بازاریابی محترم است که عموم مردم با کلیت امروز آشنا است. مهمتر از همه ، اگر محتوای ایجاد شده برای کاربران و مخاطبان مفید باشد ، آنها نه تنها ایمیل شما را وارد می کنند ، بلکه محصولات شما را نیز خریداری می کنند.

لیست ایمیل هش ، گام به موفقیت کمپین
شاید بپرسید چه توسط بخشی منظور ما? ما باید بگوییم که یک لیست ایمیل به سختی جمع آوری شده ممکن است ایمیل های افراد مختلف را در خود داشته باشد. مثلا, شما می توانید یک کتاب در برنامه نویسی از طریق فرم در معین به کاربران ارسال. من هم کتاب دیگری در جستجوگرها در همان راه به کاربران ارسال. حالا شما می خواهید برای انجام بازاریابی ایمیل و ترویج یک محصول مربوط به آموزش برنامه نویسی. بدیهی است ، افرادی که اولین کتاب را دانلود کرده اند احتمال بیشتری برای خرید محصول خود دارند ، زیرا بیشتر به موضوع برنامه نویسی علاقه مند هستند.
البته ، در برخی از شرکت ها به دلیل همگن و خدمات مشابه و همچنین یک کسب و کار کوچک ، این ممکن است نیاز کمتری داشته باشد. اما در شرکت های بزرگ که خدمات متنوع هستند ، این مشکل نیز مهم تر خواهد شد.

جمعبندی
ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال است که بهترین بازگشت سرمایه گذاری از بسیاری از روش های. لازم به ذکر است که دوره با یک رگبار گلوله ایمیل به پایان رسید و ما نیاز به استفاده از این روش هدفمند و اصولی. به جای خرید یک لیست ایمیل, بهتر است محتوای تولید خوب است, و در عوض. ایمیل مردم را بدست آورده می شود قادر به ایمیل افرادی که ارسال که موضوع کسب و کار است که ما به دنبال خود را به نفع یا نیاز.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: