تولید یک محتوای سئو شده
نوشته شده توسط : ژان

محتوا یک عامل کلیدی در رتبه بندی گوگل است
محتوا یکی از قدرتمند ترین آیکون های رتبه بندی گوگل است. با این حال ، بسیاری از بازاریابان مشکل تولید محتوای مناسب است. شما باید بدانید که دوره روز است که شما می توانید ترتیب با نوشتن و ارسال یک پست وبلاگ 300 کلمه به مدت طولانی منتقل شده است. شما نیاز به محتوای بزرگ برای دریافت رتبه در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو). با تمام محتوایی که ارسال می کنید ، باید بتوانید به یک سوال ساده پاسخ دهید: "چرا این محتوا را منتشر کردید؟ » . آیا مطالب خود را هدف قرار داده است بسیار مهم است.

شما باید پست های وبلاگ و یا انواع دیگر محتوا فقط برای پر کردن یک وبلاگ یا وب سایت منتشر نمی. شما معمولا نیاز به ارسال محتوا برای رسیدن به اهداف مانند زیر:

برای کسب رتبه در SERP؛
برای دریافت لینک؛
آموزش عمومی؛
برای هدایت تعاملات اجتماعی؛
محتوای سئو شده (منجر و یا منجر)؛
فرمت محتوای انتخاب شده همیشه باید برای هدف مورد نظر طراحی شود. با این حال ، بسیار مهم است که شما درک جامع از چرا شما می خواهید برای ایجاد و آپلود محتوا است. برای هر مقاله, یک وبلاگ موفق و یا راهنمای انتشار باید یک هدف. شما باید به تولید محتوای گذرا نمی افتد. اغلب این مواد به دلایل زیر تولید می شود:

کارفرما می خواهد برای آپلود یک پست وبلاگ جدید هر روز؛
من کسی به شما بگویم که محتوای بیشتر بهتر (صرف نظر از کیفیت)؛
تعداد زیادی از مطالب جدید منجر به رتبه بندی بهتر از سایت؛
اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید ، باید تجدید نظر کنید. دفعات بازدید: این مقاله به پایان برای یادگیری راز تولید مطالب مطلوب و با کیفیت بالا.

فرض کنید شما می دانید که چرا ما باید با استفاده از محتوا به عنوان بخشی از استراتژی جستجوگرها, بیایید ببینید که چگونه شما می توانید اطمینان حاصل شود که محتوا به طور کامل بهینه سازی شده است.

مطالعه بیشتر از: محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) چیست ؟

16 عنصر اساسی اصول جستجوگرها برای تولید مطالب مطلوب
اصول جستجوگرها در ایجاد یک صفحه به طور کامل بهینه سازی یک چک لیست ساده است که شما می توانید دنبال:

1. کلمات کلیدی هدف
کلمه کلیدی پژوهش و یا کلمات کلیدی همیشه باید نقطه شروع برای نوشتن. تولید محتوا علاوه بر تحقیقات کلمه کلیدی بسیار مهم است.

استفاده از یک ابزار مانند گوگل کلمه کلیدی برنامه ریز و یا moz کلمه کلیدی اکسپلورر برای تعیین که کلمات کلیدی کاربران به دنبال در موضوع خود را انتخاب و استفاده از آن به عنوان پایه ای برای کار. کورکورانه تولید محتوا نیست; سادگی یک برنامه بر اساس مجموعه ای از کلمات کلیدی; این خود را در مسیر موفقیت از آغاز قرار داده است. این باید اساس مطالب خود را تشکیل می دهند; کلمات کلیدی انتخاب شده خود را عوامل دیگر در صفحه تاثیر می گذارد.

حتی اگر شما مطالب خود را با کلمات کلیدی خاص از ابتدا هدف قرار دادن نیست ، شما باید سعی کنید بسیار سخت به حرکت در رتبه.

مطالعه بیشتر از: راهنمای جستجوی کلیدواژه جامع و پژوهش کلید واژه

2. نسخه موتور جستجو پسند
خیلی زودتر در 2008 ، مدیر تیم ضد اسپم گوگل مت کات تایید کرد که در یکLL ، کلمات 3 به 5 مطلوب هستند. طولانی ترین ، با توجه به الگوریتم گوگل ، معمولا اعتبار زیادی به محتوا اضافه نمی کند. درک این نکته بسیار مهم است به ساختارll سازگار با موتور جستجو مفید آن را به عنوان برای موتورهای جستجو ، کاربران نیز می باشد.

آدرس های زیر را در نظر بگیرید هر دو به راهنمای ایجاد کمپین تغییر مسیر یکتانت مرتبط هستند:

 

که یکی از شما با کلیک بر روی? از آنجا کهLL بهتر و بیشتر مربوط به محتوا است ، انگیزه ها بیشتر روی آدرس اول کلیک می کنند.

اولین قانون برای ساخت آدرس است که شما باید همیشه برای جلوگیری از ساختارهای پیچیده و گیج کننده; کوتاه تر بهتر و البته باید بهبود در شرایط استفاده از کلمات کلیدی.

بر اساس تحقیقات, آدرس ها کوتاه تر معمولا رتبه بهتر. جان مولر (یکی از متخصصان گوگل) در پلت فرم است در سال اعلام کرد و اظهار داشت: "زمانی که ما دو آدرس با همان محتوا و ما قرار بود با یکی از آنها در نتایج جستجو به نظر می رسد. این کوتاه ترین است, انتخاب شما, و ما.»

کلمه کلیدی هدف باید در آدرس آمده است. اگر در مثال بالا بر اساس هدف شما یک راهنمای برای شروع مبارزات انتخاباتی تغییر مسیرll خود را ، باید آن را به شرح زیر است:

 

نه اون.:

 

3. نشانی برچسب بهینه)
برچسب عنوان صفحه یکی از مهم ترین عناصر اصول جستجوگرها است که می تواند به راحتی بهبود یافته است. هنگام نوشتن برچسب عنوان بهینه سازی شده ، بهترین کاری که می توانید استفاده کنید کلمه کلیدی هدف است.

به عنوان مثال ، همان عبارت کلیدی "راهنمای حفاظت تغییر مسیر"را در نظر بگیرید. کلمه کلیدی اصلی یا عبارت را در ابتدای عنوان (عنوان اصلی) وارد کنید. عنوان باید کمتر از 60 کاراکتر باشد. گوگل در حال حاضر برچسب عنوان را تا 600 پیکسل نشان می دهد که از لحاظ محدودیت های شخصیت حدود 60 کاراکتر است. شما همچنین می توانید از ابزار برچسب آدرس موزیلا برای بررسی نوع نمایش آدرس استفاده کنید. بیایید به مثال بازگردیم ، عنوان کاملا بهینه سازی شده به این شکل خواهد بود:

"چگونه و در چه هزینه می تواند ما را به یک تغییر مسیر مبارزات انتخاباتی دستی?»

شما می توانید ببینید که آدرس با کلمه کلیدی (عبارت کلمه کلیدی)شروع می شود و سپس با برخی از سوالات اساسی به دنبال. طراحی این سوالات در آدرس نرخ کلیک (CTR) را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: نرخ کلیک یا CTR چیست ؟

4. بهبود توضیحات متا
شما ممکن است تعجب که چرا ما شرح توصیفی به عنوان یکی از عناصر ضروری بهینه سازی صفحه در نظر گرفته. با این حال ، گوگل توضیحات توصیفی را به عنوان یک عامل رتبه بندی برای چندین سال در نظر نگرفته است.اما شکی نیست که ما در مورد آنها اهمیت می دهیم و می نویسیم چرا آنچه را که در مقاله شما مشخص تر است ، ایجاد می کند و بنابراین تعداد کلیک ها را افزایش می دهد و این موضوع برای جستجوگرها مناسب است.

توضیحات متا بخشی از مطالب خود را در صفحه نتایج موتور جستجو دیده می شود است. البته ، شما باید توضیحات متا خود را بنویسید ؛ در غیر این صورت گوگل بخشی از محتوای شما را در توضیحات متا نشان می دهد. اگر شما نوشتن توصیف خوب ، آن را به یک تفاوت بزرگ بین تعداد کلیک را. شکی نیست که تعداد کلیک ها در طول زمان کاربر بستگی به محتوای شما یک عامل مهم در افزایش امتیاز است. توضیحات توصیفی را به خوبی بنویسید و توجه داشته باشید که باید کمتر از شخصیت های 160 باشد ، در غیر این صورت بقیه به عنوان خال خال درک می شود.

نکاتی برای نوشتن توضیحات متا:
کلمات کلیدی باید در توضیحات متا وارد و محل این اطلاعات مهم در این متن کوتاه است که کاربر شور و شوق برای خواندن پیدا کنید.

توضیحات متا برای هدایت راهنمای کمپین:

"تبدیل کسب و کار خود را با تغییر مسیر yektant. با کمک کمپین های تغییر مسیر یکتانت ، مشتریان بالقوه کاربران را پیدا کنید و به سایت خود بازگردید.»

5. تیتر بهبود یافته (عنوان 1)
آدرس H1 باید آدرس صفحه اصلی باشد. معمولا این "عنوان" در سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس (CMS) است. اگر از وردپرس استفاده می کنید ، معمولا سایت خود را با کلمات" enterer address here "یا به زبان انگلیسی" addresser address here " پیدا خواهید کرد" :

با این حال ، همیشه دوباره بررسی کنید زیرا آن است که همیشه که تمام افراد از عنوان خود را در تگ H1 نیست.

در اغلب موارد, استفاده از کلمه کلیدی همراه با دیگر عبارات توضیحی مهم. به عنوان مثال ، در مثال راهنمای درایو تغییر مسیر برای این آدرس را ببینید:

< h1 > تغییر مسیر دایرکتوری مبارزات انتخاباتی<h1 / >

اگر شما چیزی بعد از این هدف کلمه اضافه, هیچ مشکلی در نصب و راه اندازی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید برچسب عنوان در این راه بهینه سازی:

<h1>چگونه و در چه هزینه می تواند ما را به یک تغییر مسیر کمپین دستی?<h1/>

6. به روز رسانی با استفاده از نشان تاریخ (برچسب زمان)
هنگام جستجو برای عبارت "نقشه مترو تهران" در گوگل ، نتایج زیر ظاهر می شود:

ما همیشه می خواهیم مطمئن شویم که آخرین مطالب مربوط به یک موضوع را پیدا کنیم. در میان نتایج ذکر شده در تاریخ شما می بینید که ما نتایج در فوریه و مه 2018, بنابراین ما سعی می کنیم به کلیک بر روی آنها برای دیدن نتایج بیشتر به روز. به روز بودن برای بسیاری از مردم مهم است. برخی از نتایج دیگر که هیچ سابقه نمی دانم اگر آنها به روز هستند. در حقیقت, بدون نشان تاریخ تا زمانی که ما در محتوای کلیک کنید, ما نمی توانیم مطمئن شوید که آن نوشته شده بود. با این حال, در چنین مواردی, کاربر قطعا در نتایج معمولی و میهمانان نمایش کلیک کنید تا زمانی که در نتیجه با یک نشان تاریخ کاملا جدید در صفحه وجود دارد. در بسیاری از موارد ، دیگر نیازی به انجام هر کاری برای دیدن تاریخ انتشار در صفحات نتایج جستجو در کنار محتوا نیست. با این حال ، ما نشان می دهد شما چیز دیگری و نمایش زمانی که شما پست یا صفحه خود را به روز رسانی.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید از آخرین پلاگین تاریخ به روز رسانی wp استفاده کنید. فراموش نکنید که درست است که تاریخ به روز رسانی ممکن است یک فاکتور رتبه بندی, اما بسیاری از شواهد نشان می دهد که تعداد کلیک بر جستجوی طبیعی. همچنین فراموش نکنید که مشارکت کاربر در صفحه بسیار مهم است ، زیرا او اطمینان خواهد داد که محتوای شما به روز است. بدیهی است که هیچ کس نمی خواهد نقشه متروی تهران را که متعلق به سه سال پیش است ببیند.

7. هدف کلمه کلیدی در پاراگراف اول
هشدار: سعی نکنید محتوای را با کلمات کلیدی هدف اشباع کنید. امروز این روش دیگر جالب نیست. با این حال ، استفاده از کلمه کلیدی در محتوا بسیار مهم است; شما فقط باید آن را در راه طبیعی. توصیه می شود که کلمه کلیدی را در پاراگراف اول محتوا در صفحه در اولین کلمات 100 قرار دهید. درباره راهنمای مبارزات انتخاباتی retargeting ، شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید:

"راهنمای مبارزات انتخاباتی retargeting شما کمک می کند برنامه ریزی هر مرحله از فرایند خرید مشتری با داشتن استراتژی retargeting راست و جذب آنها را با پیشنهادات جذاب. به عنوان مثال ، شما می توانید کسانی را که کالاهای خود را در سبد خرید رها کرده اند را با دادن کد تخفیف تشویق کنید. بیشتر شخصی محتوای آگهی خود را, بالاتر از درصد آن را تبدیل به کلیک و خرید.»

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: