نحوه استفاده از فیلم LINKEDIN برای فروش اجتماعی
نوشته شده توسط : ژان

LinkedIn بزرگترین و بهترین پلتفرم رسانه های اجتماعی حرفه ای در جهان است و تنها در سال 2017 است که در نهایت اجازه تعبیه فیلم ها بر روی این پلتفرم را از همه کاربران خود به جای چند تأثیرگذار انتخاب کرده است.

این ویژگی به طور قطع فرصت های جدید زیادی را برای افراد در LinkedIn ایجاد می کند ، اما باید به این فرصت ها با دقت نزدیک شوید. این ، از همه ، LinkedIn است . این یک بستر معمولی در رسانه های اجتماعی نیست که همه سرگرم کننده و بازی و معاشرت باشد. از آنجایی که یک سایت رسانه های اجتماعی برای اولین بار و برای شبکه های حرفه ای طراحی شده است ، از نظر جمعیتی بسیار متفاوت و با اهداف بسیار متفاوت است. مشاغل ، مشارکتها ، معاملات تجاری و بسیاری دیگر از تعامل های پر مخاطب ، سفارش روز در اینجا است.

بنابراین اگر شما فقط به طور تکان دهنده فیلم های تصادفی گربه را برای همه مخاطبین خود ارسال نمی کنید ، دقیقاً چه چیزی را باید در LinkedIn در رابطه با محتوای ویدیو ارسال کنید؟ پاسخ این است که شما می توانید از این ویژگی جدید برای فروش اجتماعی استفاده کنید . اما چطوره؟

 

روی محتوا با کیفیت متمرکز شوید

روی محتوا با کیفیت متمرکز شوید

نتایج دیگر تلاشهای شما مانند هر تلاش دیگری برای فروش دیجیتال بستگی به میزان تلاش شما در محتوای ویدئویی شما دارد . در اینجا ، بیش از هر زمان دیگری ، تمرکز شما باید روی کیفیت باشد. ویدیوهایی که نشان می دهید برای همسالان حرفه ای و صنعت است. این بدان معناست که یک فیلم سلفی ، که بداهه ، بدون نسخه ، بدون هیچ گونه ارزش تولید ، ویرایش یا هدف عینی باشد ، احتمالاً به شما صدمه می زند تا خوب. این در حال حاضر در مورد عدم بینش حرفه ای و عدم تمایل به ارائه آن اظهاراتی می کند.

به همان روشی که شما فقط در لباس خواب خود در مصاحبه شغلی حضور پیدا نمی کنید ، نباید با تلاشهای ویدیویی خود را بی فرهنگ ، آماده و آماتور نکنید. شما فیلم خود را به افرادی نشان می دهید که به طور بالقوه می توانند به شرکا یا مشاغل دیگر شبکه بزنند ، شما را استخدام کنند یا حتی در تجارت خود سرمایه گذاری کنند. اطمینان حاصل کنید که ویدئوی شما نشان دهنده چقدر جدی بودن شما به عنوان یک تجارت و ارزش های برند شما است یا با از دست دادن ارتباط و شاید مشتری هزینه آن را پرداخت می کنید.

محتوای مفصل و طولانی را انتخاب کنید

حداکثر طول فیلم در LinkedIn 10 دقیقه است. از ایجاد محتوا که چند دقیقه مفید باشد و در صورت مفید بودن اطلاعات استفاده کنید ، نترسید. بر خلاف دیگر سیستم عامل های اجتماعی ، ماهیت حرفه ای LinkedIn بدان معنی است که فروش دیجیتال در اینجا از نظر کیفی متفاوت است . شما در تلاش نیستید تا حد امکان بر روی افراد تأثیرگذار و جذاب جلوه دهید. شما در تلاش هستید تا تصمیم گیرندگان آگاه و با توجه را متقاعد کنید (افرادی که می توانند از خدمات شما استفاده کنند) تا روش تفکر خود را ببینند.

بنابراین ، برای افرادی که به دنبال مطالب واقعی و دقیق هستند ، و اغلب آنها قطعات طولانی ، مقاله های جامع و پست های وبلاگ را می خوانند ، می خواهید با تنظیمات برگزیده آنها مطابقت داشته باشید. یک تجارت 30 ثانیه ای خوب است فقط سعی در ایجاد یک احساس سریع و سریع دارید. اما LinkedIn در مورد ماده است. مردم می خواهند ببینند که شما استدلال های خوبی دارید و حتی حس بهتری هم در این زمینه ایجاد می کنید و آنها مایل هستند وقت خود را برای این کار اختصاص دهند. از مدت زمان توجه بیشتر آنها بهره ببرید زیرا این فرصتی است که به طور معمول در YouTube ، Instagram یا حتی Facebook نیست.

از Analytics استفاده کنید

یکی از بهترین و احتمالاً مهمترین ویژگی ویدیوی LinkedIn این است که بینش بسیار بالاتری نسبت به افرادی که محتوای شما را مصرف می کنند به شما می دهد. این یک ویژگی فوق العاده مفید در یک بستر اجتماعی یا حرفه ای است که در آن همه اعضا هدف بسیار بیشتری از فعالیت های خود دارند و همچنین درجه بالاتری از کیفیت و ارتباط با شما و اهداف حرفه ای شما دارند.

برای استفاده از آنالیزهایی که ویدیوی LinkedIn در اختیار شما قرار می دهد ، وقت بگذارید. ببینید چه کسی ویدیو را مشاهده می کند و می دانید که نظرات شما از کجا می آید. LinkedIn می تواند به شما نشان دهد عنوان شغلی بیننده چیست ، علاوه بر نام آنها در کجای کار نیز قرار دارد یا تعداد بازدیدهای کلی از ویدیوی شما. از این نوع اطلاعات می توان برای هدفمند کردن تلاشهای شما استفاده کرد.

توضیحات را بنویسید

می توانید توضیحی به ویدیوی LinkedIn خود اضافه کنید. یک بار دیگر ، به یاد داشته باشید که LinkedIn در مورد جزئیات و کیفیت مطالب است. برای ایجاد ماده بیشتر ، تقویت برخی از نکات مهم یا استدلال یا اضافه کردن عمق اضافی از این توضیحات استفاده کنید. این همان چیزی است که مردم به دنبال آن هستند. هرچه ماده ، ارتباط و توانایی بیشتری در ارائه آن داشته باشید جذاب تر خواهید شد.

با همسالان درگیر شوید

با همسالان درگیر شوید

از آنجا که محتوا در LinkedIn گرایش بیشتری دارد ، درگیری و گفتگو با آن بسیار ساده تر است ، و شما باید از هر فرصتی برای این کار استفاده کنید. بحث در مورد محتوا با دیگران به همراه زمینه و سؤال کردن ، راههای کاملی برای نشان دادن دانش و آشنایی بیشتر درباره یک موضوع خاص است. اما اکنون تعامل شما توسط همسالان و سایر متخصصان صنعت مورد توجه قرار گرفته است ، بنابراین به آنچه می گویید و چگونه واکنش نشان می دهید ، وزن بیشتری نشان می دهد.

فیلم های خود را هدف قرار دهید

از آنجا که LinkedIn بسیار تخصصی است ، مکانی را برای افراد زیادی فراهم می کند تا بتوانند در گروه ها جمع شوند و به آنها بپیوندند ، بنابراین شما باید از این مزیت استفاده کنید. محتوا را با هدف مدیریت یا تصمیم گیرندگان یا بخشهای فناوری یا دارایی ایجاد کنید. فیلم های خود را در دسترس گروه های LinkedIn قرار دهید که در اطراف قسمتهای خاصی که تحت پوشش آنها گرد هم می آیند ، قرار بگیرند.

اتصالات خود را پرورش دهید

اتصالات خود را پرورش دهید

در لینکدین ، کیفیت از کمیت مهمتر است. بنابراین این درحالی نیست که هزاران ، صدها یا حتی ده ها نفر برای تماشای ویدیوی شما به عنوان معیار موفقیت شما باشند. فروش دیجیتالی در محیطی که افرادی که محتوا را مشاهده می کنند تصمیم گیرندگان بالقوه بزرگی هستند ، می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند ، حتی اگر فقط سه نفر آن را تماشا کنند و علاقمند به فروش شما باشند.

بنابراین وقت خود را برای پرورش و درگیری با ارتباطات معنادار بگذارید . تلاش برای اطمینان از این که ویدیوی شما بیشترین میزان ممکن در معرض بیشترین مخاطبان بالقوه را دارد ، در یک بستر رسانه اجتماعی مانند LinkedIn ، که بسیار تخصصی تر است ، در واقع ضد تولید است.

همیشه به یاد داشته باشید که کیفیت ، مهم نیست که در کدام بستر رسانه اجتماعی به آن بروید. اما بخاطر داشته باشید که دیگر عادت های رسانه های اجتماعی ، مانند تلاش برای توسل به کمترین مخرج مشترک یا مطرح کردن استدلال با سبک بیشتر از ماده ، برای LinkedIn مناسب نیست.

ابزار و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فروش در عصر دیجیتال با یک دیپلم حرفه ای در فروش دیجیتال و اجتماعی بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!




:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: