نوشته شده توسط : ژان

آهنگ فروش یکی از مهم ترین دسته بندی ها در بازاریابی دیجیتال و بازاریابی است. ممکن است باور نکردنی باشد ، اما قیف فروش قادر به تبدیل یک کسب و کار بی ارزش و کمتر شناخته شده به یک کسب و کار میلیونر است. در واقع بسیاری از کارشناسان کسب و کار حرفه خود را بر اساس سرکوب فروش ساخته شده است.

اگر شما یک سوال در مورد آنچه یک قیف فروش است, بهتر است تصور کنید یک قیف واقعی در ذهن خود. در قیف واقعی ، مواد به قسمت بالایی آن ریخته می شود و پس از فیلتر کردن و جدا کردن عناصر ناخواسته ، انتهای کوچک و محدود قیف برداشته می شود. نیز وجود داشته باشد یک اتفاق مشابه در فروش. در قسمت بالای قیف, تعدادی از بازدید کنندگان که ممکن است آن را وارد کنید وجود دارد. در هر صورت ، بر خلاف قیف واقعی ، نه همه کسانی که وارد قیف فروش در ابتدا دوباره در پایان ظاهر خواهد شد.

مفهوم سرکوب فروش
برای درک بهتر مفهوم سرکوب فروش و نحوه استفاده از آن در استفاده از کسب و کار خود ، این تصویر در ذهن است. تصور کنید که آهنربا است که مسئول جذب مشتریان و انجام آن به روش های مختلف. از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ ، آن را جذب مردم به کسب و کار خود را به روش های مختلف ، که تاثیر بسیار مهمی در موفقیت مسیر فروش خود را.

مراحل سرکوب فروش

مرحله اول فروش / سرکوب آگاهی
مهمترین مسئله در سرکوب فروش چیزی است که در واقع بیشترین تاثیر را در جذب این بازدیدکنندگان دارد. از طریق بسیاری از راه های مختلف که شما احتمالا دیده می شود بیشتر شما می توانید جذب بازدید کننده با ارائه یک پیشنهاد وسوسه انگیز. این روش شامل ارسال خبرنامه ایمیل, مسابقات آنلاین و غیره.

پایگاه داده کمپین
در واقع مهمترین هدف سرکوب فروش و تجارت شما باید سعی در حل مشکل مشتریان باشد. هنگامی که شما از این مشکل آگاه هستند, شما می توانید بسیاری از مشتریان به کسب و کار خود را با ارائه محصولات و خدمات به منظور رفع آن جذب. به هر حال ، رسیدن به این مرحله یک کار دشوار است و نیاز به تلاش زیادی دارد ، اما ابتدا باید آگاهی کسب کنید.

هنگامی که بازدید کننده وارد قیف می شود ، شما موفق به ایجاد آگاهی لازم برای تکمیل مرحله اول قیف شده اید. اما توجه داشته باشید که رسیدن به این سطح و به دست آوردن آگاهی کار آسانی نیست. در حقیقت, بسته به اینکه چگونه جذاب هستند, مشتریان ممکن است دیدگاه های مختلف در قیف خود را دارند. در نتیجه ، مقدار ورودی یا جذب به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال ، هنگامی که یک مشتری جستجو را از طریق گوگل پیدا می کند ، به این معنی است که شما مواردی دارید که کسب و کار شما را تأیید می کنند. اگر کسب و کار شما دارای شهرت بالا ، مشتری خواهد شد بیشتر تشویق به آن را وارد کنید ، به عنوان او می تواند شما را با بیشترین سرعت ممکن پیدا کنید. البته این اعتبار در خدمات ارزشمند شما بستگی دارد. این در واقع نشان می دهد اهمیت جستجوگرها.

"Datak" یک ابزار برای ایجاد آگاهی است
آگاهی از مراحل است که نیاز به مقدار زیادی از کار و فعالیت اما در پایان می توان با نظارت بر شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی و فروش. این کار از طریق ابزارهای lisning اجتماعی مانند datac انجام می شود. سیستم datac با نظارت بر شبکه های اجتماعی قادر به استخراج کلمات کلیدی خاص مربوط به فروش و شما مقدار دانش در مورد مبارزات انتخاباتی و یا فروش نشان می دهد. با ما تماس بگیرید تا از پیشنهادات سیستم datac استفاده کنید و در مورد خدمات datac یاد بگیرید.

تماس با ما

مرحله دوم فروش / قیف بهره
یکی از راه های به دست آوردن منافع مشتری برای ارسال ایمیل های متوالی است. در این ایمیل شما داستان های مرتبط با مشکل این شخص را بگویید. سپس شما نیز خودتان را معرفی کنید و توضیح دهید که چگونه شما را به این نقطه از زندگی خود را کردم.

آیا شما یک قهرمان است که یک روش زندگی به اشتباه ساخته شده است ، اما آیا شما احساس می کنید مانند شما به خودتان و جهان یک ارزش متعالی بدهکار؟ یا شما یک رهبر ، ماجراجو و یا حتی یک مبلغ؟ چه موقعیت شما خودتان را در قرار داده است به طور کامل به شما. اما پیام خود را باید ثابت و ثابت در سراسر این "مسیر" باقی می ماند و باید در حقیقت غرق شود. ساخت یک داستان و مثال, لمس کردن, و غیره., ایجاد یک شخصیت, موفق, و غیره. همه از آن تاثیر بزرگی در این خواهد بود که در آن شما می توانید یک میزبان علاقه مند تجمع, و در نهایت به کسب و کار شما, و جذب.

مرحله سوم تصمیم فروش / سرکوب
مرحله بعدی است که به نام سرکوب تصمیم گیری. توانایی تشویق مشتریان خود را به تصمیم گیری بسیار ساده است. برای رسیدن به بسیار بهتر از این در علاوه بر این به dastansrayi هنر و تبلیغات موثر شما تعداد زیادی از گواهینامه ها و مشتریان نیاز خود را با کیفیت و اعتبار تصویب و تضمین کند.

اگر قصد دارید از طریق آدرس های Ip تبلیغ کنید ، بهتر است از Google و Facebook برای رسیدن به سطح بالاتری از جاذبه و توجه استفاده کنید. به عنوان مثال،, اگر شما متوجه, و غیره. شما متوجه خواهید شد که آن را تنها زمانی که یک سایت خاص شما سیاهههای مربوط. "تبلیغات ناگهانی که یک سایت خاص در همه جا دیده می شود به همین دلیل است که آنها خاص هستند. به ویژه هنگامی که تا مشتریان و آن را تبدیل, شما خواهد بود یک راه خوب برای آنها را تشویق به تصمیم گیری.

به عنوان مثال ، پس از بازدید از مشتریان جدید از کسب و کار شما ، می توانید فیلم هایی را که مشتریان سابق شما و محصول یا خدمات ارائه شده را تشخیص می دهند ، نشان دهید. همچنین ، اگر چیزی در مورد شما در رسانه ها منتشر شود ، این بهترین زمان برای برجسته کردن آن و نشان دادن آن به مشتریان است. به عبارت دیگر ، اگر پس از بازدید از مشتریان جدید سایت خود ، به آنها بازگردید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید ، آنها به صورت خصوصی منتشر خواهند شد.

البته آوردن مشتریان ما را به این مرحله کافی نیست و شما باید برای کار با اصول اصول ارائه شده توسط رابرت sialdini.، وضعیت خود را برای آنها وجود داشته باشد ، شما را به آنها را در طول این مرحله به ارمغان بیاورد. انتقال:

اصل متقابل
این اصل در مورد ارائه خدمات ارزشمند به صورت رایگان به Telenor یا ایمیل به مصرف کنندگان و مشتریان به دست می آید.

اصل تعهد و ثبات
هنگامی که مردم متعهد به چیزی, وجود خواهد داشت احتمال بیشتری از استفاده از این خدمات و یا محصولات. این نیز با ارائه پیشنهادات در مورد محصول خود ، تحویل آن یا توافق در مورد آنچه قبلا گفته شده است ، ایجاد خواهد شد. اصل پایبندی, و غیره. اصل در فروش بسیار مهم است ، اگر شرکت های کافی توجه زیادی داشته باشند. توجه داشته باشید که همیشه در پی این, شما به چیزی حساسیت دارند, حتی یک شکل کوچک متعهد.

اصل عشق
زمانی که افرادی مانند شما احساس می کنید (به عبارت دیگر نزدیک به خود داستان) آنها را بیشتر تشویق به استفاده از خدمات شما فراهم می کند. چگونه به خوبی شما را در ساخت یک داستان موثر به نظر می رسد تاثیر قابل توجهی در تصمیم گیری مشتری داشته باشد.

اصل اعتبار
خدمات و یا محصولات خود را چگونه معتبر هستند? آیا افرادی که از آن استفاده کنید یک مقدار زیادی از احترام برای شما? آیا مطالعات علمی در پشت آن وجود دارد ؟ آیا شما یک فرد خوب? همه این عناصر نقش حیاتی برای رسیدن به آن بازی.

اصل تأیید اجتماعی
است محصول یا خدمات خود را از تایید اجتماعی بالا? آیا مردم در صفحات اجتماعی نظر مثبتی در مورد محصولات شما دارند ؟ آیا شما تایید اجتماعی بهتر? اگر شما رضایت اجتماعی قابل قبول, بسیار لازم است به آن را نشان می دهد به مشتریان خود.

اصل کمبود
آیا شما شده است در ایمیل های خود را درگیر اصل کمبود این محصول و یا خدمات? بسیاری از افراد مجاز به هوش بالاتر اما زمانی که آنها اساسا اگزوز خود استفاده کنید و طول آن را برای مردم چرا که شما باید زمان کمی برای تخفیف و یا ترک یک پیشنهاد ویژه و یا دیگر تکنیک های مشابه برای این کار لذت بردن از " مردم بیشتر وسوسه به کار می خواهید برای ایجاد.

مطالعه بیشتر از: تحلیل کل شبکه های اجتماعی برای بازاریابی هوشمند

مرحله چهارم فروش / سرکوب کار
آخرین مرحله از مسیر فروش نشان می دهد عمل شما می خواهید مشتریان را به. در اغلب موارد ، خرید محصولات یا خدمات بستگی دارد. لازم به ذکر است که راه برای متقاعد کردن مشتریان به انجام عمل مورد نظر تا حد زیادی بستگی به موفقیت شما در مراحل قبلی. مثلا, اگر 100 مردم در پیشنهاد خود را کلیک کنید و 10 مردم وارد مسیر فروش, اما تنها دو نفر خرید. میزان موفقیت شما خواهد بود 2 در صد.

در هر صورت بهترین بخشی از این موضوع قوی ترین راه است که کارآفرینان به جامعه است. که اگر آن 100 مردم به وب سایت شما, و غیره. دلار دلار ، هزینه خواهد شد ، اما شما موفق، و مردم به آنها را متقاعد کند که شما دلار دلار به آنها پرداخت. بجای, دلار دلار. دلار دلار به شما از دست. (یعنی درصد درصد). اگر شما از این امر آگاه هستند, شما در ساخت پیشنهادات خود را با توجه به معیارهای سودآوری موفق خواهد شد.

البته ، به یاد داشته باشید که دسترسی به این مرحله آسان نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد. در واقع با استفاده از سیستم فروش قیف شما مشکل کمتر داشته باشد ، اما شما هنوز هم نیاز به مقدار زیادی از تلاش و کار برای رسیدن به این هدف. با این حال ، این هزینه است که شما مجبور به پرداخت هزینه برای موفقیت است.

با استفاده از سیستم قیف فروش در کسب و کار نوپای خود را, شما قادر خواهید بود به آن را تبدیل به یک نام تجاری معتبر جهانی در یک زمان کوتاه. اگر شما به دنبال موفقیت و نتیجه مثبت هستید ، بهتر است از استفاده از کلید های میانبر و سایر ترفندهای بی فایده خودداری کنید و زمان و تلاش لازم را برای این کار صرف کنید.

نظر شما در مورد قیف فروش و کاربرد آن فکر می کنم? لطفا نظرات خود را در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

https://www.dmca.com/Protection/Status.aspx?id=93c5a1cd-727d-4276-bc0c-d83188eb8c29&refurl=https%3a%2f%2fmoomeni.com%2fmarketing-funnel&rlo=true

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: