چگونه مربیان می توانند به کمبود مهارت های دیجیتال کمک کنند؟
نوشته شده توسط : ژان

 در بخش مهارت های دیجیتال یک بحران وجود دارد: تقاضا از عرضه خارج می شود. پیشرفت های پیشرفته تکنولوژیکی و دیجیتالی شدن محل کار کار را برای کارگران سخت تر می کند تا مجموعه مهارتهای خود را با نیاز کارفرمایان مطابقت دهند.

در حالی که در بخش آموزش عالی ، به نظر می رسد که موسسات در تلاشند دانش آموخته هایی را ایجاد کنند که قابل استفاده باشند و از نظر دیجیتالی زرنگ باشند. به حدی که 71٪ از افراد استخدام شده متقاضیانی را که دارای تجربه عملی کافی هستند ، بزرگترین چالش خود هنگام استخدام در موسسات آموزش عالی می دانند.

بنابراین ، این کمبود مهارت های دیجیتال برای مربیان چه معنی دارد و چگونه می توانند نقش خود را در ایجاد فارغ التحصیلان دارای مهارت دیجیتالی که دارایی برای نیروی کار است ، بازی کنند؟

دوباره به برنامه های یادگیری مراجعه کنید

دوباره به برنامه های یادگیری مراجعه کنید

ایجاد و ارائه برنامه هایی که شامل مهارت های دیجیتال در حال ظهور و مهارت های نرم تر مانند حل مسئله و ارتباط باشد ، فارغ التحصیلان شاغل را ایجاد می کند. علاوه بر این ، رشد بازار آموزش مداوم بدین معنی است که بسیاری از متخصصان شاغل به دنبال دوره های قابل انعطاف و در دسترس هستند که می تواند آنها را به سرعت در مناطقی مانند استراتژی دیجیتال یا سئو جستجو کند.

آموزگاران که می خواهند به تقاضای مهارت های دیجیتالی بپردازند ، باید در برنامه های یادگیری خود ، به ویژه مواردی که اکنون به عناصر دیجیتالی مانند فروش و بازاریابی نیاز دارند ، تجدید نظر کنند. با استفاده از فن آوری های جدید ، هر دو این حرفه ها با استفاده از دیجیتالی متلاشی شده اند و روش های جدیدی برای همکاری و تأثیرگذاری بر مشتریان و رشد چنین عواملی دارند. در حقیقت ، یک سوم از تصمیم گیرندگان کلیدی معتقدند که مسئولیت اصلی استراتژی های رشد و تولید درآمد نهفته در حوزه بازاریابی است که باعث ایجاد تقاضای زیادی برای بازاریابان با تجربه دیجیتالی در تمام سطوح می شود.

پس از انجام ممیزی از برنامه های مناسب ، می توانید راه هایی را برای اضافه کردن یک عنصر دیجیتالی به یک برنامه مدرک جستجو کنید یا به دنبال ارائه گواهینامه های تخصصی باشید که می تواند باعث تقویت یک برنامه آموزش مداوم یا نمونه کار آموزشی شود.

 

رویکرد آموزش حرفه ای راتینک کنید

"مشاغل سراسر جهان در تلاش هستند تا خطوط استعدادی خود را مدیریت کنند. در مناطقی مانند امور مالی واجد شرایط ، آنچه که قبلاً شکاف مهارت نگران کننده ای را ایجاد می کرد ، به سرعت درحال تبدیل شدن به یک مهارت تبدیل شده است. " - کارن جوان ، مدیر ، امور مالی ارشد هیز

افزایش استخدام مبتنی بر شایستگی در بین شرکت ها فرصتی عالی برای فارغ التحصیلان جدید و متخصصان جوان با استعدادهای طاقچه است که مورد درخواست کارفرمایان است - مهارت هایی مانند آنالیز ، هوش مصنوعی و سئو.

در کنار مهارت های طاقچه ، این شیوه استخدام جدید تجربه عملی را در نظر می گیرد مانند تجربه کار در طی یک برنامه مدرک تحصیلی یا کارآموزی برای گرفتن تجربه دست اول. همچنین ، از دید چشم یک پرنده به مهارتهایی که در بالا و بالاتر از مهارتهایی مانند حل مسئله ، ارتباطات و تفکر انتقادی وجود دارد ، نگاه می کند - مهارت هایی که در یک نیروی کار مترقی و چابک دیده می شود ، بسیار مهم است.

چنین تغییر در فضای کارفرما نیاز به تغییر در نحوه تحصیل دانش آموزان دارد. برای اطمینان از فارغ التحصیلان درک اساسی در نحوه عملکرد و تأثیر بالقوه آن بر تجارت ، باید دانش برنامه های دیجیتال در برنامه های یادگیری ایجاد شود. مسیری مؤثر برای این امر ، اعتباربخشی است که می تواند ارزش مدرک تحصیلی شما را ارتقا بخشد و مهارتهایی را که فارغ التحصیلان و کارجویان به آن احتیاج دارید ، ارائه دهد.

مشارکت با یک متخصص در زمینه دیجیتال می تواند نتیجه کار را برای ایجاد برنامه درسی جدید بگذارد و به برنامه های موجود که از قبل در بخش های آموزشی و شرکتی شهرت دارند و نتیجه گیری می کند به هر CV اضافه کند.

مدارک دیگر را نیز در نظر بگیرید

مدارک دیگر را نیز در نظر بگیرید

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، در حالی که مدرک دانشگاهی سنتی هنوز در سال 2026 ادامه خواهد داشت ، کارفرمایان بیشتری سیستم های معتبر جایگزین را به عنوان گزینه های یادگیری خود هدایت پذیرفته و اقدامات آنها پیچیده تر می شوند.

با وجود نگرانی های رایج و شک و تردید ، در رابطه با روبات ها ، اتوماسیون ، هوش مصنوعی و دستگاه های یادگیری ماشین که کارهای بیشتری انجام می دهند و باعث ایجاد اختلال در بازار کار می شوند ، کارشناسان می گویند طیف گسترده تری از برنامه های آموزش و مهارت آموزی برای برآورده سازی جدید اجرا خواهد شد. خواسته ها.

از آنجا که دنیای دیجیتال در حال تغییر و تحول است و ما به عنوان انسان با تکنولوژی رشد می کنیم ، نقش های جدید به طور مداوم ظهور می شود ، بدین معنی که بسیاری از افراد ناگزیر به یادگیری شغل یا همانطور که نقش در حال تکامل است ، ساخت مدارک معتبر سنتی در بعضی از مناطق ، تقریباً منسوخ شده است.

ارائه گواهینامه های جایگزین مانند گواهینامه ها همچنین به الگوی استخدام شایستگی که توسط بیشتر کارفرمایان اتخاذ می شود ، جلب می شود و نه تنها یک مهارت با ارزش را نشان می دهد ، بلکه تمایل به یادگیری مستقل را نیز دارد.

اولویت بندی اشتغال

فقط یک سوم دانش آموزان معتقدند که با مهارت و دانش فارغ التحصیل می شوند تا بتوانند در بازار کار (34٪) و در محل کار (36٪) موفق باشند در حالی که فقط نیمی (53٪) معتقدند عمده آنها منجر به کار خوب می شود. این خیلی از دانشجویان در مورد اشتغال خود بعد از فارغ التحصیلی ابراز نگرانی می کنند.

بازار کار یک جای رقابتی است و امروزه فارغ التحصیلان نیاز به بیش از یک درجه و یا مدرک تحصیلی به ایستادگی کردن. اکنون کارفرمایان برای مهارت های مربوطه و تجربه واقعی زندگی استخدام می شوند که می تواند بلافاصله با شخصی که می تواند در هنگام کار و مهارت های خود بیاموزد و در مواقع لزوم بیاموزد ، در یک نقش فوراً اعمال شود.

این خواسته های جدید ، مؤسسات آموزش عالی را ملزم می کند تا نقش مؤثرتری در مشاغل دانش آموزان خود داشته باشند. این کار از طریق:

  • مراکز شغلی
  • روزهای باز
  • بلندگوهای مهمان (به عنوان مثال استخدام کننده یا مدیران ارشد مربوطه)
  • برنامه های کارآموزی
  • نمایشگاه های فارغ التحصیل
  • سناریوهای واقعی زندگی در موقعیت های کاری (با استفاده از VR یا سایر فناوری ها)
  • CV و کارگاه های مصاحبه

اتخاذ نقش فعال تر در پیشرفت شغلی ، نه تنها به دانشجویان كمك می كند بلكه یك مؤسسه را به عنوان مترقی و مطابق با نیازهای بازار شغلی در حال تحول ، سیر می كند.

هیچ پاسخ آسانی برای پرداختن به کمبود مهارت وجود ندارد ، اما نوع صحیح آموزش می تواند در ایجاد دانش آموخته هایی که به صورت دیجیتالی پذیر هستند ، مسیری طولانی طی کند.

در حال حاضر یک فرصت بزرگ برای مربیان وجود دارد. ورود به بازار جدید دانش آموزان ، ایجاد یک رهبر یادگیری ، مهارتهایی را که مردم واقعاً به آنها احتیاج دارند ، ارائه دهند.

این 4 استراتژی را به عنوان راهی برای مقابله با کمبود مهارت های دیجیتال ، افزایش ثبت نام و ایجاد درآمد در طول مسیر در نظر بگیرید.




:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: